ďťż

Silnik przerywa...



Stomasz - 2009-05-27, 20:04
" />Mam problem, przeszukałem całe forum i nic konkretnego nie znalazłem...Dokładnie chodzi o przerywanie silnika na niskich obrotach,głownie w przedziale od 1000 do 2000...ruszam z jedynki i coś przerywa tak jak by iskry silnik nie miał,pozniej idzie ładnie,kreci az do odcięcia. Dziś wymieniłem kopułkę aparatu zapłonowego i przy okazji filtr paliwa,świece i kable mają mały przebieg więc to nie one...co może być nie tak?




black_dragon - 2009-05-28, 01:11
" />a na kompie nie wybija ci żadnego błędu?? zawsze przerywa czy tylko jak jest zimny ?? kopułkę wymieniłeś a palec ?? no i kable to że mają niski przebieg to nic nie znaczy ja kiedyś kupiłem jakieś podróby i po 3 dniach je wyj...em



Stomasz - 2009-05-28, 09:25
" />Na kompie nie ma żadnego błędu, po wymianie kopułki zrobiłem reseta, tak zapobiegawczo...Palec został stary,nie wymieniałem...Czy silnik zimny czy ciepły nie ma reguły, ale zauważyłem że najczęściej dzieje się tak na ciepłym...I też nie jest tak że ciągle są te problemy z przerywaniem przy ruszaniu z pierwszego biegu,tylko co jakiś czas (ostatnio coraz częściej)
Może to być związane coś z zapłonem??? Bo mechanik u którego byłem ustawić za pewnie tego nie zrobił...(nie wiedział na początku gdzie jest drugi znak

I apropo znaków na kole, w innym poście wyczytałem że są 3 znaki i trzeba ustawiać na środkowy, a u mnie są 3 znaki w odstępach jakiś 2-3 mm, a 2-3 cm od tych znaków jest kolejny...kolory już straciły,tylko widać wcięcia na kole i pytanie,do którego znaku mam ustawić muszkę i szczerbinkę z obudowy rozrządu???



black_dragon - 2009-05-28, 10:04
" />ten znak osobno to TDC i to na niego patrzysz przez szszerbinki a kopułkę dlaczego wymieniałeś była pęknięta!? tam tylko się czyści styki no i na palcu również!!!! posprawdzaj jeszcze wężyki od podciśnień czy są szczelne i ten co idzie do serwo(taki gruby) mi on kiedyś sparciał to się cuda działy nieraz nawet strzelało z tłumika a by się wydawało że to niema związku




Stomasz - 2009-05-28, 10:19
" />Kopułek wymieniłem bo byłą pęknięta i kopała prądem jak sie głaskało aparat W aparacie wszystko wydaje się być ok, poczyściłem wszystkie styki itp...Wężyki od podciśnień też sprawdzone,przedmuchane i na nowo założone...Ale o jakim grubym wężyku mówisz bo nie kojarzę o który chodzi?

Czyli ten czwarty osobny znak to jest do ustawienia zapłonu? ale napewno? bo mi sie obiło o uszy że jakiś niby środkowy...
Przytocze słowa Cooliego




black_dragon - 2009-05-28, 10:42
" />no tak TDC oznacza punkt w którym 1szy tłok jest w najwyższym położeniu a "te" 3 znaki osobno są od zapłonu a ten gruby wężyk idzie (stojąc na wprost silnika) po prawej od kolektora ssącego do serwa a jak filtry powietrza ,paliwa dawno wymieniałeś?



Stomasz - 2009-05-28, 10:48
" />To jednak dobrze cooli pisał? Zaraz jadę sprawdzić zapłon...Filtr paliwa wymieniłem wczoraj dali mi ten z odwróconymi stronami ale przypasowało i nie ma problemu A filtr powietrza...mam stożek z power rurką,stożek niedługo wymieniam na fujite lub k&n na razie ten stary wyczyściłem wiec jest ok...



AdamA - 2009-05-28, 14:14
" />A zawory kiedy regulowales?



Stomasz - 2009-05-29, 07:48
" />silniczek jest po swapie, poprzedni właściciel mówił że zaworki były regulowane jakiś 1000 km temu więc powinno buc ok...chociaż z drugiej strony troszkę słychać te zaworki pod maską, nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z hondą i nie mam pojęcia jak powinny grać...



xtomay - 2009-05-29, 10:19
" />Moim zdaniem to będzie czujnik identyfikujący 1szy cylinder, który znajduje się w aparacie zapłonowym.
Mam to samo, z tym że miejsce przerwania jest pomiędzy 1500-2500 obrotów i nie ma na to żadnej reguły.
Powinien wyświetlać Ci się check engine, bo to jest błąd (bodajże nr 9). Chyba, że masz np. przepalony check, stąd nie ma 'niby' żadnego błędu.



Stomasz - 2009-05-29, 15:22
" />dziś byłem ustawić zapłon, jednak miałem trochę przestawiony...Ale to nic nie pomogło przerywanie dalej jest i chyba jeszcze gorsze niż przed ustawieniem zauważyłem też ze przerywanie pojawia się też po przekroczeniu 5500 obrotów...
Czy może to być wina uszczelki pod przepustnicą? przy czyszczeniu przepustnicy nie miałem dostępy do nowej uszczelki wiec na razie została stara, ładnie sie odkleiła od kolektora, nie pourywała, posmarowałem ją tylko olejem i przykręciłem przepustnice z powrotem...niby jest ok,nic nie syczy....

Xtomay o którym dokładnie czujniku mówisz? ile kabelków do niego idzie? można go dostać w intercarsie? Co do lampki check engine to nie pali się, błędów też żadnych nie ma, dioda na kompie wita jednym mrugnięciem i jest cisza...



Łukanyo - 2009-05-29, 16:24
" />Czujnik położenia 1szego cylindra jest wewnątrz aparatu, a wygląda tak jak w linku który masz na PW. to takie trzy czarne prostokątne czujniki poniżej modułu, jeden z nich jest tym czujnikiem viewtopic.php?f=4&t=13619 no dobra, podam tu bo i tak juz to sprzedane
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu