SILNIK: D13B2 + wielopunkt D16Z2 czy ktoś coś wie na ten tem
Damian - 2009-11-08, 19:08
" />Witam...
Chciał bym sie zapytać czy ktoś wie coś na temat silnika D13b2 z wielopunktem z D16Z2 czy opłaca sie to robić gdy ma sie Cały osprzęt wraz z Instalacja , czy trzeba zmieniać bak i czy dużo modyfikacji musi przejść auto by to działało????
Jeśli ktoś coś wie na ten temat to prosił bym o napisanie lub wklejenie linku z tematem do tego myślę , ze nie tylko mi sie to przyda... pzdr
bashub - 2009-11-08, 23:38
" />robiłem to u siebie , wiec służę pomocą
potrzebujesz aparat zapł. , kolektor ze wszystkimi rurkami listwą wtryskową , przepustnicą etc. map sensor , resistor box, kompa pm6 i dodatkowo z racji że to d13 to potrzebujesz jeszcze - magistrali wody ( rurka od pompy wody do termostatu) od z2 ( ma dodatkowe wyjście na krokowy) wiązek - silnikowa i kabinowa - całe okablowanie - w wiązce z d13 nie ma sensu grzebac , najlepiej zmienic na tą z ed7. potrzebujesz jeszcze bak , no i jakiś dolot . Generalnie przeróbka pracochłonna ale 100% opłacalna, nie poznasz auta. jeśli masz jakieś pytanka PWzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Damian - 2009-11-08, 19:08
" />Witam...
Chciał bym sie zapytać czy ktoś wie coś na temat silnika D13b2 z wielopunktem z D16Z2 czy opłaca sie to robić gdy ma sie Cały osprzęt wraz z Instalacja , czy trzeba zmieniać bak i czy dużo modyfikacji musi przejść auto by to działało????
Jeśli ktoś coś wie na ten temat to prosił bym o napisanie lub wklejenie linku z tematem do tego myślę , ze nie tylko mi sie to przyda... pzdr
bashub - 2009-11-08, 23:38
" />robiłem to u siebie , wiec służę pomocą
potrzebujesz aparat zapł. , kolektor ze wszystkimi rurkami listwą wtryskową , przepustnicą etc. map sensor , resistor box, kompa pm6 i dodatkowo z racji że to d13 to potrzebujesz jeszcze - magistrali wody ( rurka od pompy wody do termostatu) od z2 ( ma dodatkowe wyjście na krokowy) wiązek - silnikowa i kabinowa - całe okablowanie - w wiązce z d13 nie ma sensu grzebac , najlepiej zmienic na tą z ed7. potrzebujesz jeszcze bak , no i jakiś dolot . Generalnie przeróbka pracochłonna ale 100% opłacalna, nie poznasz auta. jeśli masz jakieś pytanka PW