Swap hamulcy z bebnow na tarcze??????duzo roboty?????
damian17-90 - 2010-10-27, 06:46
" />Siemka.
mam pytanko , moze ktos sie orientuje czy duzo jest roboty przy zmianie bebnow na tarcze???????????/
napewno wachacze z tarczami inne , reczny caly . a jak z przewodami?????
Nadwozie ed7 silnik siedzial 1.5 , jest teraz d16a6;]
pozdr
ppiotrek - 2010-10-27, 10:11
" />Kupujesz wahacze wzdłużne z tarczami, klockami, zaciskami i linkami ręcznego - odkręcasz stare, wkładasz nowe i już. Chcesz mieć z tyłu stabilizator? Kupujesz jeszcze wahacze poprzeczne, stabilizator + jego mocowanie - trochę rzeźby z zamontowaniem mocowania stabilizatora i też masz (jest poradnik na forum).
W ed7 były tarcze na przód i tył. Dziwną masz wersję nadwozia skoro siedzą u Ciebie bębny. Amerykaniec?
Yankol - 2010-10-27, 10:57
" />Do tego potrzebujesz jeszcze korektor siły hamowania żeby zachować prawidłowy balans hamulców.
W ogóle to użyj opcji SZUKAJ leniu
Wszystko już zostało napisane na ten temat.
czyzyksoft - 2010-10-27, 12:54
" />brzydko sie podepne pod temat ... z sedana wahacze wzdłużne maja taka sama długość jak w HB ?
damian17-90 - 2010-10-27, 13:58
" />dokladnie tak;]
canada;]
no to ciesze sie bardzo , myslalem ze bedzie wiecej roboty;];D
Toffik12456 - 2010-10-30, 07:28
" />ogólnie jeśli masz ED7 USDMowe, to z tyłu powinieneś mieć stabilizator. Ja mam ED7 kanadyjskie, i mam z tyłu stabilizator, i kiedyś przejechałem się kumpla ED6 EDM, i stwierdziłem że mój lepiej się trzyma ze stabilizatorem.
Jeszcze takie pytanie, żeby nie odbiegać od tematu
Czy jeśli mamy bębny z tyłu, to tam nie ma żadnego rozdzielacza? przecież też są 2 bębny, i powinno być jakoś rozdzielone no nie?
Yankol - 2010-10-30, 08:00
" />Jest rozdzielacz ale ma inny rozkład sił. Z bębnami na tyle rozdziela siły 80 % przód 20 % tył. Z tarczami na tyle rozkład sił wynosi 60/40. Więc po zmianie na tarcze z tyłu bez zmiany korektora tył hamuje słabo, mi osobiście ręczny bardziej hamował jak nożny Sprawdzone na stacji diagnostycznej.
PS. Czy moderator mógłby posklejać te kilka tematów związanych ze swapem hamulców na tył? Powstał by wtedy fajny topic a tak mamy kilka i w każdym coś jest napisane.
Pawel91 - 2010-10-30, 12:12
" />Trzeba sie jeszcze liczyc ze jesli ktos nie robił nic przy zawiasie z tyłu to go moga czekac koszta zwiazane z wymiana tulejek (ja miałem połowe pozapiekanych przez co nie dało sie poodkrecać wahaczy i niestety ale kontowka poszła w ruch ) Co do korektora to ja w sedanie nie musiałem zmieniac a na SKP wszystko pokazało okej. A i geometrie trzeba ustawic.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
damian17-90 - 2010-10-27, 06:46
" />Siemka.
mam pytanko , moze ktos sie orientuje czy duzo jest roboty przy zmianie bebnow na tarcze???????????/
napewno wachacze z tarczami inne , reczny caly . a jak z przewodami?????
Nadwozie ed7 silnik siedzial 1.5 , jest teraz d16a6;]
pozdr
ppiotrek - 2010-10-27, 10:11
" />Kupujesz wahacze wzdłużne z tarczami, klockami, zaciskami i linkami ręcznego - odkręcasz stare, wkładasz nowe i już. Chcesz mieć z tyłu stabilizator? Kupujesz jeszcze wahacze poprzeczne, stabilizator + jego mocowanie - trochę rzeźby z zamontowaniem mocowania stabilizatora i też masz (jest poradnik na forum).
W ed7 były tarcze na przód i tył. Dziwną masz wersję nadwozia skoro siedzą u Ciebie bębny. Amerykaniec?
Yankol - 2010-10-27, 10:57
" />Do tego potrzebujesz jeszcze korektor siły hamowania żeby zachować prawidłowy balans hamulców.
W ogóle to użyj opcji SZUKAJ leniu
Wszystko już zostało napisane na ten temat.
czyzyksoft - 2010-10-27, 12:54
" />brzydko sie podepne pod temat ... z sedana wahacze wzdłużne maja taka sama długość jak w HB ?
damian17-90 - 2010-10-27, 13:58
" />dokladnie tak;]
canada;]
no to ciesze sie bardzo , myslalem ze bedzie wiecej roboty;];D
Toffik12456 - 2010-10-30, 07:28
" />ogólnie jeśli masz ED7 USDMowe, to z tyłu powinieneś mieć stabilizator. Ja mam ED7 kanadyjskie, i mam z tyłu stabilizator, i kiedyś przejechałem się kumpla ED6 EDM, i stwierdziłem że mój lepiej się trzyma ze stabilizatorem.
Jeszcze takie pytanie, żeby nie odbiegać od tematu
Czy jeśli mamy bębny z tyłu, to tam nie ma żadnego rozdzielacza? przecież też są 2 bębny, i powinno być jakoś rozdzielone no nie?
Yankol - 2010-10-30, 08:00
" />Jest rozdzielacz ale ma inny rozkład sił. Z bębnami na tyle rozdziela siły 80 % przód 20 % tył. Z tarczami na tyle rozkład sił wynosi 60/40. Więc po zmianie na tarcze z tyłu bez zmiany korektora tył hamuje słabo, mi osobiście ręczny bardziej hamował jak nożny Sprawdzone na stacji diagnostycznej.
PS. Czy moderator mógłby posklejać te kilka tematów związanych ze swapem hamulców na tył? Powstał by wtedy fajny topic a tak mamy kilka i w każdym coś jest napisane.
Pawel91 - 2010-10-30, 12:12
" />Trzeba sie jeszcze liczyc ze jesli ktos nie robił nic przy zawiasie z tyłu to go moga czekac koszta zwiazane z wymiana tulejek (ja miałem połowe pozapiekanych przez co nie dało sie poodkrecać wahaczy i niestety ale kontowka poszła w ruch ) Co do korektora to ja w sedanie nie musiałem zmieniac a na SKP wszystko pokazało okej. A i geometrie trzeba ustawic.