Sportowe sprężyny, gdzie przód gdzie tył ?
adrianp02 - 2007-11-08, 00:58
" />mam maly problem.....zainwestowalem w sportowe springi -60-40 i.......i odnesze wrazenie ze przod jest albo nieco wyzej albo na rowno z tylem i zaczynam sie zastanawiac czy zalorzylem tyla na tyl a przod na przod tzn na przod zalorzylem te z plaskim ostatnim zwojem ale tkos mi napomknol ze przednie sa krotsze niz tylnie,a takie wlasnie zalorzylem na tyl....czyli dobrze czy zle????
qpx - 2007-11-08, 01:16
" />Założyłeś odwrotnie
Przednie springi są z grubszego pręta proste tak samo gęsto zwinięte na całej długości, i z tego co kojarze maja troszq mniejsza średnice, a już napewno są krótsze od tylnich!! A przy springach 60/40, przednie są dużo krótsze. Analogicznie tylne są z cieńszego pręta, u góry gęściej są zwoje, a na dole jest jeden zwój zwężony. Ściągaj wszystko i zmieniaj
hubson - 2007-11-08, 07:12
" />dokladnia tak jak pisze qpx. przednie maja ciut mniejsza srednice. zamien je i bedzie gitara... jakie springi zalozyles? jakiej firmy? i czy na seryjne amory?
Sebisz111 - 2007-11-08, 09:54
" />Potwierdzam qpx, hubson, mają racje zmieniaj szybko te sprężynki !!!
adrianp02 - 2007-11-08, 11:20
" />ale dalem dupy zalozylem je na sportowe amorki WEITECH-a,a springi sa JAMEXA.dziwi mnie tylko to ze ta mniejszej srednicy jest z przodu,czyli tak jak powinno byc
DZIEKI CHLOPAKI ZA POMOC
bombel85 - 2007-11-08, 11:42
" />Nie martw sie, czasem sie zadrza Furka z przodu zawsze jest troche nizej, podczas przyspieszania przod sie podnosi a dobrze by bylo jakby samochod w czasie jazdy byl w poziomie Wiem ze tak sie praktykuje w wyscigowych furach, nie wiem jak to jest z seryjnymi, pozdro
Wroński - 2007-11-08, 14:10
" />czemu na ogol dluzsze zaklada sie na tylne a krotsze na przednie ??
Guail_FH - 2007-11-08, 14:30
" />bo z tylu sa dluzszej ale za to maja wiekszy skok pozatym co by sie dzialo z autem gdyby wsiadlo 5 osob a co jak jezdziszsam
qpx - 2007-11-10, 17:30
" />I jak ogarnąłeś zawias?
adrianp02 - 2007-11-16, 17:42
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
adrianp02 - 2007-11-08, 00:58
" />mam maly problem.....zainwestowalem w sportowe springi -60-40 i.......i odnesze wrazenie ze przod jest albo nieco wyzej albo na rowno z tylem i zaczynam sie zastanawiac czy zalorzylem tyla na tyl a przod na przod tzn na przod zalorzylem te z plaskim ostatnim zwojem ale tkos mi napomknol ze przednie sa krotsze niz tylnie,a takie wlasnie zalorzylem na tyl....czyli dobrze czy zle????
qpx - 2007-11-08, 01:16
" />Założyłeś odwrotnie
Przednie springi są z grubszego pręta proste tak samo gęsto zwinięte na całej długości, i z tego co kojarze maja troszq mniejsza średnice, a już napewno są krótsze od tylnich!! A przy springach 60/40, przednie są dużo krótsze. Analogicznie tylne są z cieńszego pręta, u góry gęściej są zwoje, a na dole jest jeden zwój zwężony. Ściągaj wszystko i zmieniaj
hubson - 2007-11-08, 07:12
" />dokladnia tak jak pisze qpx. przednie maja ciut mniejsza srednice. zamien je i bedzie gitara... jakie springi zalozyles? jakiej firmy? i czy na seryjne amory?
Sebisz111 - 2007-11-08, 09:54
" />Potwierdzam qpx, hubson, mają racje zmieniaj szybko te sprężynki !!!
adrianp02 - 2007-11-08, 11:20
" />ale dalem dupy zalozylem je na sportowe amorki WEITECH-a,a springi sa JAMEXA.dziwi mnie tylko to ze ta mniejszej srednicy jest z przodu,czyli tak jak powinno byc
DZIEKI CHLOPAKI ZA POMOC
bombel85 - 2007-11-08, 11:42
" />Nie martw sie, czasem sie zadrza Furka z przodu zawsze jest troche nizej, podczas przyspieszania przod sie podnosi a dobrze by bylo jakby samochod w czasie jazdy byl w poziomie Wiem ze tak sie praktykuje w wyscigowych furach, nie wiem jak to jest z seryjnymi, pozdro
Wroński - 2007-11-08, 14:10
" />czemu na ogol dluzsze zaklada sie na tylne a krotsze na przednie ??
Guail_FH - 2007-11-08, 14:30
" />bo z tylu sa dluzszej ale za to maja wiekszy skok pozatym co by sie dzialo z autem gdyby wsiadlo 5 osob a co jak jezdziszsam
qpx - 2007-11-10, 17:30
" />I jak ogarnąłeś zawias?
adrianp02 - 2007-11-16, 17:42
" />