podcisnienie.....
kubczyk - 2008-11-21, 16:46
" />Siemanko!!!!
Posiadam silniki D14A1 i od jakiegoś czasu coś złego zaczęło się dziać. Otóż jak silnik jest zimny to wszystko fajnie, pracuje normalnie, gorzej jak złapie temperaturę. Wtedy automatycznie obroty lecą do góry i ciężko sie jeździ. Wczoraj zauważyłem że ma na to wpływ podciśnienie a dokładnie ten grzybek na wlocie od dolotu. Teraz moje pytanie: co to może być? ja obstawiam czujnik w puszcze dolotu, przewody stare, ale zauważyłem ze te kable podciśnienia idą od zapłony wiec on tez jest podejrzany. Może któryś z użytkowników miał już taki przypadek?
Pozdr
tomek24 - 2008-11-21, 16:51
" />Odłącz weżyk od podciśnienia od tego "grzybka" i zobacz czy obroty spadną.
Brama - 2008-11-21, 16:53
" />spowalniacz spadku obrotów. Absolutnie niepotrzebny ale pewnie gdzies ci bierze lewe powietrze
kubczyk - 2008-11-21, 17:59
" />a co dalej, bez wężyka sie nie da jeździć na codziennie, z uwagi na problem z odpaleniem rano. Słysze takie śmieszne trrrr i podciśnienie zasysa klapkę do góry przy nagrzanym silniku co nie powinno mieć miejsca
Brama - 2008-11-22, 01:38
" />jaką klapke ?? Jak wyjebiesz ten węzyk to kolektor bioerze ci lewe powietrze. Naturalne jest wtedy podbicie obrotów Trzeba czym satkac ten otworekzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kubczyk - 2008-11-21, 16:46
" />Siemanko!!!!
Posiadam silniki D14A1 i od jakiegoś czasu coś złego zaczęło się dziać. Otóż jak silnik jest zimny to wszystko fajnie, pracuje normalnie, gorzej jak złapie temperaturę. Wtedy automatycznie obroty lecą do góry i ciężko sie jeździ. Wczoraj zauważyłem że ma na to wpływ podciśnienie a dokładnie ten grzybek na wlocie od dolotu. Teraz moje pytanie: co to może być? ja obstawiam czujnik w puszcze dolotu, przewody stare, ale zauważyłem ze te kable podciśnienia idą od zapłony wiec on tez jest podejrzany. Może któryś z użytkowników miał już taki przypadek?
Pozdr
tomek24 - 2008-11-21, 16:51
" />Odłącz weżyk od podciśnienia od tego "grzybka" i zobacz czy obroty spadną.
Brama - 2008-11-21, 16:53
" />spowalniacz spadku obrotów. Absolutnie niepotrzebny ale pewnie gdzies ci bierze lewe powietrze
kubczyk - 2008-11-21, 17:59
" />a co dalej, bez wężyka sie nie da jeździć na codziennie, z uwagi na problem z odpaleniem rano. Słysze takie śmieszne trrrr i podciśnienie zasysa klapkę do góry przy nagrzanym silniku co nie powinno mieć miejsca
Brama - 2008-11-22, 01:38
" />jaką klapke ?? Jak wyjebiesz ten węzyk to kolektor bioerze ci lewe powietrze. Naturalne jest wtedy podbicie obrotów Trzeba czym satkac ten otworek