wielopunkt do d15b2 - plusy i minusy
ppiotrek - 2008-12-08, 17:11
" />Cześć!
Wspólnie z Grześkiem zastanawiamy się czy są jakieś minusy jeżdżenia na wielopunkcie z silnikiem d15b2. Wiadomo, że będzie przyrost mocy. Jednak czy to nie wpłynie niekorzystnie na silnik? Istnieje możliwość zatarcia silnika?
Będziemy wdzięczni za każdą wypowiedź. Szczególnie od osób, które miały styczność z takim zestawem
Pozdrawiam,
Piotrek
grzesiek84 - 2008-12-08, 17:16
" />no właśnie jak się silnik sprawuje po tej przeróbce po dłuższym czasie eksploatacji? za każda odpowiedż dziękujemy
matiass87 - 2008-12-08, 17:19
" />Niee.. minusów to raczej w tym nie ma
Silnika nie zatrzesz przez to że przybedzie mu pare koni i troche momentu.
Seryjnie silniki wytrzymują nawet jakieś małe soft turbo bez kucia
Ja osobiscie nie mam w swoim autku wielopunktu (mam D15B2) ale wszyscy których znam a mają są z tego zadowoleni
ppiotrek - 2008-12-08, 19:35
" />Niech ktoś się wypowie kto jeździ na wielopunkcie dłuższy czas. Nie wpłynęło to na żywotność motoru? Trzeba dobrze wybadać teren
jezyk_05 - 2008-12-08, 21:09
" />zywotnosc by sie skrocila jkabys silnik mial pogrzebany jak w forumule 1 na jakis extremalnych gratach, zwykly kolektor ssacy w zaden sposob nie wplynie na zywotnosc Twojego motoru
Panfillo - 2008-12-09, 10:25
" />Kurde no nie doszedłem do etapu wielopunktu bo juz go opchnąłem ale wydaję mi się że poprzez tą modyfikacja silnik w bardziej optymalny sposób rozwija swoją moc. Mówię tu oczywiście o normalnej jeżdzie po tej modyfikacji.
Można w ogóle auta nie przerabiać i cały czas jeździć pod po czerwonym polu i tez się silnik przewróci na plecy.
Szybik - 2008-12-09, 10:56
" />Przecież Honda wypuszczała D15 z wielopunktem montowanym fabrycznie. D15B7 o zawrotnej mocy 105 koni.
grzesiek84 - 2008-12-09, 16:30
" />racja, szczerze zapomniałem że w ogóle taki silnik był
jasiekk - 2008-12-09, 20:32
" />a ja jestem nie zadowolony! bo spodziewałem sie więcej
zrobiłem juz pond 10k km na wielopunkcie i w trasie zauwazyłem mniejsze spalanie!:)
Krychu - 2008-12-09, 20:39
" />no i to jest to, wiekszy pałer i mniejsze spalanie
a ja mam nadal dual pointa
grzesiek84 - 2008-12-09, 20:41
" />ppiotrek robimy w przyszłym roku moda
ppiotrek - 2008-12-13, 21:20
" />a ja mam jeszcze takie małe pytanie.
jeśli mówimy o swapie mpfi do d15b2, to jaki najlepiej byłoby założyć wtrysk? jest jakaś różnica, między wielopunktem z d15b7, a dla przykładu d16y3? zastanawiam się na co polowaćzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
ppiotrek - 2008-12-08, 17:11
" />Cześć!
Wspólnie z Grześkiem zastanawiamy się czy są jakieś minusy jeżdżenia na wielopunkcie z silnikiem d15b2. Wiadomo, że będzie przyrost mocy. Jednak czy to nie wpłynie niekorzystnie na silnik? Istnieje możliwość zatarcia silnika?
Będziemy wdzięczni za każdą wypowiedź. Szczególnie od osób, które miały styczność z takim zestawem
Pozdrawiam,
Piotrek
grzesiek84 - 2008-12-08, 17:16
" />no właśnie jak się silnik sprawuje po tej przeróbce po dłuższym czasie eksploatacji? za każda odpowiedż dziękujemy
matiass87 - 2008-12-08, 17:19
" />Niee.. minusów to raczej w tym nie ma
Silnika nie zatrzesz przez to że przybedzie mu pare koni i troche momentu.
Seryjnie silniki wytrzymują nawet jakieś małe soft turbo bez kucia
Ja osobiscie nie mam w swoim autku wielopunktu (mam D15B2) ale wszyscy których znam a mają są z tego zadowoleni
ppiotrek - 2008-12-08, 19:35
" />Niech ktoś się wypowie kto jeździ na wielopunkcie dłuższy czas. Nie wpłynęło to na żywotność motoru? Trzeba dobrze wybadać teren
jezyk_05 - 2008-12-08, 21:09
" />zywotnosc by sie skrocila jkabys silnik mial pogrzebany jak w forumule 1 na jakis extremalnych gratach, zwykly kolektor ssacy w zaden sposob nie wplynie na zywotnosc Twojego motoru
Panfillo - 2008-12-09, 10:25
" />Kurde no nie doszedłem do etapu wielopunktu bo juz go opchnąłem ale wydaję mi się że poprzez tą modyfikacja silnik w bardziej optymalny sposób rozwija swoją moc. Mówię tu oczywiście o normalnej jeżdzie po tej modyfikacji.
Można w ogóle auta nie przerabiać i cały czas jeździć pod po czerwonym polu i tez się silnik przewróci na plecy.
Szybik - 2008-12-09, 10:56
" />Przecież Honda wypuszczała D15 z wielopunktem montowanym fabrycznie. D15B7 o zawrotnej mocy 105 koni.
grzesiek84 - 2008-12-09, 16:30
" />racja, szczerze zapomniałem że w ogóle taki silnik był
jasiekk - 2008-12-09, 20:32
" />a ja jestem nie zadowolony! bo spodziewałem sie więcej
zrobiłem juz pond 10k km na wielopunkcie i w trasie zauwazyłem mniejsze spalanie!:)
Krychu - 2008-12-09, 20:39
" />no i to jest to, wiekszy pałer i mniejsze spalanie
a ja mam nadal dual pointa
grzesiek84 - 2008-12-09, 20:41
" />ppiotrek robimy w przyszłym roku moda
ppiotrek - 2008-12-13, 21:20
" />a ja mam jeszcze takie małe pytanie.
jeśli mówimy o swapie mpfi do d15b2, to jaki najlepiej byłoby założyć wtrysk? jest jakaś różnica, między wielopunktem z d15b7, a dla przykładu d16y3? zastanawiam się na co polować