ďťż

Problem z pochłanianiem oleju!!!



guziczki11 - 2009-02-07, 17:01
" />Witam mam taki wielki problem z moją hanią mianowicie pali ona wielka ilosc oleju (około 2 lit/100km) domyslam sie ze do wymiany są pierscienie poniewaz przy dodawaniu gazu leci dym, a nie przy odejmowaniu bo slyszalem ze wtedy mogly by miec wine uszczelniacze .Ale o co mi chodzi, ostatnio jak mialem zdjetą glowice wyczulem lekki kolniez na cylindrze wyczuwalny paznokciem i domyslam sie ze jak zaloze nowe pierscienie to przez ten pierscien i tak bedzie mi palil jakąs ilosc oleju??.Bo mam w piwnicy blok z tłokami i walem ale w nim sie obrocila panewka a ten silnik nie bral ani grama oleju .
I teraz mam pytanie co lepiej sie oplaca czy przelozyc do tego bloku z mojego aktualnego silnika wał i panewki czy kupic nowe pierscienie i do tego je włozyc dodam ze wiem ze w tamtym silniku nie palil ani grama oleju i teraz mam dylemat co tu zrobic i tez chodzi mi troszke o koszta i czy jezeli to po przekladam czy to wszystko bedzie ze soba wspolgrało??




Vitec - 2009-02-07, 19:49
" />Moim skromnym zdaniem jak zmienisz pierścienie wpędzisz się w koszty a efekt i tak nie bedzie zadawalający ze względu na próg na cylindrach. Osobiście wolałbym dać wał do szlifu, kupić nowe panewki i złożyć ten drugi silnik jeśli jesteś pewny, że góre masz dobrą. Wału i panewek bym nie przekładał bo one już się ułożyły do korbowodów i po przekładce na inne korbowody może być różnie.



guziczki11 - 2009-02-08, 11:29
" />Ale własnie korby również bym przełożył a co do szlifu wału i nowych panewek to jak mi zawołali cene to wolałem nowy silnik kupic ah.. z tymi hondami ...;p



Vitec - 2009-02-08, 12:47
" />No to próbuj, tylko tłoki z pierścieniami muszą zostać w kompecie z blokiem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu