Silnik problem :/
Szutel - 2010-04-19, 19:14
" />Witam
Wiec tak auto przerywa dławi sie nie wchodzi na obroty na biegach wszystko jakby bylo nie z tej ziemi nie chce jechac a jak jedzie to z prędkością która nie jest zadziwiająca a do tego przerywa i sie dławi jakby nie dostawało benzyny na postoju jest wszystko ok lecz nie do konca wolniej sie wkreca na obroty a jak dostanie wiecej to obrotek dostaje wariacji ( ale juz na początku to miałem wiec chyba od tego nie zalezy auto jezdzilo i bylo ok ) wyciąłem kata z Hani i od tamtej pory przejechałem spokojowo niecałe 80km i zaczęła chodzic tak jak wyzej opisałem. Sprawdzałem kopułkę i palec zostały przeczyszczone swiece tez filtr powietrza także ale na jutro zamówiłem sobie nówke myslałem ze ukł mi sie zapowietrzył ale dupa przejechałem sie bez korka i dalej sie dzieje to samo sprawdze jeszcze kable na tyg jak kumpel uzyczy. Dziś chciałem kupic filtr paliwa ale dostałem odp ze filtr paliwa jest niby w pompce nie da sie jego wymienic w d16z2 pomotałem sie całkiem. Silnik sobie zaczął troche dymić oleju nie ubywa temp w normie a jechac sie nie da a najgorsze jest to ze w dniu kedy zapłąciłem ubezpieczenie nie chce jechac Chlopaki pomocy bo juz nie daje rady nie wiem siedziałem w sobote do 2 w nocy na forum wypisałem całą kartke przyczyn i nie wiem co teraz robic. Liczę na Waszą pomoc jezeli czegos nie rozumiecie piszcie a ja wytłumacze bo posta pisze w wolnej chwili bo mam 5 minut a sie spiesze mam nadzieje ze mi pomożecie z góry dzieki
<mtm> - 2010-04-19, 19:30
" />filtr paliwa zlokalizowany jest po lewej stronie zaraz obok map sensora, jest wymienialny, kosztuje ~30 PLN i wygląda tak:
Szutel - 2010-04-19, 20:12
" />no to co jest grane mówie kolesiowi o filtrze paliwa itd a on gada co innego i to w sumie znajomy który doradza mi przy ekspo moto itd
i co tu teraz robic najwyzej pójde do innego motoszopu i zobaczymy co mi powiedzą
dzieki z góry za foto info tak to bym sie glowił i głowił wymienie filtr i zobacze jak bd jezdzic mam nadzieje ze pomoże
wielkie dzieki browar sie nalezy !
MarcinL - 2010-04-20, 12:54
" />Dławił mi się tak jak opisujesz, wciskałem gaz w podłogę, dochodził do 5 tys, zatrzymywał się i wracał do 4 i dostawał strzała do 6 i znowu stawał itp.
Kupiłem coś takiego http://www.autokosmetyki.pl/images/stp_ ... _LPG_b.jpg i po niedługim czasie wszystko minęło, wkręca się ładnie nic nie dławi i odcinka w końcu jest w odpowiednim momencie
Nie masz LPG dlatego kup do silników benzynowych do czyszczenia wtryskiwaczy
beddom - 2010-04-20, 15:04
" />Z tego co piszesz wyglada na skopany aparat zaplonowy , jak masz jakiegos znajomego z z2 to podmien i sprawdz. Mialem taka sytuacje w z5 (kopulka i palec byly ok padla jakas cewka w aparacie), jak jechalem powoli to jakos dawal rade ale po wcisnieciu gazu wariowal.
MUcha88_OKC - 2010-04-20, 16:54
" />u mnie w a9 bylo to samo tylko generalnie auto nie palilo wogole jak juz zapalil chodzil dziwnie lipnie sie wkrecal itd...
w ostatecznosci okazalo sie ze skopany byl aparat zaplonowy
nie jezdzij tak bo ci rozrzad przeskoczy, jak mi
Szutel - 2010-04-20, 17:31
" />a jaki koszt nowego ? nie mam kumpla co ma z2 ehh spróbuje z filtrem paliwa jeszcze dzis kupilem powietrza
noofaq - 2010-04-21, 10:36
" />zapłonowy na 99%
Szutel - 2010-04-21, 13:01
" />no nie wiem dzis wywaliłem stary filtr paliwo bylo rude z rdzy waliło i nie moge zmyc tego gówna z rąk przewody paliwowe za ok teraz ładnie paliwo schodzi jutro dostane filtr zaloze i zobaczymy co to bd zdam relacje oby to byl tylko filtr
Szutel - 2010-04-22, 18:53
" />założyłem nowy filtr wylałem stare paliwo z baku był syf jednym słowem do tego zalalem nowe czyste paliwo wyjechałem i znowu dupa troche lepiej ale "troche" dalej sie dzieje co dziala kable sa ok iskra nie skacze sprawdzałem i co teraz ? aparat zapłonowy do wymiany ? jaki koszt itd jak wiedziec piszcie bo juz mnie to wpienia troche
<mtm> - 2010-04-22, 19:02
" />Bardzo dobrze, że wymieniłeś filtr i paliwo-docelowo wyjdzie na plus. Musisz dorwać kogoś kto się dobrze na tym zna. Ten aparat trzeba sprawidzć-co dokładnie trzeba zmienić.
Chmura - 2010-04-22, 19:10
" />Ja bym obstawiał aparat, ostatnio to przerabiałem niepotrzebnie wtopiłem troche szmalu na niepotrzebne cześci gdy jednak to był aparat. Jak masz od kogo to najlepiej pożycz i podmienizanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Szutel - 2010-04-19, 19:14
" />Witam
Wiec tak auto przerywa dławi sie nie wchodzi na obroty na biegach wszystko jakby bylo nie z tej ziemi nie chce jechac a jak jedzie to z prędkością która nie jest zadziwiająca a do tego przerywa i sie dławi jakby nie dostawało benzyny na postoju jest wszystko ok lecz nie do konca wolniej sie wkreca na obroty a jak dostanie wiecej to obrotek dostaje wariacji ( ale juz na początku to miałem wiec chyba od tego nie zalezy auto jezdzilo i bylo ok ) wyciąłem kata z Hani i od tamtej pory przejechałem spokojowo niecałe 80km i zaczęła chodzic tak jak wyzej opisałem. Sprawdzałem kopułkę i palec zostały przeczyszczone swiece tez filtr powietrza także ale na jutro zamówiłem sobie nówke myslałem ze ukł mi sie zapowietrzył ale dupa przejechałem sie bez korka i dalej sie dzieje to samo sprawdze jeszcze kable na tyg jak kumpel uzyczy. Dziś chciałem kupic filtr paliwa ale dostałem odp ze filtr paliwa jest niby w pompce nie da sie jego wymienic w d16z2 pomotałem sie całkiem. Silnik sobie zaczął troche dymić oleju nie ubywa temp w normie a jechac sie nie da a najgorsze jest to ze w dniu kedy zapłąciłem ubezpieczenie nie chce jechac Chlopaki pomocy bo juz nie daje rady nie wiem siedziałem w sobote do 2 w nocy na forum wypisałem całą kartke przyczyn i nie wiem co teraz robic. Liczę na Waszą pomoc jezeli czegos nie rozumiecie piszcie a ja wytłumacze bo posta pisze w wolnej chwili bo mam 5 minut a sie spiesze mam nadzieje ze mi pomożecie z góry dzieki
<mtm> - 2010-04-19, 19:30
" />filtr paliwa zlokalizowany jest po lewej stronie zaraz obok map sensora, jest wymienialny, kosztuje ~30 PLN i wygląda tak:
Szutel - 2010-04-19, 20:12
" />no to co jest grane mówie kolesiowi o filtrze paliwa itd a on gada co innego i to w sumie znajomy który doradza mi przy ekspo moto itd
i co tu teraz robic najwyzej pójde do innego motoszopu i zobaczymy co mi powiedzą
dzieki z góry za foto info tak to bym sie glowił i głowił wymienie filtr i zobacze jak bd jezdzic mam nadzieje ze pomoże
wielkie dzieki browar sie nalezy !
MarcinL - 2010-04-20, 12:54
" />Dławił mi się tak jak opisujesz, wciskałem gaz w podłogę, dochodził do 5 tys, zatrzymywał się i wracał do 4 i dostawał strzała do 6 i znowu stawał itp.
Kupiłem coś takiego http://www.autokosmetyki.pl/images/stp_ ... _LPG_b.jpg i po niedługim czasie wszystko minęło, wkręca się ładnie nic nie dławi i odcinka w końcu jest w odpowiednim momencie
Nie masz LPG dlatego kup do silników benzynowych do czyszczenia wtryskiwaczy
beddom - 2010-04-20, 15:04
" />Z tego co piszesz wyglada na skopany aparat zaplonowy , jak masz jakiegos znajomego z z2 to podmien i sprawdz. Mialem taka sytuacje w z5 (kopulka i palec byly ok padla jakas cewka w aparacie), jak jechalem powoli to jakos dawal rade ale po wcisnieciu gazu wariowal.
MUcha88_OKC - 2010-04-20, 16:54
" />u mnie w a9 bylo to samo tylko generalnie auto nie palilo wogole jak juz zapalil chodzil dziwnie lipnie sie wkrecal itd...
w ostatecznosci okazalo sie ze skopany byl aparat zaplonowy
nie jezdzij tak bo ci rozrzad przeskoczy, jak mi
Szutel - 2010-04-20, 17:31
" />a jaki koszt nowego ? nie mam kumpla co ma z2 ehh spróbuje z filtrem paliwa jeszcze dzis kupilem powietrza
noofaq - 2010-04-21, 10:36
" />zapłonowy na 99%
Szutel - 2010-04-21, 13:01
" />no nie wiem dzis wywaliłem stary filtr paliwo bylo rude z rdzy waliło i nie moge zmyc tego gówna z rąk przewody paliwowe za ok teraz ładnie paliwo schodzi jutro dostane filtr zaloze i zobaczymy co to bd zdam relacje oby to byl tylko filtr
Szutel - 2010-04-22, 18:53
" />założyłem nowy filtr wylałem stare paliwo z baku był syf jednym słowem do tego zalalem nowe czyste paliwo wyjechałem i znowu dupa troche lepiej ale "troche" dalej sie dzieje co dziala kable sa ok iskra nie skacze sprawdzałem i co teraz ? aparat zapłonowy do wymiany ? jaki koszt itd jak wiedziec piszcie bo juz mnie to wpienia troche
<mtm> - 2010-04-22, 19:02
" />Bardzo dobrze, że wymieniłeś filtr i paliwo-docelowo wyjdzie na plus. Musisz dorwać kogoś kto się dobrze na tym zna. Ten aparat trzeba sprawidzć-co dokładnie trzeba zmienić.
Chmura - 2010-04-22, 19:10
" />Ja bym obstawiał aparat, ostatnio to przerabiałem niepotrzebnie wtopiłem troche szmalu na niepotrzebne cześci gdy jednak to był aparat. Jak masz od kogo to najlepiej pożycz i podmieni