Problem po wymianie wałka.
Banan - 2008-07-09, 09:02
" />Mam silnik D15B2, wstawiłem do niego wałek od D16Z2. Przez wyjęciem starego zobaczyłem jak rozrząd był ustawiony i był o jeden ząbek opuźniony. Wstawiając wałek od Z2 ustawilem rozrząd na znaki. Wynik jest conajmniej niezadowalający, ponieważ przed zmianą wałka hamownia w ST pokazła 117KM i 138Nm a po zmianie wałka 109KM i 123Nm. Wczoraj pobawiłem się rozrządem i ustawiłem tak jak był na starym wałku to samochód przy dodawaniu gazu na jałowym schodził z obrotów, więc przyspieszyłem o jeden ząbek rozrząd i samochód jechał bez rewelacji. Wróciłem do ustawień na znaki. Powiem jeszcze, że mam założone regulowane kółko ale jest ustawione na nominał.
Co może być przyczyną straty mocy?
beddom - 2008-07-09, 09:37
" />a walek jest napewno od z2, moze ktos sprzedal ci od czegos innego...
Brama - 2008-07-09, 09:45
" />http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=98&start=0
moze cos podpowie
Banan - 2008-07-09, 11:17
" />Wałek sam wykręciłem z Z2.
gucioq - 2008-07-09, 11:28
" />a nie lepiej bylo cala głowice od z2?
sam jestem na etapie takiego moda ale chyba zrobie z glowica bo ma mocniejsze sprezynki
ps sproboj przestawic o jeden zabek do przodu rozrzad, jesli głowica byla lekalizowana to czasem tak trzeba ustawic
Banan - 2008-07-09, 11:30
" />gucioq chce na swojej głowicy to zrobić. A po drugie już przestawiałem rozrząd jakbyś doczytał
mAx - 2008-07-09, 11:34
" />
gucioq - 2008-07-09, 11:41
" />to moze luzy zaworow sprawdzic ?
ps doszła ci bananku kasa za silniczek ?
Banan - 2008-07-09, 11:46
" />Luzy są ustawione tak jak powinny być.
tecno - 2008-07-09, 14:03
" />Banan sprawdz czy jak jest ustawione wszystko na znaki (dol + gora) to czy GMP na I cylindrze jest faktycznie w polozeniu GMP. sprawdz tez czy po zrobieniu kilku pelnych cykli znaki nadal sa ustawione dobrze
85DanielS - 2008-07-09, 17:55
" />j.w. Możesz mieć uszkodzony klin i wtedy znak GMP nie zgadza sie z rzeczywistym położeniem.
Zapłon sprawdź!
Banan - 2008-07-09, 20:10
" />GMP się zgadza, zapłon nastawiony, kółkiem też się pobawiłem troche i dupohamownia mówi, że idzie lepiej. A czy to prawda okaże się na hamowni.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Banan - 2008-07-09, 09:02
" />Mam silnik D15B2, wstawiłem do niego wałek od D16Z2. Przez wyjęciem starego zobaczyłem jak rozrząd był ustawiony i był o jeden ząbek opuźniony. Wstawiając wałek od Z2 ustawilem rozrząd na znaki. Wynik jest conajmniej niezadowalający, ponieważ przed zmianą wałka hamownia w ST pokazła 117KM i 138Nm a po zmianie wałka 109KM i 123Nm. Wczoraj pobawiłem się rozrządem i ustawiłem tak jak był na starym wałku to samochód przy dodawaniu gazu na jałowym schodził z obrotów, więc przyspieszyłem o jeden ząbek rozrząd i samochód jechał bez rewelacji. Wróciłem do ustawień na znaki. Powiem jeszcze, że mam założone regulowane kółko ale jest ustawione na nominał.
Co może być przyczyną straty mocy?
beddom - 2008-07-09, 09:37
" />a walek jest napewno od z2, moze ktos sprzedal ci od czegos innego...
Brama - 2008-07-09, 09:45
" />http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=98&start=0
moze cos podpowie
Banan - 2008-07-09, 11:17
" />Wałek sam wykręciłem z Z2.
gucioq - 2008-07-09, 11:28
" />a nie lepiej bylo cala głowice od z2?
sam jestem na etapie takiego moda ale chyba zrobie z glowica bo ma mocniejsze sprezynki
ps sproboj przestawic o jeden zabek do przodu rozrzad, jesli głowica byla lekalizowana to czasem tak trzeba ustawic
Banan - 2008-07-09, 11:30
" />gucioq chce na swojej głowicy to zrobić. A po drugie już przestawiałem rozrząd jakbyś doczytał
mAx - 2008-07-09, 11:34
" />
gucioq - 2008-07-09, 11:41
" />to moze luzy zaworow sprawdzic ?
ps doszła ci bananku kasa za silniczek ?
Banan - 2008-07-09, 11:46
" />Luzy są ustawione tak jak powinny być.
tecno - 2008-07-09, 14:03
" />Banan sprawdz czy jak jest ustawione wszystko na znaki (dol + gora) to czy GMP na I cylindrze jest faktycznie w polozeniu GMP. sprawdz tez czy po zrobieniu kilku pelnych cykli znaki nadal sa ustawione dobrze
85DanielS - 2008-07-09, 17:55
" />j.w. Możesz mieć uszkodzony klin i wtedy znak GMP nie zgadza sie z rzeczywistym położeniem.
Zapłon sprawdź!
Banan - 2008-07-09, 20:10
" />GMP się zgadza, zapłon nastawiony, kółkiem też się pobawiłem troche i dupohamownia mówi, że idzie lepiej. A czy to prawda okaże się na hamowni.