ďťż

niesymetryczne "obniżenie" na osi



spiderGT - 2007-05-15, 13:11
" />Witam,
po założeniu używanego kompletu zawiasu ponad pol roku temu , zauważylem,
ze przód zaczął krzywo stac,

niedlugo wrzucam b8, a lekkie obnizenie jakie mam mi pasuje

jaka może być przyczyna tej krzywizny:) ?
(pomyslalem o odbojnicach bo nie były wymieniane ale to domysł )
czy moge coś zrobić przy montazu zeby zniwelować tą różnice?

pozdrawiam




Guail_FH - 2007-05-15, 13:39
" />zmienic sprezyny zapewne ktoras pekla na ostatnim zwoju i stoi delikatnei krzywo, takie jest moje zdanie i pewnie jak zdejmiesz kola i zdejmiesz sprezyny zobaczysz co jest przyczyna



spiderGT - 2007-05-15, 13:53
" />racja - danke:)

najwyzej załoze seryjne (przy czym moje seryjne były jakby przywysokie:)



Konik - 2007-05-15, 16:05
" />ile ważysz i czy przeważnie jeździsz sam?




spiderGT - 2007-05-15, 20:39
" />praktycznie zawsze jezdze sam a waze łoooo
gdzies 83kilo:)

roznica jest stosunkowo niewielka jakies 1,5 - 2cm
ale jest denerwujaca



elmer - 2007-05-15, 21:33
" />Jest to normalne, zawieszenie się "uklepuje". Nowe sprężyny, nowe tuleje i nowe amory rozwiążą sprawę.



spiderGT - 2007-05-16, 08:15
" />dobrze wiedzieć, dzięki

wiem ze do b8 w civikach polecana jest seryjna spreżyna- bo stosunkowo miekka,a amorek jest seryjnej długości,
chciałbym zeby auto prowadziło sie pewnie, nie wychylało(w granicach możliwości), nie nurkowało podczas hamowania itp

czy to jest do osiągnięcia na seryjnej sprezynie?
ewentualnie jaka sprezyna -30mm bedzie odpowiednia



HIO - 2007-05-16, 08:47
" />



spiderGT - 2007-05-16, 09:12
" />czytałem co pisze mts bo z tej strony kupuje, przy czym rzeczywistość troche weryfikuje to co piszą, z reguły sportowe komplety mają i krótszą twardszą spręzyne oraz krótszy amortyzator

czytając na forach dowiedziałem się że amorek b8 do serii ed/ee jest tej samej długości co seryjny,
napewno ma krótszy skok ale zdażało się przy niskiej sprezynie, że kierowcy mieli wrażenie dobijania
(moze to kwestia regulacji, ale zdejmowac zawias wiesc go do zerkopolu i znowu bulić mi sie nie uśmiecha)
dlatego pytam:)



HIO - 2007-05-16, 09:24
" />ja jakos nie mam wrazenie dobijania- moze kwestia tego ze trzeba miec wszystkie inne elementy sprawne i nie zuzyte.

znam kilka osob ktore jezdza na B6 z krotszymi sprezynami w roznych samochodach i chwala sobie.

a jezeli B8 ma krotszy skok to tym bardziej musisz dac obnizona sprezyne bo inaczej nie bedzie ci to dobrze pracowalo. sprezyna seryjna bedzie chciala "rozciagnac" amorek bo ma inny zakres pracy. i wlasnie jak bedziesz mial seryjna sprezyne to w amorku konczy sie zakres pracy i masz jakies dobijanie czy zwal jak zwal.

nie jestem specem no ale ... wydaje mi sie ze sprezyna o dluzszym zakresie pracy rozwali ci amorki.

jak kupisz w zerkopolu to chyba dwa pierwsze ustawienia masz gratis, no i masz gwarancje a w MTSie raczej nie.



spiderGT - 2007-05-16, 09:41
" />w mts jest gwarancja producenta, i mają o niebo lepszą cene niż w zerkopolu



HIO - 2007-05-16, 09:46
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu