ďťż

Nieszczelny układ wydechowy



ramzy83 - 2007-01-05, 16:46
" />Dzisiaj zorientowałem się, że mam nieszczelny układ wydechowy. Spaliny uciekają lewą stroną na wysokości drzwi. Co może być nieszczelnego w tym miejscu? Na razie nie mam jak tego sprawdzić a nie daje mi to spokoju.




tfidos - 2007-01-05, 16:47
" />łączenie rurki i katalizatora albo srodkowego tlumika, wjedz na kanal i zobacz w jakim stanie jest wydech



elmer - 2007-01-05, 18:02
" />Możesz mieć perforację rury lub środkowy tłumik uszkodzony. Zejdź w kanał, a niech ktoś doda gazu. Będzie widać, słychać i czuć



demo - 2007-01-05, 18:22
" />ja tez mam nieszczelny na laczeniu koncowego ze srodkowym, chodzi jakny ktos workiem przedmuch chcial zatkac, wkurza strasznie, jak zlokalizujesz gdzie to kup sobie taka tasme lub "plasteline" do uszczelniania ukladow wydechowych




beddom - 2007-01-05, 18:35
" />pojedz na jakikolwiek kanal niech ci to zespawaja - w plasteline sie nie baw (wydatek bedzie ten spam a spaw napewno wiecej wytrzyma)



Szymon1236 - 2007-01-05, 19:05
" />



m5m - 2007-01-05, 19:09
" />ostatnio miałem identyczny problem , w ty ze nawalił mi ostatni tłumik najpierw wyskoczyła dzióra, potem odpadło mocowanie (przywiązałem go drutem) a jak juz kupiłem uzywkę i jechałem z niądo domu na trasie tłumik opadł mi na wachacz z tyłu i sam sięzdemontował przy 140 km na godzinę

dobrze ze nikt za mnąniejechał i ze niewyrwałem reszty

potem powrót po gume mocującą go z lewej strony i montarz nowej urzywki ))

tu zaczęły siejaja mianowice po zamontowaniu tłumik strasznie odstaje od podłogi a przy moim progresywnym zawiasie chacze nim na dziórach i bez spawania się nieobejdzie niestety



ramzy83 - 2007-01-05, 19:24
" />Dzięki za odpowiedzi. Jutro może uda mi się wjechać na kanał. Przy okazji zastanawiam się czy nie wyciąć kata



tfidos - 2007-01-05, 20:10
" />wycinaj, po co Ci on? odsprzedasz ralfowi(jesli cos w nim jeszcze zostalo ) i wyjdziesz na plus



nosql - 2007-01-05, 20:14
" />ja robiłem wydech w wakacje i juz tez mam przedmuchy, jak lubisz sobie podeptać to zacznij sie przyzwyczajać ze co chwile gdzieś coś bedzie korodować.... im bardziej rura sie nagrzewa (a tu co chwile nagrzewa i chłodzi) tym ma mniejsza doporność na korozje, itd...



ramzy83 - 2007-01-06, 12:36
" />Właśnie sprawdziłem co i jak. Poszło łączenie rury z tłumikiem środkowym. Reszta układu jest w dobrym stanie, żadnych dziur. Jedyne co mnie martwi to kołnierze przy katalizatorze - są szczelne ale dość mocno skorodowane (może po oczyszczeniu będzie to lepiej wyglądało).
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu