swap tarcz przednich z ivt ee9 do ed6
kondis - 2009-05-24, 17:37
" />po zmianie bebnow na tarcze tyl z ed7 - samochod gorzej hamuje niz na zestawie z bebnami - pewnie dlatego ze serwo i pompa pozostaly seryjne ed6.
postanowilem wiec zamienic seryjne przednie tarcze ed6 na te z ivt ee9.
w moje rece wpadl komplet z ivt tj:
-zwrotnice + tarcze + klocki + jarzma zaciski +piasty
-pompa z serwo
teraz pytanie: czy bedzie potrzebny jakis regulowany camber kit? zeby auto trzymalo geometrie.
Czy wystarczy to zamontowac i juz?
Czy linka hamulcowa wystarczy ta co jest - czyli z tarczy tyl + przod (tak jak napisalem na poczatku)
ktos robil podobna zamiane?
scanikwwo - 2009-05-24, 20:41
" />
kondis - 2009-05-25, 17:44
" />wszystko fajnie, ale wkleiles mi topic o swapie na TYŁ a ja chce zeby ktos sie wypowiedzial nt. swapu wiekszych tarcz na PRZÓD z IVt...
cos tu cicho a sprawa jest dosyc pilna
-ciastek- - 2009-05-26, 06:32
" />Z tego co mi wiadomo jeśli swapujesz z iVT to nie potrzeba ci żadnych camber kitów. Stosuje się je podczas montażu zwrotnic z Vgena...
krzycho_c - 2009-05-26, 06:43
" />Jak to ludzie piszą zakładając zwrotnice z ee9 do ed6,7, ec8,9 robisz tylko montaż i cieszysz się lepszymi hebelkami, czyli p&p.
scanikwwo - 2009-05-26, 07:35
" />Dałem link żeby przytoczyć zdanie innych osób o tym, że pompa daje radę. Sam jestem mocno zdziwiony tym, że gorzej hamuje... Ale jak chcesz wkładać 262, to oczywista sprawa - zakładaj! Hamulce nigdy nie są wystarczające
kondis - 2009-05-27, 16:58
" />na dniach zrobie takiego swapa i dam znac czy taki p&p
adamac - 2009-05-27, 19:27
" />Czym jest powodowane stosowanie zwrotnic od ee?? Dlaczego nie wystarczy zmiana samych zacisków i tarcz??
krzycho_c - 2009-05-27, 20:57
" />zwrotnica z ec/ed i z ee się różni zacisków z ee8/9 nie założysz na zwrotnice z ec/ed. Jest inny rozstaw, czyt umiejscowienie mocowania zacisku. A wszystko to przez większą tarczę.
kondis - 2009-05-29, 17:37
" />
krzycho_c - 2009-05-29, 23:27
" />dokładnie słyszałem coś o jakimś skracaniu czy innej modyfikacji, ale co warsztat, to inne stwierdzenia. Dobrze że mnie poprawiłeś, będzie trzeba powalczyć i skrócić.
kondis - 2009-06-06, 10:34
" />zwrotnice zalozone - niestety bez pompy. Efekt: hamuje lepiej ale bez pompy to jednak nie to. jak bedzie $ to i pompe kupie nowa - niestety z samym montazem tego ustrojstwa jest duzo zabawy...
nie obylo sie bez skracania drazkow kierowniczych. Za wszelaka pomoc dziękuje Gr00bemuzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kondis - 2009-05-24, 17:37
" />po zmianie bebnow na tarcze tyl z ed7 - samochod gorzej hamuje niz na zestawie z bebnami - pewnie dlatego ze serwo i pompa pozostaly seryjne ed6.
postanowilem wiec zamienic seryjne przednie tarcze ed6 na te z ivt ee9.
w moje rece wpadl komplet z ivt tj:
-zwrotnice + tarcze + klocki + jarzma zaciski +piasty
-pompa z serwo
teraz pytanie: czy bedzie potrzebny jakis regulowany camber kit? zeby auto trzymalo geometrie.
Czy wystarczy to zamontowac i juz?
Czy linka hamulcowa wystarczy ta co jest - czyli z tarczy tyl + przod (tak jak napisalem na poczatku)
ktos robil podobna zamiane?
scanikwwo - 2009-05-24, 20:41
" />
kondis - 2009-05-25, 17:44
" />wszystko fajnie, ale wkleiles mi topic o swapie na TYŁ a ja chce zeby ktos sie wypowiedzial nt. swapu wiekszych tarcz na PRZÓD z IVt...
cos tu cicho a sprawa jest dosyc pilna
-ciastek- - 2009-05-26, 06:32
" />Z tego co mi wiadomo jeśli swapujesz z iVT to nie potrzeba ci żadnych camber kitów. Stosuje się je podczas montażu zwrotnic z Vgena...
krzycho_c - 2009-05-26, 06:43
" />Jak to ludzie piszą zakładając zwrotnice z ee9 do ed6,7, ec8,9 robisz tylko montaż i cieszysz się lepszymi hebelkami, czyli p&p.
scanikwwo - 2009-05-26, 07:35
" />Dałem link żeby przytoczyć zdanie innych osób o tym, że pompa daje radę. Sam jestem mocno zdziwiony tym, że gorzej hamuje... Ale jak chcesz wkładać 262, to oczywista sprawa - zakładaj! Hamulce nigdy nie są wystarczające
kondis - 2009-05-27, 16:58
" />na dniach zrobie takiego swapa i dam znac czy taki p&p
adamac - 2009-05-27, 19:27
" />Czym jest powodowane stosowanie zwrotnic od ee?? Dlaczego nie wystarczy zmiana samych zacisków i tarcz??
krzycho_c - 2009-05-27, 20:57
" />zwrotnica z ec/ed i z ee się różni zacisków z ee8/9 nie założysz na zwrotnice z ec/ed. Jest inny rozstaw, czyt umiejscowienie mocowania zacisku. A wszystko to przez większą tarczę.
kondis - 2009-05-29, 17:37
" />
krzycho_c - 2009-05-29, 23:27
" />dokładnie słyszałem coś o jakimś skracaniu czy innej modyfikacji, ale co warsztat, to inne stwierdzenia. Dobrze że mnie poprawiłeś, będzie trzeba powalczyć i skrócić.
kondis - 2009-06-06, 10:34
" />zwrotnice zalozone - niestety bez pompy. Efekt: hamuje lepiej ale bez pompy to jednak nie to. jak bedzie $ to i pompe kupie nowa - niestety z samym montazem tego ustrojstwa jest duzo zabawy...
nie obylo sie bez skracania drazkow kierowniczych. Za wszelaka pomoc dziękuje Gr00bemu