Różnice w wyposażeniu między wersjami Si, GT i i-VT
urwis - 2006-06-11, 12:20
" />Z niemieckiego nie jestem najlepszy i nie wyczytam nic z broszur
Może ktoś powiedzieć czym się różnią te wersje? Szczególnie chodzi mi o hamulce i zawieszenie, ale wypasem w srodku też się interesuję.
Właściwie to chcę kupić hatchbacka i uturbić i chyba najlepszym (najtańszym) rozwiązaniem jest Si z D16A6 i chodzi o różnice między tą wersja, a mocniejszymi. Potrzebna dobra baza pod T, zeby potem nie bawić się w swapy zawieszenia i hampli. Chyba ze to łatwo dostępny stuff i mało problemów przy swapie.
Pozdrawiam.
elmer - 2006-06-11, 21:51
" />Si i GT to prawie to samo, GT miewało dokładkę z tyłu i elektrykę.
i-VT ma elektrykę, mocniejszy stabilizator z przodu, (w ogóle zawieszenie jest ciut inne z przodu) wieksze hamulce z przodu, inny przód (maska, światla, zderzak), miało dokladke z tyłu, ładniejsze wnętrze (zegary, tapicerka, kierownica), miało dokładki progów.
urwis - 2006-06-12, 10:29
" />to w Si elektryki brak?
Do i-VT to raczej nei warto dokładać 1000€ bo te graty pewnie można później gdzieś znaleźć i oddzielnie kupić z jakiegos rozbitka czy czegoś
elmer - 2006-06-12, 10:45
" />Jak chcesz robić turbo to kup D-serię, części śą tańsze w wypadku awarii, a seryjne stopnie sprężania niższe.
Jeśli chodzi o elektrykę to szczerze mówiąc nie wiem jak to dokładnie było. Ale przeważająca większość jej nie miała.
urwis - 2006-06-12, 10:56
" />Już ustalone, że D-seria (podobno w razie kabum nowy silnik ok 1000zł kosztuje) Najchetniej to w ogóle SOHC, ale to juz jak się trafi to pewnie taki bedzie. Myślę, że za jakiś miesiąc jak nie wyjadę gdzieś za granice na troche to będe się rozglądał
A z elektryki to na elektycznych szybach mi najbardziej zależy, bo to spore udogodnienie.. reszta tylko waży
Nevada - 2006-06-12, 12:24
" />
elmer - 2006-06-12, 13:38
" />Szyberdach waży najwięcej z "elektryki".
urwis - 2006-06-13, 22:14
" />
Walter - 2006-06-14, 21:58
" />
urwis - 2006-06-15, 08:06
" />a ta inność sprawia że to zawieszenie jest lepsze czy poprostu droższe w eksploatacji?
Gwint do wszystkich 4g taki sam pasuje?
elmer - 2006-06-15, 08:22
" />Jest przede wszystkim przystosowane do innego rozkładu mas (EE9 jest cięższe o 100 kg w stosunku do D-serii).
urwis - 2006-06-15, 17:02
" />coraz bardziej mi się ta d-seria podobazanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
urwis - 2006-06-11, 12:20
" />Z niemieckiego nie jestem najlepszy i nie wyczytam nic z broszur
Może ktoś powiedzieć czym się różnią te wersje? Szczególnie chodzi mi o hamulce i zawieszenie, ale wypasem w srodku też się interesuję.
Właściwie to chcę kupić hatchbacka i uturbić i chyba najlepszym (najtańszym) rozwiązaniem jest Si z D16A6 i chodzi o różnice między tą wersja, a mocniejszymi. Potrzebna dobra baza pod T, zeby potem nie bawić się w swapy zawieszenia i hampli. Chyba ze to łatwo dostępny stuff i mało problemów przy swapie.
Pozdrawiam.
elmer - 2006-06-11, 21:51
" />Si i GT to prawie to samo, GT miewało dokładkę z tyłu i elektrykę.
i-VT ma elektrykę, mocniejszy stabilizator z przodu, (w ogóle zawieszenie jest ciut inne z przodu) wieksze hamulce z przodu, inny przód (maska, światla, zderzak), miało dokladke z tyłu, ładniejsze wnętrze (zegary, tapicerka, kierownica), miało dokładki progów.
urwis - 2006-06-12, 10:29
" />to w Si elektryki brak?
Do i-VT to raczej nei warto dokładać 1000€ bo te graty pewnie można później gdzieś znaleźć i oddzielnie kupić z jakiegos rozbitka czy czegoś
elmer - 2006-06-12, 10:45
" />Jak chcesz robić turbo to kup D-serię, części śą tańsze w wypadku awarii, a seryjne stopnie sprężania niższe.
Jeśli chodzi o elektrykę to szczerze mówiąc nie wiem jak to dokładnie było. Ale przeważająca większość jej nie miała.
urwis - 2006-06-12, 10:56
" />Już ustalone, że D-seria (podobno w razie kabum nowy silnik ok 1000zł kosztuje) Najchetniej to w ogóle SOHC, ale to juz jak się trafi to pewnie taki bedzie. Myślę, że za jakiś miesiąc jak nie wyjadę gdzieś za granice na troche to będe się rozglądał
A z elektryki to na elektycznych szybach mi najbardziej zależy, bo to spore udogodnienie.. reszta tylko waży
Nevada - 2006-06-12, 12:24
" />
elmer - 2006-06-12, 13:38
" />Szyberdach waży najwięcej z "elektryki".
urwis - 2006-06-13, 22:14
" />
Walter - 2006-06-14, 21:58
" />
urwis - 2006-06-15, 08:06
" />a ta inność sprawia że to zawieszenie jest lepsze czy poprostu droższe w eksploatacji?
Gwint do wszystkich 4g taki sam pasuje?
elmer - 2006-06-15, 08:22
" />Jest przede wszystkim przystosowane do innego rozkładu mas (EE9 jest cięższe o 100 kg w stosunku do D-serii).
urwis - 2006-06-15, 17:02
" />coraz bardziej mi się ta d-seria podoba