niewydala, i zapala się check
Zboro - 2010-06-13, 20:11
" />Siema. Wiem Panowie i Panie że to nie możliwe no ale się coś stało że nie pracuje tak jak trzeba... Odkręcając swoje seryjne B15B2 w celu usłyszenia odcięcia zapłonu na biegu jałowym po prostu jest elegancko lecz podczas jazdy na 1/4 lub podczas jakiegoś pojedynku kiedy chcę wycisnąć z autka wszystkie najlepsze japońskie soki to od 5 tysięcy słyszę że autko przerywa i po prostu nie idzie jak trzeba i nagle zapala się "check". Nie sprawdzę tego na samodiagnostyce ponieważ na postoju i przy spokojniej jeździe "check" się nie pojawia. Przerywanie owe odczuwam jako brak Ciśnienia paliwa lub jego za małą dawkę nie wiem czy dobrze myślę. Dodam iż problem zaczął się pojawiać gdy autko podczas powodzi jeździło na prawdę po dużych kałużach.. szarpnąłem się wyczyściłem cały aparat zapłonowy, kopułkę i palec, przewody ok świece również. Komp suchy. Nie wiem gdzie dalej szukać ? Pompka paliwa ? wtryskiwacze ? wiązka ? Czekam na jakieś odpowiedzi bo brak pełnej mocy w aucie denerwuje na prawdę mocno..
MarcinL - 2010-06-14, 14:10
" />Pogoń go żeby załączył się check, wtedy się zatrzymaj i sprawdź
Możliwe że coś z wtryskiwaczem, profilaktycznie i tak kupilbym na stacji srodek do przeczyszczenia ukladu paliwowego.
Zboro - 2010-06-15, 11:54
" />ok. zobaczymy co da się zrobić mistrzu..
jasiekk - 2010-06-16, 20:34
" />sonda lambda moze?
TomekWawa - 2010-06-21, 15:06
" />podejżewam że może byc sonda lambda u dziewczyny dopuki nie zapalił sie check engine na kompie nie wywalało błędu, do tego mógł dość zły kąt wyprzedzenia zapłonu i krztusi się. Zobacz czy po wywaleniu checka nnie miga na kompie w jednakowych odstępach czasu czerwona dioda. Mało tego na walnietej sondzie samochód dopuki sie nie zagrzał jechal jak mól i przerywal trzeba bylo pompować gaz i powyżej 4tys dopiero normalnie pracowal bo sonada juz wtedy nie zczytuje pomiaru
TomekWawa - 2010-06-21, 15:09
" />ale obstawiam że to sonda lambda to samo tez miałem u siebie gdy wkreciłem powyżej 5tysi ale jechalem na jednostainych obrotach dłuższy czas dopiero wywalało check zacznij od sondy uniwersalan około 80-100zł z ngk-ntk zamontujesz spokojnie samemu
Bonio_EQ - 2010-06-21, 23:56
" />mi jak padla sonda na d15b2 to nie bylo zadnego przerywania,uzywam magnetti mirelli tania jakas chyba 40-60zl i daje rade juz ponad rok
Zboro - 2010-07-05, 13:08
" />
Zboro - 2010-07-16, 16:10
" />No i działa:) a przyczyną był termostat, który nie działał poprawnie. Cały czas był otwarty. Obieg był duży i mieszało pomiędzy optymalną temperaturą, a zimnym silnikiem. Wtedy sonda załanczała się i wyłanczała wreszcie nie wytrzymała i padła. Wymiana na nową sprawiła że teraz już jest okej autko i jedzie normalnie jak trzeba. Przy okazji nowy termostat wpadł. Dzięki za pomoczanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Zboro - 2010-06-13, 20:11
" />Siema. Wiem Panowie i Panie że to nie możliwe no ale się coś stało że nie pracuje tak jak trzeba... Odkręcając swoje seryjne B15B2 w celu usłyszenia odcięcia zapłonu na biegu jałowym po prostu jest elegancko lecz podczas jazdy na 1/4 lub podczas jakiegoś pojedynku kiedy chcę wycisnąć z autka wszystkie najlepsze japońskie soki to od 5 tysięcy słyszę że autko przerywa i po prostu nie idzie jak trzeba i nagle zapala się "check". Nie sprawdzę tego na samodiagnostyce ponieważ na postoju i przy spokojniej jeździe "check" się nie pojawia. Przerywanie owe odczuwam jako brak Ciśnienia paliwa lub jego za małą dawkę nie wiem czy dobrze myślę. Dodam iż problem zaczął się pojawiać gdy autko podczas powodzi jeździło na prawdę po dużych kałużach.. szarpnąłem się wyczyściłem cały aparat zapłonowy, kopułkę i palec, przewody ok świece również. Komp suchy. Nie wiem gdzie dalej szukać ? Pompka paliwa ? wtryskiwacze ? wiązka ? Czekam na jakieś odpowiedzi bo brak pełnej mocy w aucie denerwuje na prawdę mocno..
MarcinL - 2010-06-14, 14:10
" />Pogoń go żeby załączył się check, wtedy się zatrzymaj i sprawdź
Możliwe że coś z wtryskiwaczem, profilaktycznie i tak kupilbym na stacji srodek do przeczyszczenia ukladu paliwowego.
Zboro - 2010-06-15, 11:54
" />ok. zobaczymy co da się zrobić mistrzu..
jasiekk - 2010-06-16, 20:34
" />sonda lambda moze?
TomekWawa - 2010-06-21, 15:06
" />podejżewam że może byc sonda lambda u dziewczyny dopuki nie zapalił sie check engine na kompie nie wywalało błędu, do tego mógł dość zły kąt wyprzedzenia zapłonu i krztusi się. Zobacz czy po wywaleniu checka nnie miga na kompie w jednakowych odstępach czasu czerwona dioda. Mało tego na walnietej sondzie samochód dopuki sie nie zagrzał jechal jak mól i przerywal trzeba bylo pompować gaz i powyżej 4tys dopiero normalnie pracowal bo sonada juz wtedy nie zczytuje pomiaru
TomekWawa - 2010-06-21, 15:09
" />ale obstawiam że to sonda lambda to samo tez miałem u siebie gdy wkreciłem powyżej 5tysi ale jechalem na jednostainych obrotach dłuższy czas dopiero wywalało check zacznij od sondy uniwersalan około 80-100zł z ngk-ntk zamontujesz spokojnie samemu
Bonio_EQ - 2010-06-21, 23:56
" />mi jak padla sonda na d15b2 to nie bylo zadnego przerywania,uzywam magnetti mirelli tania jakas chyba 40-60zl i daje rade juz ponad rok
Zboro - 2010-07-05, 13:08
" />
Zboro - 2010-07-16, 16:10
" />No i działa:) a przyczyną był termostat, który nie działał poprawnie. Cały czas był otwarty. Obieg był duży i mieszało pomiędzy optymalną temperaturą, a zimnym silnikiem. Wtedy sonda załanczała się i wyłanczała wreszcie nie wytrzymała i padła. Wymiana na nową sprawiła że teraz już jest okej autko i jedzie normalnie jak trzeba. Przy okazji nowy termostat wpadł. Dzięki za pomoc