ZACIĘTE SSANIE D14A1
Power Tuning - 2008-02-09, 00:41
" />Witajcie. Kupiłem 4gen z D14A1 i juz pierwszego dnia problem obroty 2.8 rpm.
Linka od ssania chodzi lamkpa sie zapala, nawet mechanizm jak obserwowalem pracuje chyba ? normlanie a mimo to obroty sa jak na maxymalnym ssaniu. Jak sie pozbyc tego problemu. Czytalem tematy na forum o d14 WSZYSTKIE PODCISNIENIA SA PODLACZONE.
Mam ten elektrozwor sterujacy podcisnieniem ale nie wiem czy to jego wina.
Moze ktos mi dac fote taka z bliska jak to powinno wszystko poprawnnie wygladac na wylaczonym ssaniu ?
Poza tym co przy wlaczonym ssaniu ktory element sprawia ze obroty rosna ? ten grzybek podcienieniowy na gazniku po stronie kierowcy ?
HELP niech ktos pomoze bo sie autko meczy w korku z takimi obrotami sie nim wolno jechac nie da
Dodam ze 2 dni temu u poprzedniego wlasciciela byla zacieta linka ssania sie zastala nie dalo sie wepchnac ale jakos to rozruszal niestety ssanie sie do konca wwidac nie wylacza a 2.8 rpm to duozoo za duzooo.
POMOCY
Ryba - 2008-02-09, 08:50
" />Fotki mogę zrobić Ci jutro To nie membrana steruje ssaniem tylko osobne urządzenie rozruchowe. Z zewnatrz wygląda podobnie jak uchwyty od przepustnicy
Power Tuning - 2008-02-09, 10:16
" />Ja wiem caly ten mechanizm z najduje sie na gazniku od strony pasazera, sprecyzuje swoje pytanie ktory dokladnie jeden elemento odpowiada na uchylenie przepustnicy i podniesienie obrotow na ssaniu ?
Jak wylacze sssanie dalej mam 2.8 tys obrotow czyli duzo za duzo
[/quote]
Power Tuning - 2008-02-10, 22:55
" />No i juz wszystko jasne. Nie wiem jakim cudem ale jeden z tych dlawikow powietrza (tych co przepuszczaja w jedna strone podcisnienie) na przewodzie podcnienia do regulacji obrotow byl zalozony nie w ta strone i sprezyna caly czas zwiekszaja obroty. Teraz wszystko jest ok.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Power Tuning - 2008-02-09, 00:41
" />Witajcie. Kupiłem 4gen z D14A1 i juz pierwszego dnia problem obroty 2.8 rpm.
Linka od ssania chodzi lamkpa sie zapala, nawet mechanizm jak obserwowalem pracuje chyba ? normlanie a mimo to obroty sa jak na maxymalnym ssaniu. Jak sie pozbyc tego problemu. Czytalem tematy na forum o d14 WSZYSTKIE PODCISNIENIA SA PODLACZONE.
Mam ten elektrozwor sterujacy podcisnieniem ale nie wiem czy to jego wina.
Moze ktos mi dac fote taka z bliska jak to powinno wszystko poprawnnie wygladac na wylaczonym ssaniu ?
Poza tym co przy wlaczonym ssaniu ktory element sprawia ze obroty rosna ? ten grzybek podcienieniowy na gazniku po stronie kierowcy ?
HELP niech ktos pomoze bo sie autko meczy w korku z takimi obrotami sie nim wolno jechac nie da
Dodam ze 2 dni temu u poprzedniego wlasciciela byla zacieta linka ssania sie zastala nie dalo sie wepchnac ale jakos to rozruszal niestety ssanie sie do konca wwidac nie wylacza a 2.8 rpm to duozoo za duzooo.
POMOCY
Ryba - 2008-02-09, 08:50
" />Fotki mogę zrobić Ci jutro To nie membrana steruje ssaniem tylko osobne urządzenie rozruchowe. Z zewnatrz wygląda podobnie jak uchwyty od przepustnicy
Power Tuning - 2008-02-09, 10:16
" />Ja wiem caly ten mechanizm z najduje sie na gazniku od strony pasazera, sprecyzuje swoje pytanie ktory dokladnie jeden elemento odpowiada na uchylenie przepustnicy i podniesienie obrotow na ssaniu ?
Jak wylacze sssanie dalej mam 2.8 tys obrotow czyli duzo za duzo
[/quote]
Power Tuning - 2008-02-10, 22:55
" />No i juz wszystko jasne. Nie wiem jakim cudem ale jeden z tych dlawikow powietrza (tych co przepuszczaja w jedna strone podcisnienie) na przewodzie podcnienia do regulacji obrotow byl zalozony nie w ta strone i sprezyna caly czas zwiekszaja obroty. Teraz wszystko jest ok.