ďťż

Potrzebna rada w sprawie uszczelki pod głowicą i warsztatu



Bazan - 2007-09-05, 16:51
" />Witam
Potrzebuje namiary na bardzo dobry warsztat (okolice Rzeszowa), bo już w 3 wymieniałem uszczelkę pod głowicą i znowu padła i już k...a nie mam pojęcia co zrobić, a auto musi jeździć.
Wiem, żeby użyć oryginału, ale obawiam się że nie tylko w tym problem. POMOCY
Co sprawdzić -jaka przyczyna?




v-rod - 2007-09-06, 11:33
" />Za każdym razem widać masz uszczelke podrube, kup sobie orginał 280zł ja płacilem w salonie, i zplanuj głowice i sprawdź jej szczelność!!



Bazan - 2007-09-06, 14:02
" />kupowałem też oryginał (220 -z rabatem) dłużej wytrzymał ale też padł.
Głowica była planowana.
Jak sprawdzić szczelność?
Co jeszcze mogę sprawdzić?



Dawee - 2007-09-06, 14:12
" />Może została za bardzo splanowana głowica i teraz zawory opierają się o tłoki (oczywiscie delikatnie)! Powoduje to na początku pocenie się z pod głowicy a z czasem wydmuchanie!! Dłubałeś coś z wałkiem rozrządu?




Bazan - 2007-09-06, 21:59
" />nie nic nie było dłubane .Kiedyś zaczęła mi brać olej, a że miała wtedy 260tkm przebiegu dałem się namówić jakimś pajacom na remont- wtedy dali gównianą uszczelkę (nie bardzo wiedziałem o co biega w ogóle wtedy ) od tamtej pory wytrzymuje 10tkm i znowu pada.
Owszem chyba przez to 2 razy była planowana.
co radzicie- szukać nowej głowicy?
może być coś nie tak z blokiem?
polećcie warsztat na Podkarpaciu
pozdrawiam



qpx - 2007-09-06, 23:12
" />zapewne gdzieś, jest jakieś mikropęknięcie......uszczelkę wydmuchuje zawsze w tym samym miejscu?? Nie pytaj sie jak sprawdzić, szczelność, sam tego nie sprawdzisz Porządny zakład po splanowaniu powinien sprawdzić, szczelność głowicy. Niektórzy robią to za dopłatą. Ale nie zawsze wina leży po stronie głowicy.



v-rod - 2007-09-09, 17:32
" />Mechanik musi ocenić uszczelke tą co wyrzuciło. jakimi objawami, czy dwa razy tak samo czy w innych miejscach, a moze głowice masz przegrzaną i sie odkształca pod wpływem temperatury mimo to że była planowana?daj do dobrego warsztatu,albo zgłoś reklamacje w ich zakładzie,jaki objaw tej uszczelki?wyrzuca płyn z chłodnicy?płyn w oleju?



tecno - 2007-09-10, 21:47
" />jak juz wymienisz ta uszczelke po splanowaniu glowicy i idealnym wyczyszczeniu gladzi to po przejechaniu 1000 km dosc spokojnej jazdy dociagnij ponownie glowice na srubach.



pandox - 2007-09-11, 07:10
" />Słyszałem że gościu w Boguchwale jest całkiem niezły ale osobiście nie miałem żadnego kontaktu z nim. Warsztat nazywa się AUTOKLINIKA, tel (17) 8714347



Bazan - 2007-09-12, 18:28
" />wielkie dzięki za namiar
zawsze ten sam objaw- wrzuca płyn ze zbiorniczka- znaczy daje spaliny do chłodnicy.
Tą uszczelkę co teraz ma dokręcałem po 1000km i nie pomogło.
Ostatnio pół roku bujałem się z reklamacją poprzedniej wymiany więc już mi się nie chce.
v-rod Bardzo możliwe że głowica była przegrzana , ale to znaczy że już zawsze nawet po splanowaniu będzie się odkształcać?-czyli szukać innej?
Chyba nie ma możliwości żeby parownik gazu jakoś zwiększał ciśnienie w ukł. chłodzenia?
dzięki za dotychczasowe rady.



Sapi - 2007-09-12, 19:54
" />Dawee-a czemu pytasz o walek rozrzadu?ma to jakis wplyw na uszczelke?



v-rod - 2007-09-13, 09:37
" />To chyba logiczne że materiał przegrzany będzie sie już zawsze odkształcał:)ale moge sie mylić, a skad wiesz że miałeś ją przegrzaną?Jeździłeś bez płynu w chłodnicy?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu