Przegub zew. Pomocy
Toxer - 2009-07-22, 17:34
" />Witam generalnie jestem posiadaczem gen. 5 ale opiekuje się również autkiem ojca czyli 4 hb z motorkiem d16a6. W dowodzie mam wpisane 130 kM a więc zakupiłem do niego przegub według tych danych, jak się okazało d16a6 posiada 108 kM mocy.
Po założeniu kawałek ruszyłem i w pewnym momencie przestało przekazywać napęd Rozebrałem okazało się że puścił taki mały pierścień (drucik), który trzyma przegub przed wyskoczeniem, a wiec założyłem drugi i po zmontowaniu to samo Czyżby zły przegub? Zakładający wydaje się że pasje idealnie.
Mike - 2009-07-29, 07:27
" />przeguby są takie same, problem tkwi w montażu, u mnie też za pierwszym razem wyskoczył, ale auto jeździło, tylko półoś była luźna
najgorsze że samego pierścienia się nie kupi a one się niszczą.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Toxer - 2009-07-22, 17:34
" />Witam generalnie jestem posiadaczem gen. 5 ale opiekuje się również autkiem ojca czyli 4 hb z motorkiem d16a6. W dowodzie mam wpisane 130 kM a więc zakupiłem do niego przegub według tych danych, jak się okazało d16a6 posiada 108 kM mocy.
Po założeniu kawałek ruszyłem i w pewnym momencie przestało przekazywać napęd Rozebrałem okazało się że puścił taki mały pierścień (drucik), który trzyma przegub przed wyskoczeniem, a wiec założyłem drugi i po zmontowaniu to samo Czyżby zły przegub? Zakładający wydaje się że pasje idealnie.
Mike - 2009-07-29, 07:27
" />przeguby są takie same, problem tkwi w montażu, u mnie też za pierwszym razem wyskoczył, ale auto jeździło, tylko półoś była luźna
najgorsze że samego pierścienia się nie kupi a one się niszczą.