Silnik nie odpala..przelewa hEEELP!!!
Kanies - 2009-09-24, 18:03
" />A wiec mój problem jest taki..jde sobie dzis taaak po miescie tak srednio spokojnie do 4-5 k rpm i nagle mi przerywa na 2-3 tys ale jedzie dalej mysle sobie no moze lpg nie ma podjezdzam na stacje i co ledwo przejechalem przez skrzyzowanie bo zaczela sie dusic i zgasla ..no to ja krecena benzynce no zapalila na chwile(po bardzo dlugim kreceniu jak nigdy..bo zawsze nie zdarzylem kluczyka przekrecic i juz palila) i zaczela sie dlawic na wolnych obrotach..i dziwnie sie zachowywac jakby nie przepala i nagle widze dym... otwiera maske nic..uspokoila sie na 900 obr no ja probuje ja wkrecic owszem wchodzi na obrotki ladnie ale jak schodzila to ledwo ledwo..i nagle dziwny dzwiek nie palenia na wszytskie gary i dym ze stozka i tak kilka razy patrze na silnik a tam z tego plastiku..( przepustnic) widac jak przelewa benzyne bo az sie zaczelo pocic..zostawilem..na zgaszonym nacisnalem gaz..mowie przelala sie niech odparuje..no i co zonk juz teraz nie chce wcale zapalic paliwa jest ponad pol baku i raczej dochodzi...mozliwe ze zaplon sam sie przestawil? albo padl podczas jazdy? albo nie wiem kopulka? swiece i kable nowe..plynu chlodniczego nie ubywa...co moze byc heelp nawet na hol byl brana i ciagnieta z 3km bo moze sie zalala..ale nic..mi sie wydaje ze to zaplon..Prosze o pomoc.POzdraiwam
dEboo - 2009-09-24, 21:29
" />a mi się wydaje że RIP(umarł) tobie map sensor. Miałem takie same objawy kiedyś u siebie. Poza tym znam też kilka innych przypadków jego uszkodzenia. Niby nic a jednak dość często sie psuje. To jest na podciśnieniu więc prawdopodobnie zassało membrankę lub jakoś się uszkodziło i leje na maxa paliwo niezależnie od obrotów. Pozdro.
Kanies - 2009-09-25, 08:03
" />a jak ten map sensor wyglad? i co to takiego jest..bo przyznam sie nie wiem:( moze jakies foto?
dEboo - 2009-09-25, 12:52
" />http://www.ff-squad.com/tech/sensors/map.firewall.jpg Najlepiej podmienić od innej hondy i zobaczyć czy objawy ustaną.
Kanies - 2009-09-25, 13:45
" />bylem i obejrzalem go calego zdjalem nawet wezyki i troszke przedmuchalem..byly troszke zapchane;p narzie nie mam jak sprawdzic czy dpali wogole bo aku sie laduje.. a mozliwe jest zeby rozrzad przeskoczyl? albo alternator mial cos z tym wspolnego..bo gdy pozniej auto chodzilo zapalila sie kontrolka alternatora;/ nie wiem jzu sam co to moze byc..oby to byl mao sensor
dEboo - 2009-09-25, 16:30
" />Nie wykluczone że to rozrząd zdejmij obudowę rozrządu i sprawdź.
Kanies - 2009-09-25, 16:40
" />wiec rozkrecilem obudowe i co pasek okej tyle ze zajbiscie luzny..mozna nim obracac o prawie 90 stopni ale najbardiej zastanawiajace jest to ze momentami jest bardzo luzny a im bardziej sie kreci tym staje sie bardziej naciagniety poczym znowu jest luzny..na co to wskazuje? wychodzi na to ze to chyba jest problem mojego auta..iskry nie ma prawdopodobnie ale jutro jeszcze sprawdze dokladniej..wiec wychodzi na to ze zaplon przestawiony a jedyna droga do przestawienia to wlasnie przeskoczenie rozrzadu prawda? chyba sie nie myle?
85DanielS - 2009-09-25, 18:28
" />jak już masz dzjętą osłone rozrządu to sprawdź czy sie nie przestawił. W serwisówce są informacje jak to zrobić...
Kanies - 2009-09-25, 19:48
" />z tym ze nie wiem co mas zna mysli pod slowem serwisowka..mozna blizej..przepraszam za moja nie wiedze:P
85DanielS - 2009-09-25, 20:44
" />to ci wytłumacze... Na kole pasowym są takie naciecia 3 blizko siebie i jeszcze 1 niedaleko nich. te 3 to do ustawiania kąta zapłonu.
Ta 1 ma być w miejscu gdzie pokazuje celownik na osłonie plastikowej zaraz nad kółkiem.
u góry też jest w plastiku taki znaczek i jedna kreska musi być na nim a dwie przeciwległe mają być mniej wiecej równo z plaszczyzna glowicy.
Sory jezeli skomplikowanie opisalem...
Jeżeli znaki sie nie zgadzaja to rozrzad jest fikniety
(tolerancja wynosi pół zęba paska)
Kanies - 2009-09-25, 21:27
" />jutro sprawdze i zdam relacje:) ale jaa strzelam ze to cos z zaplonem.. no ale to ma znaczenie tez..bo skoro przeskoczyl o jeden zabek..to zaplon jest przestawiony..jutro sie okaze..oby to to a nie cos powazniejszego:)
Kanies - 2009-09-26, 14:18
" />a wiec rozrzad sprawdzony...jest okej:) co sie okazalo wogole nie ma iskry..sprawdzalem zaplon prad do niego dochodzi..ale nie wychodzi na swiece;/ co moze byc kopulka..bo widac na rozdzielaczu jakby braL tylko z jednej strony..bo dalej jest okopcony.. mozliwe ze kopulka spowodowala taka awarie?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Kanies - 2009-09-24, 18:03
" />A wiec mój problem jest taki..jde sobie dzis taaak po miescie tak srednio spokojnie do 4-5 k rpm i nagle mi przerywa na 2-3 tys ale jedzie dalej mysle sobie no moze lpg nie ma podjezdzam na stacje i co ledwo przejechalem przez skrzyzowanie bo zaczela sie dusic i zgasla ..no to ja krecena benzynce no zapalila na chwile(po bardzo dlugim kreceniu jak nigdy..bo zawsze nie zdarzylem kluczyka przekrecic i juz palila) i zaczela sie dlawic na wolnych obrotach..i dziwnie sie zachowywac jakby nie przepala i nagle widze dym... otwiera maske nic..uspokoila sie na 900 obr no ja probuje ja wkrecic owszem wchodzi na obrotki ladnie ale jak schodzila to ledwo ledwo..i nagle dziwny dzwiek nie palenia na wszytskie gary i dym ze stozka i tak kilka razy patrze na silnik a tam z tego plastiku..( przepustnic) widac jak przelewa benzyne bo az sie zaczelo pocic..zostawilem..na zgaszonym nacisnalem gaz..mowie przelala sie niech odparuje..no i co zonk juz teraz nie chce wcale zapalic paliwa jest ponad pol baku i raczej dochodzi...mozliwe ze zaplon sam sie przestawil? albo padl podczas jazdy? albo nie wiem kopulka? swiece i kable nowe..plynu chlodniczego nie ubywa...co moze byc heelp nawet na hol byl brana i ciagnieta z 3km bo moze sie zalala..ale nic..mi sie wydaje ze to zaplon..Prosze o pomoc.POzdraiwam
dEboo - 2009-09-24, 21:29
" />a mi się wydaje że RIP(umarł) tobie map sensor. Miałem takie same objawy kiedyś u siebie. Poza tym znam też kilka innych przypadków jego uszkodzenia. Niby nic a jednak dość często sie psuje. To jest na podciśnieniu więc prawdopodobnie zassało membrankę lub jakoś się uszkodziło i leje na maxa paliwo niezależnie od obrotów. Pozdro.
Kanies - 2009-09-25, 08:03
" />a jak ten map sensor wyglad? i co to takiego jest..bo przyznam sie nie wiem:( moze jakies foto?
dEboo - 2009-09-25, 12:52
" />http://www.ff-squad.com/tech/sensors/map.firewall.jpg Najlepiej podmienić od innej hondy i zobaczyć czy objawy ustaną.
Kanies - 2009-09-25, 13:45
" />bylem i obejrzalem go calego zdjalem nawet wezyki i troszke przedmuchalem..byly troszke zapchane;p narzie nie mam jak sprawdzic czy dpali wogole bo aku sie laduje.. a mozliwe jest zeby rozrzad przeskoczyl? albo alternator mial cos z tym wspolnego..bo gdy pozniej auto chodzilo zapalila sie kontrolka alternatora;/ nie wiem jzu sam co to moze byc..oby to byl mao sensor
dEboo - 2009-09-25, 16:30
" />Nie wykluczone że to rozrząd zdejmij obudowę rozrządu i sprawdź.
Kanies - 2009-09-25, 16:40
" />wiec rozkrecilem obudowe i co pasek okej tyle ze zajbiscie luzny..mozna nim obracac o prawie 90 stopni ale najbardiej zastanawiajace jest to ze momentami jest bardzo luzny a im bardziej sie kreci tym staje sie bardziej naciagniety poczym znowu jest luzny..na co to wskazuje? wychodzi na to ze to chyba jest problem mojego auta..iskry nie ma prawdopodobnie ale jutro jeszcze sprawdze dokladniej..wiec wychodzi na to ze zaplon przestawiony a jedyna droga do przestawienia to wlasnie przeskoczenie rozrzadu prawda? chyba sie nie myle?
85DanielS - 2009-09-25, 18:28
" />jak już masz dzjętą osłone rozrządu to sprawdź czy sie nie przestawił. W serwisówce są informacje jak to zrobić...
Kanies - 2009-09-25, 19:48
" />z tym ze nie wiem co mas zna mysli pod slowem serwisowka..mozna blizej..przepraszam za moja nie wiedze:P
85DanielS - 2009-09-25, 20:44
" />to ci wytłumacze... Na kole pasowym są takie naciecia 3 blizko siebie i jeszcze 1 niedaleko nich. te 3 to do ustawiania kąta zapłonu.
Ta 1 ma być w miejscu gdzie pokazuje celownik na osłonie plastikowej zaraz nad kółkiem.
u góry też jest w plastiku taki znaczek i jedna kreska musi być na nim a dwie przeciwległe mają być mniej wiecej równo z plaszczyzna glowicy.
Sory jezeli skomplikowanie opisalem...
Jeżeli znaki sie nie zgadzaja to rozrzad jest fikniety
(tolerancja wynosi pół zęba paska)
Kanies - 2009-09-25, 21:27
" />jutro sprawdze i zdam relacje:) ale jaa strzelam ze to cos z zaplonem.. no ale to ma znaczenie tez..bo skoro przeskoczyl o jeden zabek..to zaplon jest przestawiony..jutro sie okaze..oby to to a nie cos powazniejszego:)
Kanies - 2009-09-26, 14:18
" />a wiec rozrzad sprawdzony...jest okej:) co sie okazalo wogole nie ma iskry..sprawdzalem zaplon prad do niego dochodzi..ale nie wychodzi na swiece;/ co moze byc kopulka..bo widac na rozdzielaczu jakby braL tylko z jednej strony..bo dalej jest okopcony.. mozliwe ze kopulka spowodowala taka awarie?