Wałek z d14a1 do d13b1
fokus - 2007-11-24, 16:12
" />witam słyszalem ze da rade załocyc wałek rozrzadzu z d14a1 do d13b1 czy to cos daje???? czy ktos takie cos ma zrobione jakie efekty????
G-Unit - 2007-11-24, 16:17
" />Da rade założyć. Daje efekty.
Przykład:
http://itm.pcz.pl/~jogal/0-100zdolotem.avi
(wałek D14 + mody gaźnika + dolot + wydech)
fokus - 2007-11-24, 19:22
" />
G-Unit - 2007-11-24, 19:48
" />Krzywki w wałku d14a1 są gdzieś o 1mm wyższe niż w wałku od d13. Ogólnie wałek z D14 jest taki sam jak z d15b3/b4. Tutaj masz wzniosy krzywek w D-seriach:
Do zmiany potrzebujesz sam wałek (no chyba że ktoś będzie chciał sprzedać całą głowicę). No i warto zaopatrzyć się w nową uszczelkę pokrywy zaworów żeby potem nie było wycieków
fokus - 2007-11-25, 09:20
" />
stealth - 2007-11-25, 11:21
" />Nie, potrzebujesz wałka z silnika gaźnikowego - inne rozwiązanie pompy paliwowej.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
fokus - 2007-11-24, 16:12
" />witam słyszalem ze da rade załocyc wałek rozrzadzu z d14a1 do d13b1 czy to cos daje???? czy ktos takie cos ma zrobione jakie efekty????
G-Unit - 2007-11-24, 16:17
" />Da rade założyć. Daje efekty.
Przykład:
http://itm.pcz.pl/~jogal/0-100zdolotem.avi
(wałek D14 + mody gaźnika + dolot + wydech)
fokus - 2007-11-24, 19:22
" />
G-Unit - 2007-11-24, 19:48
" />Krzywki w wałku d14a1 są gdzieś o 1mm wyższe niż w wałku od d13. Ogólnie wałek z D14 jest taki sam jak z d15b3/b4. Tutaj masz wzniosy krzywek w D-seriach:
Do zmiany potrzebujesz sam wałek (no chyba że ktoś będzie chciał sprzedać całą głowicę). No i warto zaopatrzyć się w nową uszczelkę pokrywy zaworów żeby potem nie było wycieków
fokus - 2007-11-25, 09:20
" />
stealth - 2007-11-25, 11:21
" />Nie, potrzebujesz wałka z silnika gaźnikowego - inne rozwiązanie pompy paliwowej.