problem z wtryskiwaczem d15b2
finster - 2009-01-10, 12:22
" />Hej,
chcialem sie upewnic czy jesli wtryskiwacz gorny (brazowy) wskazuje 0,3ohmy to kwalifikuje sie do wymiany ? mam blad 16 na kompie, a z tego co wiem granica waha sie od 06-1,6ohma, a nie chce bez potrzeby kupowac kolektora ssacego .
dzieki pzdr
n0rbi666 - 2009-01-10, 12:30
" />Błąd 16 to, z tego co pamiętam, przekaźnik pompy paliwa - jest w dziale porad opis, jak to naprawić (kwestia odkręcenia tego przekaźnika, i poprawienia na nim lutów - spróbuj, nic nie kosztuje, więc co Ci szkodzi )
finster - 2009-01-10, 12:38
" />ok, zaraz przelutuje tylko wydaje mi sie ze to wtrysk - skoro ten gorny wlacza sie po 3000 obrotow, u mnie przy 3tys zaczyna sie dlawic i nie chce ciagnac dalej, w pierwszej fazie myslalem ze to nowy emulator gazu protec pd44 robi takie jaja ale podpialem wszystkie wtryski seryjnie pod benzyne i jest to samo. Przelutuje przekaznik - nie zaszkodzi
dzieki pzdr
misza - 2009-01-10, 12:48
" />wtryskiwacz to błąd 14. u mnie wyskakuje 14 a czasami 14 i 16. na benzynie (mam lpg) w ogole nie wkreca sie powyzej 3 tys obr. podmienilem caly ten korpus z wtryskiwaczami na stary od d15b1 i jest tak samo jak to ogarniesz albo przyjdzie ci do glowy jakis pomysl to sie pochwal
finster - 2009-01-10, 13:36
" />przekaznik jest ok, rzeczywiscie legenda odkrecenia tego przekaznika jest prawda - dobrze ze mam mala grzechotke jesli chodzi o blad 16 wg schematu blokowego Civic manuala (pkt 6-210) jest punkt: rezystencja glownego wtrysku 0,6-1,6 ohm, pomocniczego 7-10ohm, u mnie glowny ma 0,3, pomocniczy 9ohm, wiec idac tym tropem mam uszkodzony wtrysk glowny. Dziwi mnie tylko czemu za niskie obroty odpowiada ten pomocniczy (wypialem glowny i samochod odpalil, na odwrot juz nie ) ale to juz przemilcze bo mechanikiem nie jestem jak ma ktos jakis inny pomysl to prosze o rady
btw. Misza jak masz d15b2 ze standardowym emulatorem to przy przelaczeniu z gazu na bene taki jest wlasnie objaw ze silnik sie dlawi powyzej 3tys obrotow - najlepiej kupic emulator protec pd44 - choc z tego co sie dowiedzialem wyszla spora partia uszkodzonych emulatorow tej firmy - wiec jest sa jeszcze wersje wloskie tylko po okolo 200zl W moim przypadku przed wymiana emulatora nie mialem na benzynie bledu , dopiero po przelaczeniu z gazu na bene sie pojawial. Po wizycie u gazownika i montazu protec'a zaczal sie ten blad pojawiac w obu fazach. (bylem przy montazu i z tego co pamietam bylo male zwarcie jak podlaczali ten emulator - zle podlaczyli mase i moze to rozwalilo jeden wtryskiwacz) Dodam jeszcze ze bylem u nich z reklamacja 2 raz i gosc powiedzial ze podlaczenie jest poprawne itd itp i zebym poszukal gdzies na forum rozwiazania. Smiac mi sie chcialo, dlatego postanowilem sam problem rozwiazac
dzieki i pozdrawiam
misza - 2009-01-10, 15:32
" />kojarze juz.. pisałes chyba juz wątek o tym wtryskiwaczu. sprawdze zaraz jaki mam emulator. u mnie jest taka sprawa ze silnik sie nie dławi przy 3tys tylko wogole odcina paliwo i sie nie wkreca wyzej. po resecie kompa jakis czas jest ok a później problem powraca. nie wiem czemu..
misza - 2009-01-10, 19:28
" />
finster - 2009-01-11, 11:12
" />ok, dzieki misza, wymieniam wtrysk i sie okaze
pzdr
finster - 2009-01-24, 19:40
" />przy okazji wymiany aparatu zaplonowego + przeizolowanie wszystkich kabli blad zniknal na benzynie ale po przelaczeniu na gaz jest znowu wiec protec pd44 idzie niedlugo do kosza
misza - 2009-01-24, 20:01
" />finster to zanim wyrzucisz go do kosza ja go chetnie przetestuje.. jestem ciekaw czy cos sie zmieni..zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
finster - 2009-01-10, 12:22
" />Hej,
chcialem sie upewnic czy jesli wtryskiwacz gorny (brazowy) wskazuje 0,3ohmy to kwalifikuje sie do wymiany ? mam blad 16 na kompie, a z tego co wiem granica waha sie od 06-1,6ohma, a nie chce bez potrzeby kupowac kolektora ssacego .
dzieki pzdr
n0rbi666 - 2009-01-10, 12:30
" />Błąd 16 to, z tego co pamiętam, przekaźnik pompy paliwa - jest w dziale porad opis, jak to naprawić (kwestia odkręcenia tego przekaźnika, i poprawienia na nim lutów - spróbuj, nic nie kosztuje, więc co Ci szkodzi )
finster - 2009-01-10, 12:38
" />ok, zaraz przelutuje tylko wydaje mi sie ze to wtrysk - skoro ten gorny wlacza sie po 3000 obrotow, u mnie przy 3tys zaczyna sie dlawic i nie chce ciagnac dalej, w pierwszej fazie myslalem ze to nowy emulator gazu protec pd44 robi takie jaja ale podpialem wszystkie wtryski seryjnie pod benzyne i jest to samo. Przelutuje przekaznik - nie zaszkodzi
dzieki pzdr
misza - 2009-01-10, 12:48
" />wtryskiwacz to błąd 14. u mnie wyskakuje 14 a czasami 14 i 16. na benzynie (mam lpg) w ogole nie wkreca sie powyzej 3 tys obr. podmienilem caly ten korpus z wtryskiwaczami na stary od d15b1 i jest tak samo jak to ogarniesz albo przyjdzie ci do glowy jakis pomysl to sie pochwal
finster - 2009-01-10, 13:36
" />przekaznik jest ok, rzeczywiscie legenda odkrecenia tego przekaznika jest prawda - dobrze ze mam mala grzechotke jesli chodzi o blad 16 wg schematu blokowego Civic manuala (pkt 6-210) jest punkt: rezystencja glownego wtrysku 0,6-1,6 ohm, pomocniczego 7-10ohm, u mnie glowny ma 0,3, pomocniczy 9ohm, wiec idac tym tropem mam uszkodzony wtrysk glowny. Dziwi mnie tylko czemu za niskie obroty odpowiada ten pomocniczy (wypialem glowny i samochod odpalil, na odwrot juz nie ) ale to juz przemilcze bo mechanikiem nie jestem jak ma ktos jakis inny pomysl to prosze o rady
btw. Misza jak masz d15b2 ze standardowym emulatorem to przy przelaczeniu z gazu na bene taki jest wlasnie objaw ze silnik sie dlawi powyzej 3tys obrotow - najlepiej kupic emulator protec pd44 - choc z tego co sie dowiedzialem wyszla spora partia uszkodzonych emulatorow tej firmy - wiec jest sa jeszcze wersje wloskie tylko po okolo 200zl W moim przypadku przed wymiana emulatora nie mialem na benzynie bledu , dopiero po przelaczeniu z gazu na bene sie pojawial. Po wizycie u gazownika i montazu protec'a zaczal sie ten blad pojawiac w obu fazach. (bylem przy montazu i z tego co pamietam bylo male zwarcie jak podlaczali ten emulator - zle podlaczyli mase i moze to rozwalilo jeden wtryskiwacz) Dodam jeszcze ze bylem u nich z reklamacja 2 raz i gosc powiedzial ze podlaczenie jest poprawne itd itp i zebym poszukal gdzies na forum rozwiazania. Smiac mi sie chcialo, dlatego postanowilem sam problem rozwiazac
dzieki i pozdrawiam
misza - 2009-01-10, 15:32
" />kojarze juz.. pisałes chyba juz wątek o tym wtryskiwaczu. sprawdze zaraz jaki mam emulator. u mnie jest taka sprawa ze silnik sie nie dławi przy 3tys tylko wogole odcina paliwo i sie nie wkreca wyzej. po resecie kompa jakis czas jest ok a później problem powraca. nie wiem czemu..
misza - 2009-01-10, 19:28
" />
finster - 2009-01-11, 11:12
" />ok, dzieki misza, wymieniam wtrysk i sie okaze
pzdr
finster - 2009-01-24, 19:40
" />przy okazji wymiany aparatu zaplonowego + przeizolowanie wszystkich kabli blad zniknal na benzynie ale po przelaczeniu na gaz jest znowu wiec protec pd44 idzie niedlugo do kosza
misza - 2009-01-24, 20:01
" />finster to zanim wyrzucisz go do kosza ja go chetnie przetestuje.. jestem ciekaw czy cos sie zmieni..