Twarde seryjne srężyny-czy istnieje cos takiego?
Panfillo - 2010-02-26, 22:21
" />Tak jak w temacie. Ponieważ amory z tyłu powiedziały już papa zacząłem się zastanawiać nad jakaś zawiechą.
Ponieważ jakiekolwiek gleby mnie średnio interesują na naszych dziurawych, pełnych niespodzianek drogach jednak z drugiej strony nie chcą się za bardzo kłaść w szybszych zakrętach to pomyślałem o setupi'ie takim jak; twardsza o seryjnej długości sprężyna plus jakiś amor typu KYB excel -g (dla odrobiny komfortu). Sam nie wiem czy to w ogóle zadziała jednak mam pytanie.... czy istnieją w ogóle takie sprężyny o jakich wyżej pisałem?
ThePowerOfDreams - 2010-02-27, 09:32
" />mozesz zakpupic -25mm, nie odczujesz zmiany w polozeniu auta... ale teraz pytanie, jesli nie chcesz gelby przez dziury...to na kazdej tawrdszej sprezynie bedziesz czuc je... nie ma sportowego rozwiazania komfortowego... chyba, ze tak jak piszesz i do tego seryny spring.
peroni - 2010-02-27, 10:02
" />Tak jak piszesz te Kayaby + seryjna sprężyna i żółty poliuretan
Panfillo - 2010-02-27, 13:40
" />No tak ale seryjna sprężyna jest miękka. Wydaje mi się, że nie ma działania progresywnego i w związku z między innymi tym faktem na zakrętach będę się pokładał. A bardzo nie lubie tego zjawiska.
kirpek - 2010-02-27, 16:47
" />ja mam seryjny spring i progresywny amor i auto prowadzi się świetnie (wcześniej było 60/40) aby auto w zakrętach się nie kładło to nie springi czy amory tylko STABILIZATORY :p
ja polecam set up seryjne springi + twardy amor
peroni - 2010-02-27, 17:37
" />dokładnie , seria spring twardy amor i zólte poli , stabilizatory , rozporka przod tyl i niebedzie sie kładł , te poli naprawde działają cuda z twardoscia zawieszenia
przy takim setupie mozesz spokojnie włorzyć na dół jakiś trapez zeby spiać cały przód , do tego pare rułek na tył i spawnać x bara i bedzie wypas
Panfillo - 2010-02-27, 19:49
" />Peroni nie rozpędzaj się. Ja po prostu potrzebuje zawieszenia do szybkich zmian pasa ruchu. Na ulice nie będę wykładał auta rurami które przydałby mi się dopiero gdzieś na wyższych stopniach zaawansowania jazdy autem. Jakieś 3 rozpórki i stabilizator z tyłu wystarczy.
Ok. Utwardzone amory... macie na myśli KYB ultra sr, B b8, czy może coś z nizin tuningowych typu TA technix, MTS technix (choć słyszałem, że te dwie ostatnie to jedno i to samo) ?
Tankian - 2010-02-27, 20:30
" />z tego co wiem to spring z ee jest ciut twardszy
peroni - 2010-02-27, 20:36
" />
Tankian - 2010-02-27, 20:40
" />czy nizszy to nie wiem, twardzy jest na pewno
Panfillo - 2010-02-27, 21:08
" />A czy może znacie jakiegoś producenta który rozróżnia te dwa modele aut produkując sprężyny?
Patrzę teraz na ofertę IC i np springi KYB są identyko dla EDka i EE Lejsfors też a 4 max'ów nie ma . Eibach rozróżnia te auta i sprężyny jedynie w cenie oferując komplety sprężyn -30/-30.
A co do MTS/TA i inny shit.... znacie kogoś kto może założył amora tej firmy do seryjnej sprężyny?
peroni - 2010-02-27, 21:24
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Panfillo - 2010-02-26, 22:21
" />Tak jak w temacie. Ponieważ amory z tyłu powiedziały już papa zacząłem się zastanawiać nad jakaś zawiechą.
Ponieważ jakiekolwiek gleby mnie średnio interesują na naszych dziurawych, pełnych niespodzianek drogach jednak z drugiej strony nie chcą się za bardzo kłaść w szybszych zakrętach to pomyślałem o setupi'ie takim jak; twardsza o seryjnej długości sprężyna plus jakiś amor typu KYB excel -g (dla odrobiny komfortu). Sam nie wiem czy to w ogóle zadziała jednak mam pytanie.... czy istnieją w ogóle takie sprężyny o jakich wyżej pisałem?
ThePowerOfDreams - 2010-02-27, 09:32
" />mozesz zakpupic -25mm, nie odczujesz zmiany w polozeniu auta... ale teraz pytanie, jesli nie chcesz gelby przez dziury...to na kazdej tawrdszej sprezynie bedziesz czuc je... nie ma sportowego rozwiazania komfortowego... chyba, ze tak jak piszesz i do tego seryny spring.
peroni - 2010-02-27, 10:02
" />Tak jak piszesz te Kayaby + seryjna sprężyna i żółty poliuretan
Panfillo - 2010-02-27, 13:40
" />No tak ale seryjna sprężyna jest miękka. Wydaje mi się, że nie ma działania progresywnego i w związku z między innymi tym faktem na zakrętach będę się pokładał. A bardzo nie lubie tego zjawiska.
kirpek - 2010-02-27, 16:47
" />ja mam seryjny spring i progresywny amor i auto prowadzi się świetnie (wcześniej było 60/40) aby auto w zakrętach się nie kładło to nie springi czy amory tylko STABILIZATORY :p
ja polecam set up seryjne springi + twardy amor
peroni - 2010-02-27, 17:37
" />dokładnie , seria spring twardy amor i zólte poli , stabilizatory , rozporka przod tyl i niebedzie sie kładł , te poli naprawde działają cuda z twardoscia zawieszenia
przy takim setupie mozesz spokojnie włorzyć na dół jakiś trapez zeby spiać cały przód , do tego pare rułek na tył i spawnać x bara i bedzie wypas
Panfillo - 2010-02-27, 19:49
" />Peroni nie rozpędzaj się. Ja po prostu potrzebuje zawieszenia do szybkich zmian pasa ruchu. Na ulice nie będę wykładał auta rurami które przydałby mi się dopiero gdzieś na wyższych stopniach zaawansowania jazdy autem. Jakieś 3 rozpórki i stabilizator z tyłu wystarczy.
Ok. Utwardzone amory... macie na myśli KYB ultra sr, B b8, czy może coś z nizin tuningowych typu TA technix, MTS technix (choć słyszałem, że te dwie ostatnie to jedno i to samo) ?
Tankian - 2010-02-27, 20:30
" />z tego co wiem to spring z ee jest ciut twardszy
peroni - 2010-02-27, 20:36
" />
Tankian - 2010-02-27, 20:40
" />czy nizszy to nie wiem, twardzy jest na pewno
Panfillo - 2010-02-27, 21:08
" />A czy może znacie jakiegoś producenta który rozróżnia te dwa modele aut produkując sprężyny?
Patrzę teraz na ofertę IC i np springi KYB są identyko dla EDka i EE Lejsfors też a 4 max'ów nie ma . Eibach rozróżnia te auta i sprężyny jedynie w cenie oferując komplety sprężyn -30/-30.
A co do MTS/TA i inny shit.... znacie kogoś kto może założył amora tej firmy do seryjnej sprężyny?
peroni - 2010-02-27, 21:24
" />