ďťż

wywala płyn ze zbiorniczka!



kubczyk - 2009-07-30, 15:10
" />Witam!! Wywala mi płyn zbiorniczkiem wyrównawczym, zaczęło sie to dziać od momentu kiedy wlałem uszczelniacz do chłodnic. Pompa wody wymieniona, termostat wyjęty, i nadal sie tak dzieje. Uszczelka pod głowicą była wymieniana niecały rok temu. Dziwi mnie jedna rzecz ze pomimo wyjęcia termostaty silnik jakby działał jedynie na małym obiegu, chyba ze uszczelka jest już w takim stanie ze daje takie ciśnienie




adamac - 2009-07-30, 15:12
" />udszczelka pod głowicą



Okus - 2009-07-30, 15:22
" />ja mialem to samo tylko ze mi nie wywalalo plynu tylko szczelił wąż te U co laczy kolektor z blokiem potem wymienilem odpalilem przejechalem sie patrze a weze popuchniete tez mysle termostat wyjelem nic nie dalo pompa tez nic nie dalo ... zmienilem korek na nieszczely jezdzilem dwa tyg z dolewaniem wody ... az wkoncu rozebralem glowice i niespodzianka az dziura w uszczelce byla ...



kubczyk - 2009-07-30, 15:52
" />ciężko samemu z ta uszczelka sobie poradzić, czy da rade. Najgorzej pewnie z paskiem rozrządu.




adamac - 2009-07-30, 16:02
" />No trochę zabawy jest.. IMHO ja wymienilbym sam, a głowice zawiozł do sprawdzenia splanowania. O uszczelkach jest parę tematów, trochę poszukaj. Powodzenia



Okus - 2009-07-30, 20:02
" />ja wiem nie jest to az takie straszne radze tak :
odkreć kolektor ssacy bedziesz mial tylko maly problem z jedna srubką na srodku od dolu ale da rade to zrobic ... wysun sobie kolektor delikatnie bo mozna uratowac uszczelke nastepnie rozkrec obudowe rozrządu napunktuj sobie na na glowicy jakis punkt zeby zgadal sie z ktoryms znakiem na kolku zebys wiedzial o co chodzi (jesli nie ustawiales nigdy rozrządu tak jest najlatwiej) potem pokrywa zaworu out ,sruby out i glowica do gory ... wyczysc ja ladnie nozykiem delikatnie zdrap pozostalosci uszczelki ... (moim zdniem tak jesli glowica nie ma uszkodzen wżerów rys przetarc itp nie jest konieczne planowanie choc mozna to zrobic zawsze lepiej ,ale jesli ktos oszczedza to nie musi ja nie robilem ... u nas dokrecamy tylko mocniej glowiec u siebie dokrecalem akorat na niecale 9kg i wszystko gra ) potem nowa uszczelka pasek na swoje miejsce odpalaj i smigaj dalej



v-rod - 2009-07-31, 08:58
" />planowanie i sprawdzenie szczelnosci to konieczne, chyba że chcesz jeszcze raz rozkręcac i kase wywalać na uszczelki~!!! wywalona uszczelka to musi byc jakis powód, szczelnosc koło 80zł i planowanie też wiec 160zł to nie tak dużo, a masz pewnosc że pochodzi, odrazu sprawdź w jakim stanie gniazda zaworów oraz prowadnice, jakby co to mam głowice do D15b2, jakby cos to PW



Bonio_EQ - 2009-08-03, 08:22
" />napewno uszczelka,mi sie silnik tez tak gotowac zaczynal ze wytwarzalo sie takie cisnienie ze wywalalo korek od zbiorniczka wyrownawczego i walila tamtedy para i plyn sie wylewal... zmartwie Cie ale potwierdzam to co koledzy pisali,uszczelka do roboty



v-rod - 2009-08-03, 20:59
" />Lepiej też wymienic szpilki bo napewno nie 1 raz uszczelka bedzie robiona, a szpilki mogą byc juz rozciągnięte



fokus - 2009-08-04, 04:39
" />Ja tak miałem jak wlałem uszczelniacz do chłodnic i przez to zapchała mi się chłodnica. Byłem u kolesia który naprawia chłodnice i powiedział mi ze do hond nie leje sie takich rzeczy bo zapychają. Wymieniłem na nowa i wszystko było ok.



PePo - 2009-08-04, 11:29
" />Ja wsypałem proszek ponieważ miałem małą dziurkę i od ponad roku jest wszystko ok nawet po 3-4 wymianach płnów wiec nie tu tkwi problem Wymień uszczelke i tak jak moi przedmówcy mówili planowanie jest konieczne, gdbyś wymieniał z takiego powodu że musiałeś poprostu wymienić tłoki lub pierścienie to niekoniecznie ale jesli wymieniasz bo Ci ja wywaliło to tak.
Jeśli chodzi o uszczelke to kup metalową niemieckiej firmy Erling i naprawde bedziesz miał spokój ja za taką dałem 129zł.
Pzdr.



Dzida - 2009-08-13, 01:29
" />pfffffff.

Zimą padła mi chłodnica. A że byłem

a) bez kasy
b) młody i głupi
c) zbyt ambitny
d) malo zdecydowany
e) potrzebowałem samochodu

Kapało sobie kapalo, dolewałem co i rusz do chłodnicy wody zdemineralizowanej. I tak przejeździłem na tej wodzie 3 miesiące - przyznaje się - przegrzewając kilka razy silnik.

Ostatnio objawy były takie, że po zalaniu wszystkiego do pełna na nowej chłodnicy (wodą - bo miałem to jeszcze raz za pare dni rozbierać, żeby wymienić termostat), odpowietrzeniu i uzupełnieniu poziomu płynu w wyrównawczym miałem zonk - gasiłem silnik i wywalało mi wodę z wyrównawczego. Myślałem, że przez przegrzanie silnika (chodzi na gazie, ma ponad 400000 przebiegu, nigdy nie wymieniana uszczelka pod czapką) padła mi uszczelka.

Wymieniłem termostat, wymieniłem korek chłodnicy, wymieniłem wodę na dobry płyn - dzisiaj leciałem 20 minut z gazem w podłoge (czyli obroty non stop ponad 5000 obrotów), zrobilem już 500 kilometrów - jest dobrze.

Zamiast wymieniać uszczelki pod chłodnicą wymieńcie jej korek. Może pomoże, moim zdaniem problem może tkwić tutaj
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu