potrzebna rada + pomoc
spiderGT - 2006-08-31, 09:35
" />Czołem,
ostatnimi czasy hanka polubiła mobila(chyba nie do końca odpowiadało jej ostre traktowanie;),szacowany koszt remontu 700-1000 zl
Na początku pomyślalem zamiast remontować wsadze nowy motor, kupie rozbitego civica lub crx z d16a9/z5 lub d16z2 i poprzerzucam kilka gratów,reszte sprzedam.
Poźniej, bardziej na chłodno, pomyślalem ze szanse znalezienia naprawde przyzwoitego silnika w crx'ie sa nikle, za jakis czas tez pewnie bedzie czekac go remont - koszty rosną
W miare możliwości prosze o rade i ewentualną pomoc w znalezieniu ogarniętego dawcy:)
Guail_FH - 2006-08-31, 13:17
" />kupujac silnik tak naprawde nie masz pewnosci kiedy CI cos strzeli a po remoncie przynajmniej wiesz ile jeszcze nim pojezdzisz - polecalbym remont druga sprawa koszta, remont jak piszesz 700-1000 a ile dasz za rozbitego crx/civica ? to przerzucenie silnika i gratow? mysle ze troszke wiecej Cie to wyniesie no i oczywiscie potem musisz sprzedac czesci co by sie zwrocilo
spiderGT - 2006-08-31, 14:08
" />owszem, koszty zakupu rozbitka bylyby wieksze, ale przyrost mocy by mi tą różnice zrekompensował:), zaoszczędziłbym na dłubaniu
aczkolwiek jak tu znalezc stare dobre serce..
Guail_FH - 2006-08-31, 14:14
" />no tak jelsi chcesz miec autko z wiekszym silnikiem i szybciej smigac to nie ma o czym myslec bo tak czy siak masz silnik zdechly a teraz czy robic i zylowac go czy wstawiac wiekszy to wg mnie wiekszy - wydaje mi sie ze mniejsze koszty wtedy beda i wiecej przyjemosci z jazdy A jeszcze jedno pytanie ED6 z tylu ma inne wahacze i nei ma stabilizatora a ED7 ma co to daje ?
spiderGT - 2006-08-31, 14:17
" />pewnie ed7 jest bardziej stabilna, nie zamiata tak tylkiem:)
spiderGT - 2006-09-03, 20:50
" />jest do kupienia za 1000pln silnik d15b7 ze skrzynia i osprzętem z civa coupe 5g
orientujecie sie czy podejdzie bezproblemowo (czy ma te same mocowania itd) ?
DODi - 2006-09-03, 20:53
" />mocowania tak, ale to obd1 i sprzeglo chydrauliczne juz chyba. Mocowania powinny byc na 99,9% takie same.
spiderGT - 2006-09-03, 20:57
" />dzięki, chyba jednak musze sie skoncentrować na civach 4g i ewentualnie crx, ale narazie jest nietęgo
pozdro
Michuu - 2006-09-04, 08:48
" />Obd 1 to nie problem. Jezeli ma cała wiazke kompa i reszte to sa klocki lego dla wprawionej osoby. Pozatym sprzeglo chydrauliczne to niestety jest bul ale nie ma rzeczy nie do przekscia. A pozatym w 5g nie ma przedniej poduszki jak w 4g.
spiderGT - 2006-09-05, 12:39
" />dlatego wygodniej zmależć silnik z 4g, moze troche koszty spadną, dzięki
znalazlem jeszcze coś takiego : http://hondatech.pl/viewtopic.php?t=1886
aczkolwiek 1l oleju na 2 tys km przy "ostrym katowaniu" to i tak chyba za duzo, zwlaszcza ze miał sporo rzeczy wymienianych
co myślicie?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
spiderGT - 2006-08-31, 09:35
" />Czołem,
ostatnimi czasy hanka polubiła mobila(chyba nie do końca odpowiadało jej ostre traktowanie;),szacowany koszt remontu 700-1000 zl
Na początku pomyślalem zamiast remontować wsadze nowy motor, kupie rozbitego civica lub crx z d16a9/z5 lub d16z2 i poprzerzucam kilka gratów,reszte sprzedam.
Poźniej, bardziej na chłodno, pomyślalem ze szanse znalezienia naprawde przyzwoitego silnika w crx'ie sa nikle, za jakis czas tez pewnie bedzie czekac go remont - koszty rosną
W miare możliwości prosze o rade i ewentualną pomoc w znalezieniu ogarniętego dawcy:)
Guail_FH - 2006-08-31, 13:17
" />kupujac silnik tak naprawde nie masz pewnosci kiedy CI cos strzeli a po remoncie przynajmniej wiesz ile jeszcze nim pojezdzisz - polecalbym remont druga sprawa koszta, remont jak piszesz 700-1000 a ile dasz za rozbitego crx/civica ? to przerzucenie silnika i gratow? mysle ze troszke wiecej Cie to wyniesie no i oczywiscie potem musisz sprzedac czesci co by sie zwrocilo
spiderGT - 2006-08-31, 14:08
" />owszem, koszty zakupu rozbitka bylyby wieksze, ale przyrost mocy by mi tą różnice zrekompensował:), zaoszczędziłbym na dłubaniu
aczkolwiek jak tu znalezc stare dobre serce..
Guail_FH - 2006-08-31, 14:14
" />no tak jelsi chcesz miec autko z wiekszym silnikiem i szybciej smigac to nie ma o czym myslec bo tak czy siak masz silnik zdechly a teraz czy robic i zylowac go czy wstawiac wiekszy to wg mnie wiekszy - wydaje mi sie ze mniejsze koszty wtedy beda i wiecej przyjemosci z jazdy A jeszcze jedno pytanie ED6 z tylu ma inne wahacze i nei ma stabilizatora a ED7 ma co to daje ?
spiderGT - 2006-08-31, 14:17
" />pewnie ed7 jest bardziej stabilna, nie zamiata tak tylkiem:)
spiderGT - 2006-09-03, 20:50
" />jest do kupienia za 1000pln silnik d15b7 ze skrzynia i osprzętem z civa coupe 5g
orientujecie sie czy podejdzie bezproblemowo (czy ma te same mocowania itd) ?
DODi - 2006-09-03, 20:53
" />mocowania tak, ale to obd1 i sprzeglo chydrauliczne juz chyba. Mocowania powinny byc na 99,9% takie same.
spiderGT - 2006-09-03, 20:57
" />dzięki, chyba jednak musze sie skoncentrować na civach 4g i ewentualnie crx, ale narazie jest nietęgo
pozdro
Michuu - 2006-09-04, 08:48
" />Obd 1 to nie problem. Jezeli ma cała wiazke kompa i reszte to sa klocki lego dla wprawionej osoby. Pozatym sprzeglo chydrauliczne to niestety jest bul ale nie ma rzeczy nie do przekscia. A pozatym w 5g nie ma przedniej poduszki jak w 4g.
spiderGT - 2006-09-05, 12:39
" />dlatego wygodniej zmależć silnik z 4g, moze troche koszty spadną, dzięki
znalazlem jeszcze coś takiego : http://hondatech.pl/viewtopic.php?t=1886
aczkolwiek 1l oleju na 2 tys km przy "ostrym katowaniu" to i tak chyba za duzo, zwlaszcza ze miał sporo rzeczy wymienianych
co myślicie?