ďťż

problem z obrotami, gaśnie i za wysokie obroty



klisek - 2009-02-02, 19:57
" />mam problem z swoją hondą, jest to 1,3 16V z 1991 roku, problem tkwi w tym że jak odpalam to ma bardzo wysokie obroty później spadają do normalnych, ale czasami spadają i samochód gaśnie. Byłem z tym u jakeigoś mechanika,to mi powiedział że jest problem z gaźnikiem, że trzeba robić ale to ciężko bo tam jest coś podciśnieniowe i mechaniczne i że to dużo roboty jest przy tym. Wcześniej też było tak że jak odpalałem to miał troche wyższe obtoty i później spadały do normalnych, ale mi nie gasł, a teraz to często mi gaśnie. Wole się Was zapytać bo z tego co tu widze to macie większe pojęcie niż nie jeden mechanik. Może ktoś ma podobny problem ze swoją hondą?




woj - 2009-02-02, 20:22
" />Moja Hania też ma wysokie obroty gdy ją odpalę a silnik jest ledwo ciepły bo jak jest całkiem zimny na z nocy to wszystko jest ok.
I też nie wiem o co chodzi. Ale nie gaśnie na niskich obrotach.
Jak ma za niskie to podreguluję śrubą z tyłu gaźnika i jest ok więc spróbuj też.



doodo1 - 2009-02-03, 11:54
" />też mam ten sam problem tylko, że mi nie gaśnie tylko trzyma cały czas 1,5 tys albo nagle spada na 900 i wraca na 1,5tyś. mi mechnik powiedział ze jest co problem z głowicą ( a czy to faktycznie to to nie mam pojęcia)



trialrider - 2009-03-05, 18:35
" />Hej, miałem podobny problem ale na szczęście już naprawione . Mam silnik d13b2 u mnie objawy byly takie ze zaraz po odpaleniu jak byl zimny silnik to wskakiwal mi na bardzo wysokie obroty (nawet 4tys.) i utrzymywalo sie nieraz nawet 10 min. Ogólnie to może być sporo przyczyn takiego zachowania. U mnie był to uszkodzony czujnik biegu jałowego. Mechanik powiedział, że chyba ktoś to kiedyś rozbierał, nie wiedział jak naprawić i wrzucił spowrotem uszkodzony czujnik. Mechanik wziąl to i skleił klejem nakładając przy tym dodatkową tulejke na czujnik. Dodatkowo przy tym czujniku jest śrubka do regulacji obrtów biegu jałowego. Ale niestety nie wiem dokładnie gdzie się znajduje ten czujnik.




html6 - 2009-03-31, 18:37
" />mam podobny problem, byłem u mechanika, troche mi ją podregulował ale i tak na zimnym wskakuje mi na 2tys.

Trialrider, i na ile Ci teraz wskakuje jak jest zimna?



doodo1 - 2009-04-08, 12:37
" />przy falowaniu obrotów z 1,5tys na 900 problemem nie jest głowica tylko silniczek krokowy. Miałem do samo po remoncie. Mechanik przeczyścil silnczek i jak narazie jest dobrze. Ogólnie powinno sie go wymienic tak mi sie wydaje.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu