Zmiana przebiegu
Yankol - 2010-02-27, 08:57
" />Witam.
Panowie jakiś czas temu zakupiłem do siebie zegary z ED9. Chciałbym je wsadzić jednak przeszkadza mi fakt, że mam na nich przebieg większy o ~20 tyś km. Teoretycznie nie jest to problem ale zależało by mi na ustawieniu tego przebiegu na rzeczywisty. Rozebrałem już licznik i próbowałem coś tam pokombinować ale nic nie wskórałem. Nie chciałem zniszczyć w sumie delikatnego mechanizmu.
Czy jest (jest na pewno) jakiś sposób żeby bezinwazyjnie zmienić przebieg?
ppiotrek - 2010-02-27, 09:11
" />Może wiertarką?
Yankol - 2010-02-27, 15:51
" />Wiertarką tak średnio Myślałem nad jakimś poprzekręcaniem trybów...
Nie wierzę, że nikt nie kręcił licznika...
peroni - 2010-02-27, 17:48
" />czemu średnio wiertarką ? wyciągasz przewód ze skrzyni do wiertarki i kręcisz na tyle ile chcesz żadna filozofia
douen - 2010-02-27, 18:42
" />Ustaw żeby licznik liczył od 0, a stare zegary zachowaj na pamiątke. Będziesz miał realny przebieg
MarcinL - 2010-02-27, 19:45
" />Nie wiem jaką Ty miałeś wiertarke, ale ja wkrętarką wyciągałem 20km/h więc troche czasu by zajęło przekręcenie o 20 tyś pozatym nie wiem czy da sie w ten sposób cofać licznik, bo do przodu napewno
Yankol - 2010-02-27, 21:52
" />No wiertarka odpada. Po pierwsze wątpię, by dało się cofać w ten sposób przebieg, po drugie nawet jakbym założył, że zakręce nią zegary do 240 km/h czyli maxa przekręcenie 20 kkm zajęło by mi 83 godziny
Jakbym umiał wyzerować przebieg to i umiał bym go cofnąć o te 20 kkm
Nie mamy na forum żadnego handlarza?
peroni - 2010-02-27, 21:59
" />
BelleM - 2010-03-13, 15:49
" />Siema ja jak zmieniałem zegary w swoim ec8 na te z ed7 to zamieniłem po prostu prędkościomierze (wykręcasz cały zegar) trzeba było trochę poprzycinać tarczę (ec8) bo nie pasowała zrobiłem to na szlifierce i bodajże w trzech miejscach i trzeba też przepiłować trochę dziurkę o kasowania licznika dziennego pilnikiem bo ciasno chodzi po złożeniu z szybką Moim zdanie to najszybszy sposób może z pól godziny roboty. I tak masz "realny" przebieg o ile poprzednicy nie kręcili
dEboo - 2010-03-13, 19:44
" />jeździj na wstecznym biegu aż ci się nie cofnie licznik do odpowiedniej wartości
Yankol - 2010-03-14, 08:17
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Yankol - 2010-02-27, 08:57
" />Witam.
Panowie jakiś czas temu zakupiłem do siebie zegary z ED9. Chciałbym je wsadzić jednak przeszkadza mi fakt, że mam na nich przebieg większy o ~20 tyś km. Teoretycznie nie jest to problem ale zależało by mi na ustawieniu tego przebiegu na rzeczywisty. Rozebrałem już licznik i próbowałem coś tam pokombinować ale nic nie wskórałem. Nie chciałem zniszczyć w sumie delikatnego mechanizmu.
Czy jest (jest na pewno) jakiś sposób żeby bezinwazyjnie zmienić przebieg?
ppiotrek - 2010-02-27, 09:11
" />Może wiertarką?
Yankol - 2010-02-27, 15:51
" />Wiertarką tak średnio Myślałem nad jakimś poprzekręcaniem trybów...
Nie wierzę, że nikt nie kręcił licznika...
peroni - 2010-02-27, 17:48
" />czemu średnio wiertarką ? wyciągasz przewód ze skrzyni do wiertarki i kręcisz na tyle ile chcesz żadna filozofia
douen - 2010-02-27, 18:42
" />Ustaw żeby licznik liczył od 0, a stare zegary zachowaj na pamiątke. Będziesz miał realny przebieg
MarcinL - 2010-02-27, 19:45
" />Nie wiem jaką Ty miałeś wiertarke, ale ja wkrętarką wyciągałem 20km/h więc troche czasu by zajęło przekręcenie o 20 tyś pozatym nie wiem czy da sie w ten sposób cofać licznik, bo do przodu napewno
Yankol - 2010-02-27, 21:52
" />No wiertarka odpada. Po pierwsze wątpię, by dało się cofać w ten sposób przebieg, po drugie nawet jakbym założył, że zakręce nią zegary do 240 km/h czyli maxa przekręcenie 20 kkm zajęło by mi 83 godziny
Jakbym umiał wyzerować przebieg to i umiał bym go cofnąć o te 20 kkm
Nie mamy na forum żadnego handlarza?
peroni - 2010-02-27, 21:59
" />
BelleM - 2010-03-13, 15:49
" />Siema ja jak zmieniałem zegary w swoim ec8 na te z ed7 to zamieniłem po prostu prędkościomierze (wykręcasz cały zegar) trzeba było trochę poprzycinać tarczę (ec8) bo nie pasowała zrobiłem to na szlifierce i bodajże w trzech miejscach i trzeba też przepiłować trochę dziurkę o kasowania licznika dziennego pilnikiem bo ciasno chodzi po złożeniu z szybką Moim zdanie to najszybszy sposób może z pól godziny roboty. I tak masz "realny" przebieg o ile poprzednicy nie kręcili
dEboo - 2010-03-13, 19:44
" />jeździj na wstecznym biegu aż ci się nie cofnie licznik do odpowiedniej wartości
Yankol - 2010-03-14, 08:17
" />