ďťż

Problem z odpałem na ciepłych garach



Krakers - 2008-01-12, 21:10
" />Raz na jakiś czas zalewa mnie krew z odpaleniem auta na ciepłym silniku (średnio 2-3 razy w miesiącu). Wskazówka temperatury znajduje się wówczas na ok. 1/4 pola (gdy silnik jest zimny albo wskazówka jest na 1/2 pola pali na dyk). Wygląda mi na to że po przekręceniu kluczyka jakieś urządzonko nie pozwala podać wachy pompie (raz slychać przekaźnik i samą pracę pompy a raz wszystko milczy). No i człowiek pokręci tak chwile to raz złapie raz nie złapie. Zauważyłem że jak silnik ostygnie bardziej, odpala znowu na dyk. Kiedyś wyczytałem gdzieś że coniektóre hondy mają takie kaprysy i ratuje się to jakimś tam schematem wciskaniem pedału gazu przed kręceniem. Ma ktoś pomysł na taką przypadłość?? Bo w moim przypadku ciśnięcie w deche nic nie daje, a w lecie ciężko będzie czekać na stygnięcie silnika przy wyżyszej temperaturze. Jakieś pomysły??




dsgner - 2008-01-12, 21:13
" />odswierzyc luty na przekazniku



Bazan - 2008-01-14, 15:02
" />a tu dokładny opis:
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/811.htm



Krakers - 2008-03-25, 17:24
" /> Faktycznie te porypane luty. Ave za trafne pomysły.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu