odglos pracy silnika + moc
opornick - 2007-08-01, 13:26
" />sprawa jest taka ze na wolnych obrotach silnik brzmi troche jak traktorek troche jak dizelek
osiagi auta sa slabsze niz powinny byc , na filmie wyszlo 12s w 2 osoby przy zmianie biegow przy 6 tys.
czy to oznacza ze np zawory klepia kompresja mniejsza i silnik slabszy?
czy moze jeszcze cos innego?
tfidos - 2007-08-01, 21:24
" />
kyzer - 2007-08-01, 21:37
" />
4mell - 2007-08-02, 07:17
" />zawory do regulacji pozdro
noofaq - 2007-08-02, 11:14
" />regulacja zaworów=regulacja luzów zaworowych?
tak pytanie na wszelki wypadek
bo mój robi za traktorodiesla
4mell - 2007-08-02, 11:49
" />qwertyuiop1910 regulacja zaworów=regulacja luzów zaworowych?
dokładnie mój bład ze napisałem potocznie
opornick - 2007-08-02, 13:40
" />jeszcze zapytam ... jak odkrecicie korek wlewu oleju podczas pracy silnika to czy zdazy sie wam ze potrafi wyleciec kilka kropel oleju? nie dymi ani nic tylko czasem kilka kropelek wyleci.
i jeszcze jedno. podczas przyspieszania do jakich obrotow czuc ciag? bo u mnie juz okolo 5,3-5,5 tys auto slabnie.
a na regulacje zaworow juz jestem umowiony przy okazji bedzie pomiar kompresji i wyciecie kata.
tfidos - 2007-08-02, 14:13
" />hania strzela olejem bo tam w srodku pod pokrywa nie ma zadnej oslony wiec jak zawory napierdalają to olej lata i wylatuje
a jak chlapie to dobrze - znaczy ze jest olej
zayonnc - 2007-08-02, 14:46
" />opornick no moja dopiero od około 4,5 - 5 ma ciąg Ale od tego momentu do końca ma już tylko lepiej, na pewno nie słabnie na wysokich obrotach - diagnoza fachowca - coś jest nie tak Może filtr powietrza?
Pozdr
opornick - 2007-08-02, 15:27
" />filtr powietrza zmieniony tyle co.
sam nie wiem czemu tak lapie mula powyzej 5,5 tys.
szkoda ze hamownia u mnie w okolicy kosztuje 150,- bo bym widzial na wykresie ze cos go jednak boli.
z reszta zrobila mala probe z cali 8v z rolowanego na 2 biegu i ze startu zatrzymanego i cali byla troche szybsza.
moze po regulacji zaworow zrobie reset kompa i mu sie poprawi ale raczej watpie
DzIki - 2007-08-02, 17:30
" />skoro filtr powietrza zmieniłeś to zmień jeszcze filtr paliwa (około 40 zł) ,wyreguluj zawory,zrób reset i ogień będzie różnica zobaczysz
opornick - 2007-08-03, 08:23
" />dzis zdjalem pokrywke nad przepustnica i tam byla taka blaszka w poprzek wyciagnalem ja tak z ciekawosci pozniej wyciagnalem silniczek krokowy popsikalem wd40 zlozylem wszystko spowrotem reseta zrobilem odpalilem silnik chodzil sobie, wskazowka od temp poszla w gore ale juz na samo wlaczenie sie wentylatora chwile musialem poczekac, przy czym obroty byly na poziomie 1 tys. w koncu wentylator sie wlaczyl. teraz obroty wolne mam na poziomie tak na oko 800-850 a jak wlacze swiatla spadaja.
chyba jeszcze raz bede musial wyciagnac silniczek i przeczyscic
regulacja zaworow bedzie w nastepnym tyg koszt 30 zl wiec nie tak duzo.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
opornick - 2007-08-01, 13:26
" />sprawa jest taka ze na wolnych obrotach silnik brzmi troche jak traktorek troche jak dizelek
osiagi auta sa slabsze niz powinny byc , na filmie wyszlo 12s w 2 osoby przy zmianie biegow przy 6 tys.
czy to oznacza ze np zawory klepia kompresja mniejsza i silnik slabszy?
czy moze jeszcze cos innego?
tfidos - 2007-08-01, 21:24
" />
kyzer - 2007-08-01, 21:37
" />
4mell - 2007-08-02, 07:17
" />zawory do regulacji pozdro
noofaq - 2007-08-02, 11:14
" />regulacja zaworów=regulacja luzów zaworowych?
tak pytanie na wszelki wypadek
bo mój robi za traktorodiesla
4mell - 2007-08-02, 11:49
" />qwertyuiop1910 regulacja zaworów=regulacja luzów zaworowych?
dokładnie mój bład ze napisałem potocznie
opornick - 2007-08-02, 13:40
" />jeszcze zapytam ... jak odkrecicie korek wlewu oleju podczas pracy silnika to czy zdazy sie wam ze potrafi wyleciec kilka kropel oleju? nie dymi ani nic tylko czasem kilka kropelek wyleci.
i jeszcze jedno. podczas przyspieszania do jakich obrotow czuc ciag? bo u mnie juz okolo 5,3-5,5 tys auto slabnie.
a na regulacje zaworow juz jestem umowiony przy okazji bedzie pomiar kompresji i wyciecie kata.
tfidos - 2007-08-02, 14:13
" />hania strzela olejem bo tam w srodku pod pokrywa nie ma zadnej oslony wiec jak zawory napierdalają to olej lata i wylatuje
a jak chlapie to dobrze - znaczy ze jest olej
zayonnc - 2007-08-02, 14:46
" />opornick no moja dopiero od około 4,5 - 5 ma ciąg Ale od tego momentu do końca ma już tylko lepiej, na pewno nie słabnie na wysokich obrotach - diagnoza fachowca - coś jest nie tak Może filtr powietrza?
Pozdr
opornick - 2007-08-02, 15:27
" />filtr powietrza zmieniony tyle co.
sam nie wiem czemu tak lapie mula powyzej 5,5 tys.
szkoda ze hamownia u mnie w okolicy kosztuje 150,- bo bym widzial na wykresie ze cos go jednak boli.
z reszta zrobila mala probe z cali 8v z rolowanego na 2 biegu i ze startu zatrzymanego i cali byla troche szybsza.
moze po regulacji zaworow zrobie reset kompa i mu sie poprawi ale raczej watpie
DzIki - 2007-08-02, 17:30
" />skoro filtr powietrza zmieniłeś to zmień jeszcze filtr paliwa (około 40 zł) ,wyreguluj zawory,zrób reset i ogień będzie różnica zobaczysz
opornick - 2007-08-03, 08:23
" />dzis zdjalem pokrywke nad przepustnica i tam byla taka blaszka w poprzek wyciagnalem ja tak z ciekawosci pozniej wyciagnalem silniczek krokowy popsikalem wd40 zlozylem wszystko spowrotem reseta zrobilem odpalilem silnik chodzil sobie, wskazowka od temp poszla w gore ale juz na samo wlaczenie sie wentylatora chwile musialem poczekac, przy czym obroty byly na poziomie 1 tys. w koncu wentylator sie wlaczyl. teraz obroty wolne mam na poziomie tak na oko 800-850 a jak wlacze swiatla spadaja.
chyba jeszcze raz bede musial wyciagnac silniczek i przeczyscic
regulacja zaworow bedzie w nastepnym tyg koszt 30 zl wiec nie tak duzo.