ďťż

zmiana silnika z d13b2 na d13b1



grom - 2007-11-06, 21:21
" />Przekladalem w autku kiedys silniki z b2 na b1 ale bez ukladu sterujacego podcisnieniami,
ktorys z silnikow mial o jedno podcisnienie wiecej, szukam jakichs schematow i informacji bo chcialbym sprawdzic czy wszystko jest podlaczone prawidlowo no i co zrobic z tym bezpanskim podcisnieniem.
Problem polega na tym ze autko nie chce jechac szybciej niz 150 i wydaje mi sie ze powinno byc bardziej dynamiczne, przynajmniej wnioskuje z waszych wypowiedzi na forum. Przed zmiana auto tez nie jezdzilo szybko max160, ale inne auto z ktorego zabralem silnik zamykalo licznik a po przelozeniu do mnie znowu mol no i te podcisnienia nieszczesne cos sie nie zgadzaly. Gdzie moze byc pies pogrzebany, ze silnik ktory zapierdzielal u dawcy u mnie sie slimaczy??




noofaq - 2007-11-06, 21:24
" />źle załozony pasek rozrządu? pisałeś w innym topiku że miałeś dziwne oznaczenia na wałku



grom - 2007-11-06, 21:26
" />paska jeszcze nie zalozylem to inna bajka, ale przed paskiem przy zmianie silnika rozrzad nie byl ruszany



stealth - 2007-11-06, 21:30
" />Schematy podciśnień w silnikach znajdziesz w manualu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu