ďťż

Swap na 1.6 160 pytanko



kamel987 - 2007-05-29, 19:19
" />Witam!

Mam pytanko... jak wyglada od technicznej strony swap mojego silnika na silnik 1.6 160 KM, jak ktos moze to prosze o oznaczenie tego silnika odrazu, bo nie wiem... przepraszam

Zaczalem troche inwestowac w wyglad mego autka i dosyc mi sie podoba, tylko ten silnik 1.3 boli troszke.... co trzeba dokladnie zakupic aby zrobic taki swap?
Silnik, komputer, skrzynia ?
Przypominam ze moj to gaznikowiec
Wymiana hamulcow i zawieszenia?
Ile mniej wiecej musialbym przeznaczyc na czesci nie wliczajac montazu, tak totalnie orientacyjnie, no i prosze o opinie o tym silniku oraz tego co potrafi ;-)

z gory dzieki,
pozdrawiam




rider - 2007-05-29, 19:25
" />nie opłaca sie



Bobas - 2007-05-29, 19:29
" />orientacyjnie przeznaczysz na to 10000zł, a potrafi wiele



blazejski - 2007-05-29, 19:30
" />kamel987, ed6 z silnikem d13b2??? Miales juz swapa??
I silnik 160 hp?? O ile wiem to jest 150hp b16a1 i z tego co kiedys czytalem to duza rzezba i nie wiem czy sie oplaca Jezeli sie myle to nie bijcie
Niech wypowiedza sie znawcy...
pozdro




Bobas - 2007-05-29, 19:30
" />160Konny to b16a2, 150 - b16a1



DzIki - 2007-05-29, 19:34
" />ogólnie sie nie opłaca ,kupisz silnik ,skrzynie,kompa wiazke ,do tego inne mocowania itp.ale włożyć silnik to nie problem ,gorzej takiego potwora potem zatrzymać ,wiec hamulce do wymiany ,do tego zawieszenie ,itp.Jak masz kasę to sie baw ,jak nie to kup odrazu iVT i po temacie,ogólnie zmiana na taki silnik to mija się z celem .



blazejski - 2007-05-29, 19:36
" />Bobas, dzieki za sprostowanie
Kto pyta nie bladzi
pozdro



kamel987 - 2007-05-29, 19:43
" />sorki Ec8, juz zmienione!

Hm.... rozumiem...

To teraz w sumie mam do myslenia, bo kupilem do niej progi i podkladki pod zderzak i idzie wkrotce do lakiernika, dostala przyciemniane szyby i felgi, wiec poki nie zamontowalem list i nie polakierowalem to jeszcze nie jest za pozno bo felgi mozna zdjac, a szybki to tam pikus, zostana ;-)

Oplaca mi sie sprzedac go i kupic iVT szczegolnie kiedy dosyc duzo wymienialem w nim sprzetu, np tarcze hamulcowe, uklad zwieszenia wraz z amortyzatorami przednimi, uklad wydechowy i pare innych rzeczy.... zal by bylo teraz kupic auto ktore pewnie znowu by mialo te czesci do wymiany ;-)
Mam straszny dylemat, bo chcialbym pojezdzic jeszcze nim z rok, dwa, a fajnie by bylo posmigac iVT przez ten czas.....
Z tego co widzialem to cena iVT to nie taka tragiczna sprawa, wiec moze sprzedaz mojego i nie duza doplata by wyszla? obecnie mam 2 tysiace luzne...

Jak byscie doradzili?



blazejski - 2007-05-29, 19:48
" />kamel987, mysle ze nie dasz rady sprzedac swojej hani i dolozyc 2tys i kupic EE9 Niestety to nie takie latwe
Dlatego mysle zebys przestal inwestowac w hanke i nie sprzedawal jej tylko smigaj nia i zbieraj hajs na EE9
Takie jest moje zdanie
pozdro



kamel987 - 2007-05-29, 19:53
" />Ile musialbym dac za EE9 mniej wiecej?



kamel987 - 2007-05-29, 20:14
" />Z tego co teraz podpatrzyłem to duzo....
Ogolnie Moja Honda podoba mi sie bardzo... lakiernik po duzej znajomosci za 5 stowek pomaluje mi dol samochodu a polakieruje caly...
Jak bedzie wykonane na pewno wrzuce fotki,
Chce teraz przez rok odlozyc pieniadze i kupic cos z wyzszej polki.... tylko ten moj malutki silniczek zaczyna mnie martwic Mam 11-12 do setki, da sie cos zrobic aby zejsc chociaz tak do 9?

Pozdrawiam,
i dzieki panowie za odpowiedzi!



qpx - 2007-05-29, 20:20
" />A dlaczego chcesz odrazu b serie koszta wielkie lepiej sie opłaca sprzedac to co masz i kupić orginalne ee9. Skoro dotychczas śmigałeś 1,3 i sie tym cieszyłeś, bo napewno inne niby szybsze furki objeżdżałeś to po co odrazu b seria, nie ogarniałbyś temau chyba
d seria również wymiata, np. swap na d16z5 to w serii moc ok.130KM z lekkimi modami uzyskasz 140KM, a to już moc Skrzynia podejdzie od twojego, później wstawisz sobie 3 i 4 od CRXa pod ten silniczek i autko będzie niesamowicie jejździło
do swapa na d16z5 potrebujesz goły silnik bez skrzyni, z kompem i wiązką. Zawiecha zostaje ta co jest, skrzynia też(czyt. wyżej), jeszcze tylko musiałbys zeswapować tarcze na tyl, żeby te 130-140KM wychamować Ale jakiś czas mógłbys jejździć na bębnach No i w tym wypadku 2000-2500 starczy Ci spokojnie na taki SWAP i zrobisz przy okazji mały remont silniczka
Przemyśl temat, no chyba, e pizesz posta, bo piszesz....
Pozdr
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu