wnetrze DPm FI
Jamin - 2007-08-19, 19:17
" />witam,niedlugo planuje wykonac operacje d15b1-->d15b2:)
czy ma sens dodatkowo usuniecie tej blaszki, ktora na zdjeciu zaznaczylem?
wyraznie tamuje ona przeplyw powietrza
z gory dzieki za odpowiedzi... pozdrawiam
stealth - 2007-08-19, 21:39
" />[ot]O, to we wtryskach też takie mają
W gaźnikowcu można usunąć, efektów negatywnych nie zaobserwowano. [/ot]
Grzesiek - 2007-08-30, 08:10
" />wczoraj posatnowilem ze przeczyszcze sobie przepustnice , nie mialem co robic, odkrecam pokrywe a tu jakas blaszka obejzalem ja i doszedlem do wniosku ze blokuje mi przeplywu cnajmnie polowe do przepustnicy wiec wyjalem ja i powiem wam ze mam oszalamiajace rezultaty, lepiej sie wkrece i wogole inaczej jedzie jakby dostal z pare koni, balem sie ze bedzie wiecej palil jak bedzie dostawal teraz wiecej powietrza to zle wysteruje mieszanke ale jest ok check engine sie nie zapala jedzie o wiele lepiej
Grzehurra - 2007-08-30, 09:27
" />hmm, ja jak mialem jeszcze dwupunkt to tez wyjalem ta blaszke, ale nie powiedzialbym ze efekty byly tak porazajace
zico - 2007-08-31, 11:03
" />ja tez smigam bez blaszki
drakaa - 2007-08-31, 13:09
" />
noofaq - 2007-08-31, 13:11
" />to ja sobie też wyciągnę
opornick - 2007-08-31, 13:49
" />ta blaszka jest pewnie po to zeby zawirowywac powietrze zeby lepiej sie rozprowadzalo z benzyna w kanalach dolotowych. ja tez jezdze bez niej. roznica ... nieodczuwalna
xkarol - 2007-08-31, 15:48
" />dokladnie tak jak kolega wyzej napisal ... hmm kiedys myslalem o wyjeciu, ale stwierdzilem ze lepiej bedzie jak to powietrze bedzie wpadac "bardziej ulozone", z ciekawosci wyjme i sprawdze ...
drakaa - 2007-09-01, 08:39
" />ja tez już wyciągnąłem tą blaszke. Szczerze to nic się nie zmieniło. Wole ją zamontować z powrotem... skoro inżynierowie hondy ją tam wrzucili to po coś ona tam musi być. A jeżeli to nic nie daje to po co to ruszać. Niech bedzie jak było.
C00li - 2007-09-02, 18:48
" />A ja ta blaszke wyciagnalem i pierwszego wieczoru wszystko ok, troche glosniejszy. Na drugi dzien nie chcial sie wkrecac i dlawil sie z dolu. Po postoju mialem problemy z odpaleniem, dopiero po wdepnieciu gazu w podloge ruszyl. Na swiatlach jak spadaly obroty to gasl, wiec musialem trzymac powyzej 2500 obr., dopiero jak wlaczyl sie tryb awaryjny to dalo sie normalnie jechac. Po powrocie do domu wlozylem blaszke z powrotem, zresetowalem kompa i wszystkie dolegliwosci jak reka odjal Wczesniej i teraz zadnych problemow z silnikiem! Bez blaszki wyskakiwal blad przepustnicy/silnika krokowego.
grajos - 2007-09-02, 21:19
" />To ja mam chyba podobne objawy.Nie chce jechac z dołu ale pozatym jest ok,nie wywala zadnego błędu. Jutro założe ją z powrotem.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Jamin - 2007-08-19, 19:17
" />witam,niedlugo planuje wykonac operacje d15b1-->d15b2:)
czy ma sens dodatkowo usuniecie tej blaszki, ktora na zdjeciu zaznaczylem?
wyraznie tamuje ona przeplyw powietrza
z gory dzieki za odpowiedzi... pozdrawiam
stealth - 2007-08-19, 21:39
" />[ot]O, to we wtryskach też takie mają
W gaźnikowcu można usunąć, efektów negatywnych nie zaobserwowano. [/ot]
Grzesiek - 2007-08-30, 08:10
" />wczoraj posatnowilem ze przeczyszcze sobie przepustnice , nie mialem co robic, odkrecam pokrywe a tu jakas blaszka obejzalem ja i doszedlem do wniosku ze blokuje mi przeplywu cnajmnie polowe do przepustnicy wiec wyjalem ja i powiem wam ze mam oszalamiajace rezultaty, lepiej sie wkrece i wogole inaczej jedzie jakby dostal z pare koni, balem sie ze bedzie wiecej palil jak bedzie dostawal teraz wiecej powietrza to zle wysteruje mieszanke ale jest ok check engine sie nie zapala jedzie o wiele lepiej
Grzehurra - 2007-08-30, 09:27
" />hmm, ja jak mialem jeszcze dwupunkt to tez wyjalem ta blaszke, ale nie powiedzialbym ze efekty byly tak porazajace
zico - 2007-08-31, 11:03
" />ja tez smigam bez blaszki
drakaa - 2007-08-31, 13:09
" />
noofaq - 2007-08-31, 13:11
" />to ja sobie też wyciągnę
opornick - 2007-08-31, 13:49
" />ta blaszka jest pewnie po to zeby zawirowywac powietrze zeby lepiej sie rozprowadzalo z benzyna w kanalach dolotowych. ja tez jezdze bez niej. roznica ... nieodczuwalna
xkarol - 2007-08-31, 15:48
" />dokladnie tak jak kolega wyzej napisal ... hmm kiedys myslalem o wyjeciu, ale stwierdzilem ze lepiej bedzie jak to powietrze bedzie wpadac "bardziej ulozone", z ciekawosci wyjme i sprawdze ...
drakaa - 2007-09-01, 08:39
" />ja tez już wyciągnąłem tą blaszke. Szczerze to nic się nie zmieniło. Wole ją zamontować z powrotem... skoro inżynierowie hondy ją tam wrzucili to po coś ona tam musi być. A jeżeli to nic nie daje to po co to ruszać. Niech bedzie jak było.
C00li - 2007-09-02, 18:48
" />A ja ta blaszke wyciagnalem i pierwszego wieczoru wszystko ok, troche glosniejszy. Na drugi dzien nie chcial sie wkrecac i dlawil sie z dolu. Po postoju mialem problemy z odpaleniem, dopiero po wdepnieciu gazu w podloge ruszyl. Na swiatlach jak spadaly obroty to gasl, wiec musialem trzymac powyzej 2500 obr., dopiero jak wlaczyl sie tryb awaryjny to dalo sie normalnie jechac. Po powrocie do domu wlozylem blaszke z powrotem, zresetowalem kompa i wszystkie dolegliwosci jak reka odjal Wczesniej i teraz zadnych problemow z silnikiem! Bez blaszki wyskakiwal blad przepustnicy/silnika krokowego.
grajos - 2007-09-02, 21:19
" />To ja mam chyba podobne objawy.Nie chce jechac z dołu ale pozatym jest ok,nie wywala zadnego błędu. Jutro założe ją z powrotem.