pare problemow
zineq - 2008-05-14, 20:02
" />Witam
mam pewien problem jak podlaczyc wentylator zeby mogl sie wlanczac jak zaplon jest wylonczony
i co mozna zrobic zeby nie dmuchal na chlodnice tylko krecil sie w odwrotna strone i dmuchl na blok ??
Mike - 2008-05-14, 20:45
" />wentylator powinien sie włączać samoczynnie w zależnosci od temperatury i niezależnie od zapłonu.
Po drugie POWINIEN dmuchać na blok a nie na chłodnice, więc ktoś Ci go źle podłączył, ale sposób jest na to bardzo prosty, zamienić przewody we wtyczce i wentylator bedzie kręcił się w drugą stronę
zineq - 2008-05-14, 21:15
" />to ja mam wlasnie jakos inaczej ;/ nie spale silnika jak obroce kabelki ??
Bazan - 2008-05-16, 14:56
" />
stealth - 2008-05-16, 22:01
" />W znanych mi 4genach (w tym w moim) wiatrak wyłącza się po odłączeniu napięcia zapłonu. W autach innych marek jest jakby niezależny i chłodzi nawet po wyciągnięciu kluczyka.
zineq - 2008-05-18, 23:33
" />wiec wie ktos co trzeba zrobic ?? zeby chodzil po wyciagnieciu kluczyka ? ?
noofaq - 2008-05-19, 07:21
" />pewnie musiałbyś pociągnąc zasilanie bezpośrednio z akumulatora + jakiś czujnik temperatury, który będzie to wyłączał w odpowiednim momencie
Dzida - 2008-05-19, 07:31
" />Pytanie brzmi, po co...?
v-rod - 2008-05-23, 16:24
" />wiatrak tak musi sie kręcić że nie ma dmuchać na blok tylko wyciagać powietrze od chłodnicy czyli chłodzić a nie dmuchać na blok:/Najlepiej zobacz sobie w komputerze na radiatorze od procka w któą sie kręci wiatrak,w taką samą musi sie kręcic na chłodnicy
kyzer - 2008-05-25, 15:28
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
zineq - 2008-05-14, 20:02
" />Witam
mam pewien problem jak podlaczyc wentylator zeby mogl sie wlanczac jak zaplon jest wylonczony
i co mozna zrobic zeby nie dmuchal na chlodnice tylko krecil sie w odwrotna strone i dmuchl na blok ??
Mike - 2008-05-14, 20:45
" />wentylator powinien sie włączać samoczynnie w zależnosci od temperatury i niezależnie od zapłonu.
Po drugie POWINIEN dmuchać na blok a nie na chłodnice, więc ktoś Ci go źle podłączył, ale sposób jest na to bardzo prosty, zamienić przewody we wtyczce i wentylator bedzie kręcił się w drugą stronę
zineq - 2008-05-14, 21:15
" />to ja mam wlasnie jakos inaczej ;/ nie spale silnika jak obroce kabelki ??
Bazan - 2008-05-16, 14:56
" />
stealth - 2008-05-16, 22:01
" />W znanych mi 4genach (w tym w moim) wiatrak wyłącza się po odłączeniu napięcia zapłonu. W autach innych marek jest jakby niezależny i chłodzi nawet po wyciągnięciu kluczyka.
zineq - 2008-05-18, 23:33
" />wiec wie ktos co trzeba zrobic ?? zeby chodzil po wyciagnieciu kluczyka ? ?
noofaq - 2008-05-19, 07:21
" />pewnie musiałbyś pociągnąc zasilanie bezpośrednio z akumulatora + jakiś czujnik temperatury, który będzie to wyłączał w odpowiednim momencie
Dzida - 2008-05-19, 07:31
" />Pytanie brzmi, po co...?
v-rod - 2008-05-23, 16:24
" />wiatrak tak musi sie kręcić że nie ma dmuchać na blok tylko wyciagać powietrze od chłodnicy czyli chłodzić a nie dmuchać na blok:/Najlepiej zobacz sobie w komputerze na radiatorze od procka w któą sie kręci wiatrak,w taką samą musi sie kręcic na chłodnicy
kyzer - 2008-05-25, 15:28
" />