ďťż

pedał gazu w podłoge a auto nie chce jechac



zba4 - 2009-10-15, 20:44
" />Witam mam problem z d15b1...
(Z góry przepraszam z ortografy)
zaczeło sie nie winnie, na poczatku miałem mały problem z obrotami na zimnym silniku które falowały a kiedy włanczałem swiatła i ogrzewanie to spadały do 0.5... no ale przysza wiosna puzniej lato i ogrzewania nie urzywałem wiec problem poczesci zniknoł(tz nie dawał o sobie znac tak intensywnie jak w zimie).Natomiast teraz problem powrucił mało tego czasem zdaza sie(coraz czesciej)ze kiedy jade na niskich obrotach tz ponizej 2tys i nagle chce przyspieszyc wciskam pedał gazu w podłoge a auto sie dusi i nie chce przyspieszac dopiero kiedy sie wkreci na jakies 3tys zaczyna przyspieszac do listy usterek dochodzi jeszcze temperatura silnika.... tz strasznie szybko sie grzeje,czesto wskazówka trzyma sie pola H a na dworze teraz bardzo zimno jest i nie stoje w korkach wiec nie wiem co jest grane.

jezeli ktos jest wstanie mi doradzic to bardzo prosze o pomoc




Wroński - 2009-10-15, 20:56
" />gratuluje... jak mozna dopuscic aby wskazowka temperatury doszla pod samo h

pamietaj ze duza temperatura to duze cisnienie moze ci jebnac uklad chlodzenia w najslabyszym punkcie

co do przerywania sprawdzilbym przedewszystkim swiece i kable wn

co do przegrzewajacego sie auta nie ubywa Ci czasem plynu chlodniczego albo nie robi sie maslo pod korkiem



zba4 - 2009-10-15, 21:05
" />



n0rbi666 - 2009-10-15, 22:29
" />Nie pije płynu ? Nie kopci na biało ? Termostat sprawdzony ?

A co do niejechania - każda honda tak ma, poniżej tych 3k rpm nie jedzie .... ale lekarstwo proste - redukcja i gaz w podłogę i zaczyna jechać Poza tym d15b1 nie jedzie, weź od kogoś kolektor z b2 i załóż, będzie lepiej. A najlepiej MPFI zakładaj




zba4 - 2009-10-16, 08:30
" />nie rozumiecie mojego problemu!!! nie chodzi oto ze auto sie powoli zbiera!! chodzi oto ze auto sie DUSI



noofaq - 2009-10-16, 09:28
" />diagnoza wydaje się dosyć prosta - jesli termostat sprawny to padnięta uszczelka pod głowicą i wtedy może się dusić..

jesli to tylko termostat to sprawdzić błędy na kompie, rozrząd, zapłon

ps. co do temperatury pod H to Twoja wina - trzeba natychmiast zatrzymać auto jak widzisz że wskazówka pół skali przekracza..

ps2. nie dziwię się że wymiana na prelude nie doszła do skutku z takimi problemami..



zba4 - 2009-10-16, 13:27
" />ale czemu te objawy sa tylko przy zimnym silniku, dzisiaj jezdziłem i nic sie nie dzialo....



scanikwwo - 2009-10-17, 10:58
" />Co nadal nie zmienia faktu, że uszczelka pod głowicą do wymiany Temperatura, plus gubienie kompresji (co w efekcie przekłada się na takie "dławieni, duszenie") = głowa do góry! Zmień uszczelkę i śmigaj dalej



yogi - 2009-10-17, 21:22
" />



scanikwwo - 2009-10-17, 21:40
" />No to co proponujesz? Nie mam pojęcia co daje radę



Bonio_EQ - 2009-10-17, 22:34
" />



scanikwwo - 2009-10-18, 03:44
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu