zrywa pasek klinowy alternatora. HELP!!
kirpek - 2009-07-09, 17:46
" />
skończyły się łożyska alternatora w moim starym alternatorze więc kupiłem alternator od dohc. i po przejechaniu na starym pasku ok 5km pasek pękł. ale nie w poprzek a wzdłuż tak jak by koła pasowe nie były w linii i ucinało go po trochu aż doszło do połowy po czym spadł cały. na nowym pasku przejechałem jakieś 160km i to samo, sprawa za każdym razem jest gwałtowna, pasek nie piszczał. co może być przyczyną?? jak sprawdzić dokładnie czy koła pasowe są ustawione w linii??
mój silnik d16y3.
na starym altku wszystko było ok.
edit:
sprawdziłem poziomicą i mam wrażenie że jest róznica 5mm między wewnętrzną ścianką koła pasowego alternatora a dużego koła pasowego.
stąd moje pytanie alternator od dohc rożni się od tego z sohc?? czy może to kwestia łap/y alternatora i będzie wszystko pasować??
kirpek - 2009-07-13, 12:47
" />rozwiązanie jest proste mechaniki dupy nie zauważyły że koła pasowe się różnią o jeden klinzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kirpek - 2009-07-09, 17:46
" />
skończyły się łożyska alternatora w moim starym alternatorze więc kupiłem alternator od dohc. i po przejechaniu na starym pasku ok 5km pasek pękł. ale nie w poprzek a wzdłuż tak jak by koła pasowe nie były w linii i ucinało go po trochu aż doszło do połowy po czym spadł cały. na nowym pasku przejechałem jakieś 160km i to samo, sprawa za każdym razem jest gwałtowna, pasek nie piszczał. co może być przyczyną?? jak sprawdzić dokładnie czy koła pasowe są ustawione w linii??
mój silnik d16y3.
na starym altku wszystko było ok.
edit:
sprawdziłem poziomicą i mam wrażenie że jest róznica 5mm między wewnętrzną ścianką koła pasowego alternatora a dużego koła pasowego.
stąd moje pytanie alternator od dohc rożni się od tego z sohc?? czy może to kwestia łap/y alternatora i będzie wszystko pasować??
kirpek - 2009-07-13, 12:47
" />rozwiązanie jest proste mechaniki dupy nie zauważyły że koła pasowe się różnią o jeden klin