ďťż

pilne!!!!! silnik czy musi byc ten sam ?



spizgi - 2008-04-02, 16:07
" />siemka potrzebuje rady mam do wymiany silnik d16z2 i nie moge nigdzie dorwac a z tego co widze to na allegro jest kupa innych czy moge wsadzic jakis ale zeby reszty klamotow nie przekładac. chodzi mi o kod silnika.. jesli ktos moze pomoc albo jesli maq taki na sprzedaz to z gory dziekuje.pozdro




C00li - 2008-04-02, 16:15
" />Jezeli osprzet zostaje, to nie musi byc ten sam, ale taki, zeby osprzet podpasowal, czyli np. jak byl kolektor ssacy do SOHC, to musisz wlozyc silnik SOHC jezeli nie chcesz kolektora zmieniac.
Przy okazji - wysylam Ci PW ;-)



WooojaS - 2008-04-02, 17:02
" />polecam D16Y3 x hondy 6 gernercji. Ja tak zrobiłem. Mialem d16z2 a teraz y3. Jedyna rzecz to nagwintowanie jednego otworu ale to juz twoj mechanik da rade - błachostka. Ogolnie to pasuja idealnie.

W szczegółach to z2 ma 110km a y3 ma 120km dlatego iz ma wieksze korbowody i coś jeszcze.



tecno - 2008-04-02, 18:38
" />bez wiekszej rzezby podejdzie ci kazdy silnik D serii 1.6 sohc non vtec.
y3 to mozna powedziec nowsza wersja z2 - sa praktycznie identyczne, seryjna roznica w mocy na ogol nie wychodzi wieksza jak 5hp. osprzet pasuje p&p. mozesz wrzucic tez sohc vtec tylko wtedy trzeba przerabiac wiazke i dac kompa innego oraz zasilic witka + wymiana aparatu zaplonowego.




spizgi - 2008-04-02, 20:39
" />ok dzieki chłopaki jutro kupie chyba y3 i wsadze go. skoro mowicie ze reszta moze zostac od tamtego. mam nadzieje ze nie wtopie bo nie stac mnie na nastepny...



przemas1 - 2008-04-03, 01:54
" />To ja sie podepne pod temat-do d15b2 co podejdzie bez wiekszych przerobek i w dobrej cenie? Mam ostatnie wydanie z pazdziernika 91. Lyka olej, 1 litra na 1500km i wstawil bym cos mocniejszego .



tecno - 2008-04-03, 07:28
" />najtansza opcja jest z2 lub a6, musisz tylko przejsc na mpi i byloby dobrze zmienic kompa na pm6, musisz tez zmienic ap.zap z racji czujn. ident. I cyl.



zubu - 2008-04-18, 09:44
" />Witam, Zastanawiam się czy możliwe byłoby pozostawienie całego kompletnego osprzętu z D15B2, i wrzucić goły D15Z6.Jak panowie i panie myślicie czy to ma jakiś sens?.Czy silnik Z6 pasuje do skrzyni mocowań itp.
Pozdrawiam



tecno - 2008-04-18, 16:58
" />mechanicznie praktycznie calosc podejdzie, wiazka to juz inna historia...



zubu - 2008-04-19, 18:25
" />Właściwie zastanawiam się nad możliwością wrzuceniem "gołego" silnika tzn blok głowica z D15Z6, a pozostawieniem całego starego osprzętu PGM aparat zapłonowy czujniki temperatury.Zabieg taki myślę potraktować jedynie jako odmłodzenie silnika. A może ktoś coś takiego już zrobił?



tecno - 2008-04-22, 23:06
" />motor podejdzie ale szkoda mu tak podcinac skrzydla d15z6 jak kojaze jest z vitkiem i w obd2. tu swap robi sie lekko problematyczny z racji wiazki, immobilesra itp. jak juz zostawiac calosc i odmladzac to lepiej d15b7 i mimo wszystko lepiej przejsc na mpi



kyzer - 2008-04-23, 11:03
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu