ďťż

TURBO KIT



Silniczek - 2007-03-15, 17:30
" />Co sadzicie o czyms TAKIM
Pozyje to? Bo kilku moich kolesi uwazajacych ze najdrozsze rzeczy sa najlepsze mowia ze lopatki od tej turbiny zrobia mi dziure w tloku po paru godzinach.

Bedzie taki zestaw pasowal do D16A9? Pisza ze to do D16 SOHC... nie dlubalem tak w Hondach zeby wiedziec czy kolektor i reszta przypasuje, moglby mi ktos pomoc kto uturbial taka furke?
Dzieki z gory! Pozdro!




elmer - 2007-03-15, 18:18
" />Ten zestaw to shit, tylko kilka rzeczy z niego warto wykorzystać.
Poza tym i tak jest mocno niekompletny.

Nie warto.



PAT - 2007-03-15, 18:22
" />ja szczegolnie z doswiadczenia posiadania w zyciu paru t kitow polecam zestawy greedy, nie sa wygorowane cenowo jak ten najdrozsze a jaskosc super, trzeba tylko pamietac ze to glownie kity sa pod soft turbo i nawet jak maja obieg to zamknirty bez coolera czyli takim dmuchniesz bezpieczne 0,5 bara to tyle



Loobo - 2007-03-15, 18:29
" />Tak "z grubsza" "
Zakup tego wyjdzie cie pewnie z 3500 zl (okolo)
Musisz kupic jakies wtryski i wszystko zamntowac wystroic wiec pewnie jeszcze dodatkowo 1500 zl (okolo)

To ja juz wolalbym dorzucic ten 1000 (chyba okolo) zl i pojechac do GMS (czyli do p Grabowskiego) zeby zrobil to na dobrej turbinie (nie chinskiej produkcji) i tak zeby elegancko latalo (jak wiele aut spod jego reki).

Pozdro
Loobo




HIO - 2007-03-15, 19:08
" />to shit.

odpusc to. i wybierz kazda inna droge czy markowy zestaw (tak jak PAT napisal) czy jakis warsztat ktory zrobi ci wszystko od podstaw i skompletuje dobry zestaw.



PAT - 2007-03-15, 19:22
" />



Konik - 2007-03-15, 21:42
" />taki TURBO KIT to bardziej KIT niż TURBO
chyba można zamknąć temat



Silniczek - 2007-03-16, 09:54
" />



motorola - 2007-03-16, 10:49
" />podlaczam sie pod post Silniczk`a. gdzie greedy za taka cene mozna nabyc

pzdr



elmer - 2007-03-16, 12:02
" />W ogóle odpuściłbym temat uturbiania silnika D16 DOHC, bo on się nie nadaje się do tego typu modyfikacji (słabe panewki, dość duży CR przy tej konstrukcji głowicy i słaby dostęp do części).

Lepiej zeswapować D16Z2 (lub A6) i wtedy uturbić.

Z tego zestawu do wzięcia jest intercooler, orurowanie i kolektor (który i tak trzeba obspawać). Reszta w kilbel (to turbo to chińskie gówno).

A więc potrzebujesz jeszcze wtryskiwaczy, sterowania (elektroniki), turbiny, przerobienia kolektora pod konkretne turbo, wskaźników, blow-offa, dorobienia smarowania i chłodzenia turbiny, no i to wszystko zamontować i wystroić. W strojeniu są dwie sensowne opcje - remap ECU lub przejście na OBD1 i Hondata.

Odpuść ten zestaw, bo nie warto tyle płacić za intercooler i kolektor.



Silniczek - 2007-03-16, 13:29
" />Jak swapowac to juz na B16, ale widze ze nie ma to jednak sensu.
Gdzies (chyba na tym forum nawet) czytalem ze dobre rozwiazanie to D16A9+turbo bo ten silnik ma niska kompresje i do 0.5 bar mozna smialo pompowac i bedzie z tego +/- 200 koni co by mi w zupelnosci wystarczylo w tym aucie.
Sam juz nie wiem co robic. Chce miec furke z turbo, zawsze chcialem hehe.
Ale nie chce mi sie chyba jej az tak zeby w tej Hondzie co mam robic swapa D16 na D16 i to uturbiac. Lipa bedzie ze znalezieniem silnika, szybciej juz znajde B16A1 albo cale EE/EF9, a koszt swapa B16A1+to co wydalem na auto(bez turbo) bedzie rowny ceny EE/EF9. Wiec chyba odpuszcze sobie uturbianie tego...



pltz - 2007-03-16, 14:08
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu