ďťż

Szarpanie przy jeździe



jarosi - 2009-09-06, 21:15
" />Witam, na sam wstęp chciałem powitać wszystkich forumowiczów
Posiadam Hondę Civic IV gen. 1.5 16V 90KM.
Mam problem z samochodem i to dosyć poważny - dlatego też chciałem się doradzić.
Wczoraj jadąc w granicach 140 okazało się, że nie chciała mi więcej wyciągnąć. Nie miała po prostu siły... To stało się nagle. Teraz jeżdżąc na każdym biegu czuje szarpanie i straciła dużo mocy. W sumie to nie da się tak jeździć... Na początku myślałem, że to świece. Wymieniłem 4 świece na nowe ale to dalej nie to - nic się nie zmieniło. Poza tym pali mi więcej benzyny po tym Silnik chodzi bardzo głośno a z wydechu wydobywa się biały dym wyglądający jak benzyna. Z samego rana silnik na postoju chodził mi na 1,5tys. obrotów (dodam, że płynnie) - a powinien poniżej 1tys. Teraz przynajmniej to się uspokoiło. Tak się zastanawiam - w czym może tkwić problem? Sprawdzałem stan oleju silnika, płynu w chłodnicy - wszystko się zgadza. Siedząc w aucie czuje jak by to był jakiś czołg ze względu na drgania. Przyciskając gaz w podłogę zaczyna się dusić - muszę jeździć spokojnie.
Czekam na jakiekolwiek rady. Dziękuje z góry, pozdrawiam




diabeelek - 2009-09-07, 06:13
" />a na kompie brak błędów?

jak coś to spróbuj reset i może wróci do normy bo wygląda na to, że silnik w trybie awaryjnym pracuje. No ale niech bardziej znani się wypowiedzą.



Bonio_EQ - 2009-09-07, 19:27
" />moze to problem kabli zaplonowych,moze filtra powietrza,filtra paliwa,moze wydech zapchany... ja bym to zaczol sprawdzac skoro wszystko inne znaczy sie olej i plyn w chlodnicy jest na swoim miejscu



PowerTuning.pl - 2009-09-08, 12:50
" />A może głowica ew uszczelka glowicy ?

Szczegolnie sadzac po bialym dymie i utracie mocy.

A plynu chlodzącego ci nie ubywa ?




maciej - 2009-09-08, 13:02
" />Zobacz czy wszystkie wtyczki w ssący podpięte i sprawdź przewody idące do przepustnicy, podobne objawy miałem jak nie podpiąłem jednej z wtyczek do przepustnicy po czyszczeniu



Bonio_EQ - 2009-09-08, 13:46
" />power tuning - nie zawsze na wydmuchanej uszczelce auto nie ma mocy,ja jezdzilem na wydmuchanej 7miesiecy i auto mialo buta do samego rozebrania auta,i dostawala bardzo czesto do odciecia i nie czulem straty w mocy w calym zakresie obr. lalem plyn do chlodnicy i ganialem dalej nie martw kolegi od razu takimi wielkimi kosztami jakim jest remont silnika,niech narazie posprawdza duperelki



noofaq - 2009-09-08, 15:29
" />rozrząd sprawdź czy nie przeskoczył - obstawiam że to jego wina...



ppiotrek - 2009-09-08, 18:33
" />ja to samo pomyslalem jak noofaq, a temat widzialem jeszcze bez odpowiedzi... nie chcialem sie wyglupic bo to tylko strzal ;p w kazdym razie moze to byc rozrzad!



jarosi - 2009-09-12, 12:17
" />Jestem po małej przerwie.. Jedni mówią, że pierścienie się rozwaliły, że uszczelka walnęła, że będzie trzeba zdejmować głowice a jeszcze inni mówią żeby kupić nowy silnik a ten wywalić na złom... Nie wiem już sam. Wiem, że jedna świeca nie chodzi, pracuje mi na 3 tłokach. Niema żadnego błędu komputerowego, wszystko się zgadza poza tym, że pali mi z 20l na 100km. Ale to normalne bo pracuje na 3 tłokach. I co o tym myślicie?



n0rbi666 - 2009-09-12, 16:15
" />Sprawdź najpierw kompresję. Będziesz wiedział, co padło - może to pierścienie, może uszczelka pod głowicą, możę zupełnie prostsza przyczyna - aparat zapłonowy, kopułka, palec, kable, świece ...



jarosi - 2009-09-13, 04:14
" />Jeden tłok (świeca) niema w ogóle ciśnienia, bodajże 0,2. Reszta jest na miejscu, dodam jeszcze, że to 2 tłok z lewej



Vitec - 2009-09-19, 11:47
" />No to masz odpowiedź. Najprostsza przyczyna to podparte zawory ale u Ciebie to nastąpiło nagle więc obstawiam, że może uszczelkę wydmuchało albo co gorsze wywaliło pierścienie na tłoku a to już duży problem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu