sonda lamba
kusztom - 2009-12-25, 12:39
" />jakies 2 tyg temu wymiłem sonde na uniwersalna bo stara całkiem sie rozsypala. Teraz znowu zaswieciła mi sie kontrolka i wywalili bład nr 1. Mierzyłem napiecia na sondzie i na wysokich obrotach pokazuje ok 0,8 V na na niskich co mnie wlasnie martwi jest 0,01 do 0,04 V wiec chyba troche za mało, a po puszeczeniu całkiem gazu jest 0,8. Spalanie ok 11 l wiec duzo za duzo. Mozliwe ze sonda tak szybko sie popsuła?
scanikwwo - 2009-12-25, 13:10
" />Możliwe, że masz przedmuch na kol. wydechowym...
kusztom - 2009-12-25, 14:10
" />kolektor jest nowy 4-2-1 nie wyjdaje mi sie zeby przedmuch był.
A jak to jest z tym napieciem na wolnych obratach jakie ma byc ?
fudi - 2009-12-25, 14:20
" />A sondę wymieniałeś to miałes już ten kolektor??
Bo jak np wymieniłes sondę a po niej kolektor i błąd się ukazał to tu bym szukał przyczyn.
kusztom - 2009-12-25, 14:47
" />kolektor juz mialem
scanikwwo - 2009-12-25, 15:00
" />4-2-1 lubią wypluć uszcz. na łączeniu 4 w 2.
Pozdro!
kusztom - 2009-12-25, 17:44
" />nie ma przedmuchu ale zauważyłem dzisiaj ze jak pojezdze na wyskokich obrotach to potem silnik głupieje i obroty skaczą od 800 do ok 1500. Sonda moze byc przyczyna falujacych obrotów ?
kusztom - 2009-12-28, 21:35
" />Panowie gdzie kupic sonde ? szukałem na allegro ale sa same używki
Yankol - 2009-12-28, 21:51
" />
kusztom - 2009-12-28, 21:56
" />dzieki ale wlasnie nie chcialem uniwersalnej chyba ze ktos ma taka przetestowal i działa jedna uniwersalna juz mam i cały czas pokazuje powyzej 0,6 V
Yankol - 2009-12-28, 22:01
" />Ja mam dokładnie tą samą. Działa bez zarzutów. Wcześniej też miałem problemy z zapalającym się check engine i błędem sondy. Teraz już ich nie mam.
Jak chcesz nową dedykowaną to zapraszam do ASO.
kusztom - 2009-12-28, 22:13
" />Ok to zamowie ta. A tak jeszcze z xiekawosci pytanie jaki ma byc zakres napiec sondy 0-1 V czy 0,2-1V bo jedni pisza ta inni takzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kusztom - 2009-12-25, 12:39
" />jakies 2 tyg temu wymiłem sonde na uniwersalna bo stara całkiem sie rozsypala. Teraz znowu zaswieciła mi sie kontrolka i wywalili bład nr 1. Mierzyłem napiecia na sondzie i na wysokich obrotach pokazuje ok 0,8 V na na niskich co mnie wlasnie martwi jest 0,01 do 0,04 V wiec chyba troche za mało, a po puszeczeniu całkiem gazu jest 0,8. Spalanie ok 11 l wiec duzo za duzo. Mozliwe ze sonda tak szybko sie popsuła?
scanikwwo - 2009-12-25, 13:10
" />Możliwe, że masz przedmuch na kol. wydechowym...
kusztom - 2009-12-25, 14:10
" />kolektor jest nowy 4-2-1 nie wyjdaje mi sie zeby przedmuch był.
A jak to jest z tym napieciem na wolnych obratach jakie ma byc ?
fudi - 2009-12-25, 14:20
" />A sondę wymieniałeś to miałes już ten kolektor??
Bo jak np wymieniłes sondę a po niej kolektor i błąd się ukazał to tu bym szukał przyczyn.
kusztom - 2009-12-25, 14:47
" />kolektor juz mialem
scanikwwo - 2009-12-25, 15:00
" />4-2-1 lubią wypluć uszcz. na łączeniu 4 w 2.
Pozdro!
kusztom - 2009-12-25, 17:44
" />nie ma przedmuchu ale zauważyłem dzisiaj ze jak pojezdze na wyskokich obrotach to potem silnik głupieje i obroty skaczą od 800 do ok 1500. Sonda moze byc przyczyna falujacych obrotów ?
kusztom - 2009-12-28, 21:35
" />Panowie gdzie kupic sonde ? szukałem na allegro ale sa same używki
Yankol - 2009-12-28, 21:51
" />
kusztom - 2009-12-28, 21:56
" />dzieki ale wlasnie nie chcialem uniwersalnej chyba ze ktos ma taka przetestowal i działa jedna uniwersalna juz mam i cały czas pokazuje powyzej 0,6 V
Yankol - 2009-12-28, 22:01
" />Ja mam dokładnie tą samą. Działa bez zarzutów. Wcześniej też miałem problemy z zapalającym się check engine i błędem sondy. Teraz już ich nie mam.
Jak chcesz nową dedykowaną to zapraszam do ASO.
kusztom - 2009-12-28, 22:13
" />Ok to zamowie ta. A tak jeszcze z xiekawosci pytanie jaki ma byc zakres napiec sondy 0-1 V czy 0,2-1V bo jedni pisza ta inni tak