Za mocno naciągnięty pasek alternatora
golem - 2007-06-26, 09:09
" />Czy za mocno naciągnięty pasek alternatora może być przyczyną buczenia w alternatorze?
Jakiś czas temu mechanior wymieniał mi pasek klinowy przy alternatorze. Wydaje mi się, że od tamtego czasu gnębi mnie problem. Po całkowitym rozgrzaniu silnika (aż do włączenia wentyla) i po włączeniu np. świateł, z alternatora dochodzi buczenie, a silnik wchodzi na trochę za niskie obroty (ok. 500). Po wyłączeniu świateł buczenie ustaje. Czy jest taka opcja, że za mocno naciągnięty (lub może za słabo) pasek może powodować takie objawy? A może akurat tak się zbiegło w czasie, że altek po prostu się kończy. Co o tym myślicie?
beddom - 2007-06-26, 09:23
" />bardziej prawdopodobne ze masz juz alternator wyjebany i przy obciazeniu nie daje rady - prawdopodobnie beda to szczotki.
golem - 2007-06-27, 18:49
" />Hmm, hmm. Byłem w Carpie (autoryzowany serwis Hondy we Wrocławiu). Zbadali napięcia, osłuchali opukali i stwierdzili, że wszystko ok. Ewentualnie trzeba podregulować lekko silnik (zawory, obroty, poluzować rozrząd). Stwierdzili także po zapachu, po otwarciu maski, że pod Hanią lubią sypiać koty
noofaq - 2007-06-27, 19:08
" />[ot] pod moją mój kot uwielbia [/ot]
kosa - 2007-06-27, 19:19
" />spadajace obroty ..dlamnie regulator , a buczenie to łożysko
Dzilas - 2007-06-27, 21:19
" />za mocno naciagniety pasek alternatora powoduje wysypanie w nim lozyska. wiec i buczenie mozliwezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
golem - 2007-06-26, 09:09
" />Czy za mocno naciągnięty pasek alternatora może być przyczyną buczenia w alternatorze?
Jakiś czas temu mechanior wymieniał mi pasek klinowy przy alternatorze. Wydaje mi się, że od tamtego czasu gnębi mnie problem. Po całkowitym rozgrzaniu silnika (aż do włączenia wentyla) i po włączeniu np. świateł, z alternatora dochodzi buczenie, a silnik wchodzi na trochę za niskie obroty (ok. 500). Po wyłączeniu świateł buczenie ustaje. Czy jest taka opcja, że za mocno naciągnięty (lub może za słabo) pasek może powodować takie objawy? A może akurat tak się zbiegło w czasie, że altek po prostu się kończy. Co o tym myślicie?
beddom - 2007-06-26, 09:23
" />bardziej prawdopodobne ze masz juz alternator wyjebany i przy obciazeniu nie daje rady - prawdopodobnie beda to szczotki.
golem - 2007-06-27, 18:49
" />Hmm, hmm. Byłem w Carpie (autoryzowany serwis Hondy we Wrocławiu). Zbadali napięcia, osłuchali opukali i stwierdzili, że wszystko ok. Ewentualnie trzeba podregulować lekko silnik (zawory, obroty, poluzować rozrząd). Stwierdzili także po zapachu, po otwarciu maski, że pod Hanią lubią sypiać koty
noofaq - 2007-06-27, 19:08
" />[ot] pod moją mój kot uwielbia [/ot]
kosa - 2007-06-27, 19:19
" />spadajace obroty ..dlamnie regulator , a buczenie to łożysko
Dzilas - 2007-06-27, 21:19
" />za mocno naciagniety pasek alternatora powoduje wysypanie w nim lozyska. wiec i buczenie mozliwe