Spadek mocy, d16z2
kodzintm - 2007-09-23, 07:37
" />Witam
Czy da duża ilość wody w chłodnicy możne być przyczyna spadku mocy?
Efekt jest taki wyjeżdżam z podwórka i hania ciągnie ok, po ok 300m sie zamula (czyli sie silnik rozgrzewa). Dojechałem tak do kumpla i odkręcam korek chłodnicy a tam woda sie wylewa (na pewno nie gotowała sie), pogazowałem trochę na otwartym korku wyleciało co miało wylecieć i hania odzyskała moc. Co mogło być przyczyna takiego zachowania?
Pozdrawiam
tfidos - 2007-09-23, 11:29
" />w chlodnicy chyba nie moze byc za duzo wody! moze byc tylko za malo
wylatuje bo podejrzewam ze spaliny wypychaja wode
uszczelka pod glowica w porzadku?
soltys18 - 2007-09-23, 11:35
" />kodzintm, prowdopodobinie uszczeleczka do wymiany. U mnie tak się zaczeło a skonczyło się na wynienie uszczelki i głowicy bo pękła od przegrzania. pozdrawiam
kodzintm - 2007-09-23, 15:38
" />jak by byla uszczelka to by bylo raczej czuc te spaliny. teraz jak odkrecam korek to widze tylko jak leci woda (pompa pompuje).
poczekamy zobaczymy
nosql - 2007-09-24, 08:17
" />zobacz co masz na korku od chłodnicy napisane
"Not open when hot" chyba po coś to tam napisali ?
Jak masz rozgrzane auto to zawsze po otwarciu korka chłodnicy będzie wywalało wodę - w każdym aucie. Jak zacznie Ci wywalać wodę przez zbiorniczek wyrównawczy po rozgrzaniu autato zacznij się za uszczelką rozglądać, w tym przypadku nie masz się czym martwić.
odpowietrz układ chłodzenia, dolej płynu/wody i zobacz czy nie będzie ok
kodzintm - 2007-09-24, 08:19
" />A ile powinno sie lac plynu?
To zleje ten i wleje tyle ile byc powinno.
nosql - 2007-09-24, 08:29
" />nie wiem ile wchodzi ale odpowietrzyć i tak musisz po zmianie...
więc zalej, odpowietrz a później dolej to co zejdzie i tyle
elmer - 2007-09-24, 09:29
" />Otwierasz nagrzewnicę, wlewasz płyny pod korek, odpalasz auto i czekasz aż dwa razy włączy się nawiew, w międzyczasie uzupełniając ubytki płynu (bo będzie sobie wykapywał, będą lecieć bąbelki).
Potem zakręcasz korek i gotowe.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kodzintm - 2007-09-23, 07:37
" />Witam
Czy da duża ilość wody w chłodnicy możne być przyczyna spadku mocy?
Efekt jest taki wyjeżdżam z podwórka i hania ciągnie ok, po ok 300m sie zamula (czyli sie silnik rozgrzewa). Dojechałem tak do kumpla i odkręcam korek chłodnicy a tam woda sie wylewa (na pewno nie gotowała sie), pogazowałem trochę na otwartym korku wyleciało co miało wylecieć i hania odzyskała moc. Co mogło być przyczyna takiego zachowania?
Pozdrawiam
tfidos - 2007-09-23, 11:29
" />w chlodnicy chyba nie moze byc za duzo wody! moze byc tylko za malo
wylatuje bo podejrzewam ze spaliny wypychaja wode
uszczelka pod glowica w porzadku?
soltys18 - 2007-09-23, 11:35
" />kodzintm, prowdopodobinie uszczeleczka do wymiany. U mnie tak się zaczeło a skonczyło się na wynienie uszczelki i głowicy bo pękła od przegrzania. pozdrawiam
kodzintm - 2007-09-23, 15:38
" />jak by byla uszczelka to by bylo raczej czuc te spaliny. teraz jak odkrecam korek to widze tylko jak leci woda (pompa pompuje).
poczekamy zobaczymy
nosql - 2007-09-24, 08:17
" />zobacz co masz na korku od chłodnicy napisane
"Not open when hot" chyba po coś to tam napisali ?
Jak masz rozgrzane auto to zawsze po otwarciu korka chłodnicy będzie wywalało wodę - w każdym aucie. Jak zacznie Ci wywalać wodę przez zbiorniczek wyrównawczy po rozgrzaniu autato zacznij się za uszczelką rozglądać, w tym przypadku nie masz się czym martwić.
odpowietrz układ chłodzenia, dolej płynu/wody i zobacz czy nie będzie ok
kodzintm - 2007-09-24, 08:19
" />A ile powinno sie lac plynu?
To zleje ten i wleje tyle ile byc powinno.
nosql - 2007-09-24, 08:29
" />nie wiem ile wchodzi ale odpowietrzyć i tak musisz po zmianie...
więc zalej, odpowietrz a później dolej to co zejdzie i tyle
elmer - 2007-09-24, 09:29
" />Otwierasz nagrzewnicę, wlewasz płyny pod korek, odpalasz auto i czekasz aż dwa razy włączy się nawiew, w międzyczasie uzupełniając ubytki płynu (bo będzie sobie wykapywał, będą lecieć bąbelki).
Potem zakręcasz korek i gotowe.