ďťż

Wymiana kierownicy na sportową



DODi - 2006-02-14, 18:14
" />Najpierw nalezy wyciągnąć z kierownicy znaczek Hondy pod którym ukrywa się śruba mocująca kierownicę. Następnie kluczem nasadkowym (19-stka) z przedłużeniem odkręcamy kierownicę:



Następnie przykręcamy kieronicę do naby 6 śrubkami imbusowymi....

Zakładamy kierownice do kolumny i lekko dokrecamy....

Teraz czeka nas kilka prób ustawienia kierownicy, żeby była idealnie równo. Nalezy przejechać sie i ustawiac kierownice przesuwając nabe o odpowiedni kąt w kierunku przeciwnym do kierunku ściagania auta, gdy kierownice trzymamy prosto....No chyba ze nam auto sciąga

Gdy juz znajdziemy odpowiednią pozycję dokrecamy mocno kierownicę:



Następnie podłaczamy klakson z kierownicy/naby i wszystko gotowe !!!

Efekt końcowy:



Powodzenia




wh00per - 2006-02-22, 11:13
" />heh mam taka sama kierownice i chcieli mi za nia zabrac dowod rejestracyjny:( podobno trzeba miec jakies specjalne zezwolenie (na szczescie prowadzila moja siostra:P) wiec miejcie to na uwadze przy montazu



DODi - 2006-02-22, 11:15
" />Nie mieli prawa - ta kierownica ma atest na rynek europejski. jest wybity na drugiej stronie kierownicy Ale spoko - mnie zabrali za zagłosny tłumik ultera - bo powiedzieli ze ultery sa zakazane i nie mozna miec ;D



wh00per - 2006-02-22, 23:28
" />no widzisz a na forum civicklub.pl pisza mi ze nie moze miec mniej niz 35cm srednicy, uruchomilem dzis znajomego ma sie dowiedziec u jakiegos komendanta drogowki w warszawie co i jak i bede wszycho wiedzial, a jak nie to bede musial poleciec w ciula i sobie poprostu nadrukuje logo hondy na klaksonie i zaloze sie ze juz sie nie przyczepia;p




Scroodge - 2006-02-23, 07:31
" />haha dobry pomysl ale jak by Twoj komendant dal jkakis cynk to napisz

pozdr



DODi - 2006-02-23, 07:33
" />Dokładnie bo 35 cm to troszku dużo. Nie wierze w to zabardzo. Ja i tak wkładam moja momo i ne ma bata - wszystkie momo maja atest uznawany w całej europie. A z tego co kojarze to my chyba jestesmy w Unii Europejskiej !!



wh00per - 2006-02-23, 09:29
" />ja mam jakas firme D&W ale wydaje mi sie ze to nie jest jakas podroba z reszta znalazlem to : http://www.duw.de/ i kontakt do polskiego przedstawiciela handlowego i on mi powiedzial ze wystarczy homologacja wlasnie ta na spodzie kierownicy, no ale on powie wszystko zeby swoja kierownice pochwalic wiec wierzyc za bardzo mu nie moge;p



DODi - 2006-02-23, 10:00
" />Nie - naprawde jesli masz wybite n kierownicy atest np. Tuv to kiera jest dopuszczona do ruchu drogowego. A firma D&W robi z tego co wiem kierownice z atestami....



Sebisz111 - 2006-03-04, 18:41
" />



DODi - 2006-03-04, 19:27
" />Dokładnie - tylko ja wprowadziłem w bład - tu chodzi dokładnie o homologacje a nie o atest... Ale wcale nie trzeba miec papierka na to, bo też rozmawiałem z policjantami o tym.... Wystarczy że jest wybite na kierownicy i nabie, badź innej rzeczy jaką zmieniamy. Naby i tak nie sprawdza, ale radzę kupić taka min za 100 zł, bo tu chodzi o nasze bezpieczeństwo...



Grzehurra - 2007-12-13, 19:29
" />a czy ktos wie co ma byc dokladnie wybite na kierownicy?
nie to ze chce bic sam , kolega ma momo i nabite jest E1, czy E2 w kolku, czy o to chodzi?



dsgner - 2007-12-14, 08:08
" />E to homologacja europejska chyba
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu