przerywa; jak sie nagrzeje to gaśnie
adam12 - 2008-11-27, 19:37
" />witam. panowie pomocy. d13b2 bez gazu wszystko oryginał. nowe filtry świece przewody kopułka. jak rano odpale to lekko przerywa. po chwili ustaje poten znowu przerywa (nie ma reguły) po 10km potrafi mocno szarpac i zgasnąc. próbuje odpalic nie chce w końcu łapie chodzi na 3garki jakby i po chwili zaczyna normalnie i jade dalej już normalnie. nie ma na nią reguły jakby jakiś kabelek był złamany ale od czego??? najpierw myślałem że woda w paliwie potem że świece i kable ale wszystko ok w tych tematach. problem jest głębiej. opiszcie zachowania śilnika krokowego cewki modułu czy czegokolwiek co by można zbliżyc. i powiedzcie mi jedno. to jest honda dziewczyny. ja mam 1.5 (d15b2 bodajże to jest na dwupunkcie) jakie podzespoly moge przełożyc żeby wykryc wadę???? dzieki z góry i pozdro. zaczne sie udzielac powoli bo ostatnio jestem pochłonięty przez forum na temat lakiernictwa a czasu mam mało ogólnie
ostrich - 2008-11-28, 10:19
" />Zobacz TO ,bo może masz to co ja...
viewtopic.php?f=25&t=7557
adam12 - 2008-12-06, 09:35
" />widze ze nikt nie zna odpowiedzi. zmienilem caly zaplon chwile bylo dobrze i znowu źle. podajcie mi parametry cewki tzn jakie oporności powinna wykazywac tak samo moduł cokolwiek wszystko co można zmierzyc. dzisiaj chyba rozbiore ją w mak. zaczne od gaźnika może coś tam pływa i przytyka jak trafi. nie wiem trace nerwy już. pomóżcie. jak ktoś miał podobny problem to podajcie rozwiązanie bo każdy wasz temat kończy sie a może to a może tamto bo jak ktoś naprawi to gdzies ma forum.
stealth - 2008-12-06, 10:28
" />Parametry cewki są w manualu. Sprawa była kilka razy na forum omawiana, podawałem też te wartości.
Próbowałeś czytać w ogóle manual? Albo użyć wyszukiwarki?
Piszę to chyba po raz 2 czy 3 tylko w odniesieniu do parametrów cewki. Ludzie, proszę, czytajcie manual, bo ostatnimi czasy połowa pytań dotyczy spraw, które tam są opisane.
Dj Diablo - 2008-12-07, 13:23
" />witam wymien silniczek krokowy wymien tez swiece jesli dalej tak bedzie to wymien aparat zaplonowy bo w aparacie jest taki czujnik ze jak bedzie zapsuty i sie nagrzeje to samochód gaśnie mielismy taki problem tylko ze wyzucilismy odciecie to przy odpalaniu i bylo lajt a TY masz odciecie?? pozdro
czapaj - 2008-12-07, 14:55
" />
ppiotrek - 2008-12-07, 16:23
" />manual to jest w języku polskim podręcznik.
tutaj znajdziesz: viewtopic.php?f=2&t=60
czapaj - 2008-12-07, 20:29
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
adam12 - 2008-11-27, 19:37
" />witam. panowie pomocy. d13b2 bez gazu wszystko oryginał. nowe filtry świece przewody kopułka. jak rano odpale to lekko przerywa. po chwili ustaje poten znowu przerywa (nie ma reguły) po 10km potrafi mocno szarpac i zgasnąc. próbuje odpalic nie chce w końcu łapie chodzi na 3garki jakby i po chwili zaczyna normalnie i jade dalej już normalnie. nie ma na nią reguły jakby jakiś kabelek był złamany ale od czego??? najpierw myślałem że woda w paliwie potem że świece i kable ale wszystko ok w tych tematach. problem jest głębiej. opiszcie zachowania śilnika krokowego cewki modułu czy czegokolwiek co by można zbliżyc. i powiedzcie mi jedno. to jest honda dziewczyny. ja mam 1.5 (d15b2 bodajże to jest na dwupunkcie) jakie podzespoly moge przełożyc żeby wykryc wadę???? dzieki z góry i pozdro. zaczne sie udzielac powoli bo ostatnio jestem pochłonięty przez forum na temat lakiernictwa a czasu mam mało ogólnie
ostrich - 2008-11-28, 10:19
" />Zobacz TO ,bo może masz to co ja...
viewtopic.php?f=25&t=7557
adam12 - 2008-12-06, 09:35
" />widze ze nikt nie zna odpowiedzi. zmienilem caly zaplon chwile bylo dobrze i znowu źle. podajcie mi parametry cewki tzn jakie oporności powinna wykazywac tak samo moduł cokolwiek wszystko co można zmierzyc. dzisiaj chyba rozbiore ją w mak. zaczne od gaźnika może coś tam pływa i przytyka jak trafi. nie wiem trace nerwy już. pomóżcie. jak ktoś miał podobny problem to podajcie rozwiązanie bo każdy wasz temat kończy sie a może to a może tamto bo jak ktoś naprawi to gdzies ma forum.
stealth - 2008-12-06, 10:28
" />Parametry cewki są w manualu. Sprawa była kilka razy na forum omawiana, podawałem też te wartości.
Próbowałeś czytać w ogóle manual? Albo użyć wyszukiwarki?
Piszę to chyba po raz 2 czy 3 tylko w odniesieniu do parametrów cewki. Ludzie, proszę, czytajcie manual, bo ostatnimi czasy połowa pytań dotyczy spraw, które tam są opisane.
Dj Diablo - 2008-12-07, 13:23
" />witam wymien silniczek krokowy wymien tez swiece jesli dalej tak bedzie to wymien aparat zaplonowy bo w aparacie jest taki czujnik ze jak bedzie zapsuty i sie nagrzeje to samochód gaśnie mielismy taki problem tylko ze wyzucilismy odciecie to przy odpalaniu i bylo lajt a TY masz odciecie?? pozdro
czapaj - 2008-12-07, 14:55
" />
ppiotrek - 2008-12-07, 16:23
" />manual to jest w języku polskim podręcznik.
tutaj znajdziesz: viewtopic.php?f=2&t=60
czapaj - 2008-12-07, 20:29
" />