smród z nawiewu
marta - 2009-12-21, 11:02
" />Generalnie ciężko jednoznacznie określić problem bo nie pojawia się zawsze i nie w tych samych momentach. Ogólnie to śmierdzi jakąś paloną elektryką z kratek nawiewu. Przeważnie jak silnik się troche nagrzeje, czasem od razu po odpaleniu, po nagrzaniu śmierdzi parę minut przestaje potem przerwa i znowu. Dmuchawa działa na każdym biegu. Jedynie nagrzewa się troche dłużej niż w plusowych temperaturach. W sumie to z tego co sobie przypominam zanim pojawił się ten smrodek to zza schowka słychać było jakiś dziwny dźwięk: skwierczący czy łamany plastik czy coś w ten deseń.
Reasumując to jutro jade z tym do mechanika, ale jak ja lubie te bezcenne miny kiedy im sugeruje co to może być
Mazek - 2009-12-21, 13:01
" />Może już dmuchawa jest na wykończeniu albo gdzies byly przerwane przewody lub jakies zwarcie... nie wiem trzeba by bylo zerknac
jarosi - 2009-12-21, 22:57
" />Ja miałem podobny objaw to pojechałem do mojego mechanika i słusznie - filtr oleju się upier..... Wymiana na miejscu, zalany nowy olej i śmigam - nie wzięło ani grama
Smród był niesamowity a olej kapał jak szalony - dobrze, że dojechałem na czas Pozdrawiam.
scanikwwo - 2009-12-22, 00:44
" />A rezystory dmuchawy? Odpowiadające za konkretną prędkość nawiewu? Sprawdzone? Może coś się do nich przykleiło? Biegi dmuchawy chodzą normalnie??
marta - 2009-12-22, 08:37
" />Dmuchawa śmiga na każdym biegu. Żadnych problemów z przełączaniem.
Hmm może to coś z olejem jak mówi jarosi, gdyż w sumie wraz z filtrem wymieniany był w styczniu`09.
Ale kurde jak 2 tygodnie temu wymieniałam filtr paliwa i powietrza to pytałam ciula a olej i filtr a ten sie mnie pyta czy od stycznia 2009 przejechałam 10 000km ? Więc mówie, że raczej nie przypominam sobie, aby tak było więc powiedział żeby dać se luz
mlody198803 - 2009-12-22, 10:45
" />Może jakaś siatka się przykleiła do układu wydechowego
douen - 2009-12-23, 18:39
" />Marta zobacz kostki od świateł, lubią się topić. U mnie już w trzeciej Hani mam do wymiany obydwie...
marta - 2009-12-28, 16:50
" />Jade dziś w końcu po robocie do mechanika, smród spalenizny gryzie w oczy, ale myśle se niech śmierdzi nie będe musiała za dużo tłumaczyć. No ale kurde jade i jade, tu korek tam korek i nie dałam rady otwieram okno do połowy bo szło się popłakać Dojeżdzam do mechanika produkuje się, kolo odpala, włącza nawiew a tu ch...! lecą minuty.... a tu nic tylko waniliowy zapach dr marcus
Facet patrzy na mnie jak na debila. Więc dalej opowiadam te kocopoły, że nie zawsze śmierdzi itp itd. Na co on mi, że możliwe że jakiś syf mógł się dostać do nagrzewnicy lub jakiś kabelek się jara. Poza tym mam do ogarnięcia również odpalanie, bo na ciepło moja honda nie zawsze jest łaskwa odpalić więc reasumując to razem podobno będzie cały dzień zajęcie i mam pojawić się dopiero 04/01/2010 bo teraz roboty po same pachy mają
To chyba naprawde miłość bo inaczej już dawno sama pocięłabym ją na żyletki
xtomay - 2009-12-28, 17:55
" />To, że nie odpala na ciepłym to na pewno przekaźnik pompy paliwa który Ci przelutują w maks 30 minut...
Ale to tak OT.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
marta - 2009-12-21, 11:02
" />Generalnie ciężko jednoznacznie określić problem bo nie pojawia się zawsze i nie w tych samych momentach. Ogólnie to śmierdzi jakąś paloną elektryką z kratek nawiewu. Przeważnie jak silnik się troche nagrzeje, czasem od razu po odpaleniu, po nagrzaniu śmierdzi parę minut przestaje potem przerwa i znowu. Dmuchawa działa na każdym biegu. Jedynie nagrzewa się troche dłużej niż w plusowych temperaturach. W sumie to z tego co sobie przypominam zanim pojawił się ten smrodek to zza schowka słychać było jakiś dziwny dźwięk: skwierczący czy łamany plastik czy coś w ten deseń.
Reasumując to jutro jade z tym do mechanika, ale jak ja lubie te bezcenne miny kiedy im sugeruje co to może być
Mazek - 2009-12-21, 13:01
" />Może już dmuchawa jest na wykończeniu albo gdzies byly przerwane przewody lub jakies zwarcie... nie wiem trzeba by bylo zerknac
jarosi - 2009-12-21, 22:57
" />Ja miałem podobny objaw to pojechałem do mojego mechanika i słusznie - filtr oleju się upier..... Wymiana na miejscu, zalany nowy olej i śmigam - nie wzięło ani grama
Smród był niesamowity a olej kapał jak szalony - dobrze, że dojechałem na czas Pozdrawiam.
scanikwwo - 2009-12-22, 00:44
" />A rezystory dmuchawy? Odpowiadające za konkretną prędkość nawiewu? Sprawdzone? Może coś się do nich przykleiło? Biegi dmuchawy chodzą normalnie??
marta - 2009-12-22, 08:37
" />Dmuchawa śmiga na każdym biegu. Żadnych problemów z przełączaniem.
Hmm może to coś z olejem jak mówi jarosi, gdyż w sumie wraz z filtrem wymieniany był w styczniu`09.
Ale kurde jak 2 tygodnie temu wymieniałam filtr paliwa i powietrza to pytałam ciula a olej i filtr a ten sie mnie pyta czy od stycznia 2009 przejechałam 10 000km ? Więc mówie, że raczej nie przypominam sobie, aby tak było więc powiedział żeby dać se luz
mlody198803 - 2009-12-22, 10:45
" />Może jakaś siatka się przykleiła do układu wydechowego
douen - 2009-12-23, 18:39
" />Marta zobacz kostki od świateł, lubią się topić. U mnie już w trzeciej Hani mam do wymiany obydwie...
marta - 2009-12-28, 16:50
" />Jade dziś w końcu po robocie do mechanika, smród spalenizny gryzie w oczy, ale myśle se niech śmierdzi nie będe musiała za dużo tłumaczyć. No ale kurde jade i jade, tu korek tam korek i nie dałam rady otwieram okno do połowy bo szło się popłakać Dojeżdzam do mechanika produkuje się, kolo odpala, włącza nawiew a tu ch...! lecą minuty.... a tu nic tylko waniliowy zapach dr marcus
Facet patrzy na mnie jak na debila. Więc dalej opowiadam te kocopoły, że nie zawsze śmierdzi itp itd. Na co on mi, że możliwe że jakiś syf mógł się dostać do nagrzewnicy lub jakiś kabelek się jara. Poza tym mam do ogarnięcia również odpalanie, bo na ciepło moja honda nie zawsze jest łaskwa odpalić więc reasumując to razem podobno będzie cały dzień zajęcie i mam pojawić się dopiero 04/01/2010 bo teraz roboty po same pachy mają
To chyba naprawde miłość bo inaczej już dawno sama pocięłabym ją na żyletki
xtomay - 2009-12-28, 17:55
" />To, że nie odpala na ciepłym to na pewno przekaźnik pompy paliwa który Ci przelutują w maks 30 minut...
Ale to tak OT.